بازدید 6887
۱

ادعاهای مضحک الجبیر علیه ایران، سوریه و یمن

کد خبر: ۷۸۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۴ 11 April 2018

وزیر خارجه عربستان سعودی در پاریس با تکرار اتهامات نخ نمای خود بار دیگر ایران را مسئول بحران در منطقه دانست.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از رويترز، وزير خارجه عربستان سعودي که در پاريس به سر مي برد در سخناني با تکرار اتهامات نخ نماي خود ادعا کرد ايران بايد پاسخگوي اقدامات خود در منطقه باشد.

عادل الجبير به زعم خود ماجراي ادعايي حمله شيميايي در غوطه شرقي را محکوم کرد و گفت: رايزني هايي در رابطه با اينکه چه گامي بايد برداشته شود، در جريان است.

وي در ادامه با اشاره به موضوع توافق اتمي ايران با تکرار ادعاهاي نخ نماي خود مدعي شد: ايران بايد به خاطر نقض قطعنامه هاي بين المللي در رابطه با موشک هاي بالستيک پاسخگو باشد.

وي همچنين درباره موضوع يمن ادعا کرد: جنبش انصارالله از نوجواناني به عنوان سرباز استفاده مي کنند که تنها ده يا يازده سال سن دارند. آنها بايد به خاطر اين اقدام خود پاسخگو باشند.

وي بدون اشاره به دخالت هاي عربستان در بحران يمن، جنبش انصارالله را مسئول بحران در اين کشور دانست و افزود: اين جنبش بايد پاسخگوي بحران در يمن باشد!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
ادمی مثل تو درک نمی کند وقتی یک کشور مورد هجوم بزدلانه و وحشیانه قرار می گیرد و زنان و مادران و بچه ها و مردانش مظلومانه کشته می شوند هرکس وظیفه خود می داند مبارزه کند. باعث این مبارزه شما بزدلان وهابی هستی نه کس دیگری. بهر حال تاریخ در مورد شقاوت شما وهابی های امروزی که از نسل یزیدیان هستید قضاوت می کند .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار