بازدید 2188

وزارت جهاد کشاورزی خواب است

نماینده مردم زابل در مجلس خطاب به وزیر امور خارجه گفت: آیا از افغانستان می‌ترسید، چرا سفیر افغانستان را احضار نمی‌کنید، چرا سخنگوی شما ساکت مانده است، مگر حقابه هامون مسئله ملی نیست.
کد خبر: ۷۸۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱ 10 April 2018

 

احمدعلی کیخا در نشست علنی امروز (سه شنبه، 21 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: نمی‌دانم با چه زبانی حرف بزنم تا مسئولان صدای مردم را بشنوند. مردم به دلیل بی‌آبی و خشکسالی و قطع آب هیرمند جان خود را از دست می‌دهند.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: به خدا قسم وزارتخانه شما خواب است. مدیر بحران شما می‌گوید از مدیران استانی تقاضای رسیدگی دریافت نکردیم. این پدیده قابل پیش‌بینی بود، چرا اقدامی انجام نشده است. چرا وزیر جهاد کشاورزی به استان سفر نمی‌کند.

وی ادامه داد: دامداران و عشایر به دام خود چوب حراج زدند و آبی برای سیراب کردن دام‌های خود ندارند.

عضو کمیسیون کشاورز، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر امور خارجه گفت: آیا از افغانستان می‌ترسید، چرا سفیر افغانستان را احضار نمی‌کنید. چرا سخنگوی شما ساکت مانده است، مگر این موضوع مسئله ملی نیست.

کیخا خطاب به وزیر کشور افزود: شما مطرح کردید استاندار قوی و با برنامه‌ای برای استان انتخاب کرده‌اید، چرا مدیر بحران شما می‌گوید گزارشی از مدیران بحران منطقه دریافت نکرده‌اند. آیا وظیفه ندارند به این موضوع رسیدگی کنند. چرا مدیران اجرایی به مسائل مردم رسیدگی نمی‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم خطاب به حضرت آیت الله سلیمانی تصریح کرد: شما در شورای اداری روز شنبه از نمایندگان گله کردید و فرمودید نمایندگان اقدامی انجام نمی‌دهند، ایا شما از مسئولان ذیربط در استان سوال کردید که چرا رئیس سازمان مدیریت بحران از وضعیت استان اظهار بی اطلاعی می‌کند، آیا نباید استاندار گزارش ارائه می‌کرد، چگونه است صدا و سیما هزار متر باغ گل محمدی سیستان را نشان می‌دهد اما مزارع خشک و سوخته مردم را نشان نمی‌دهد، چرا شما به عنوان نماینده ولی فقیه این مشکلات را به مقام معظم رهبری منعکس نمی‌کنید. چرا وقتی با مقام معظم رهبری جلسه تشکیل می‌دهید حتی یک نفر از نمایندگان استان را با خود همراه نمی‌کنید. تقاضا داریم خبرنگاران آزاد را به منطقه بفرستند تا گزارشی تهیه کنند.

مسعود پزشکیان در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: فردا در مورد موضوع آب جلسه غیرعلنی برگزار می‌شود و این مشکلات در آنجا مطرح خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار