بازدید 2279

قدرت هسته‌ای برگ برنده کیم جونگ اون در مقابل ترامپ است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد کیم جونگ اون در تلاش است تا از برگ برنده قدرت هسته ای نهایت استفاده را ببرد و امتیازهای خوبی را از ترامپ کسب کند.
کد خبر: ۷۸۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶ 10 April 2018

 

ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص احتمال دیدار و مذاکره رهبران کره شمالی و ایالات متحده آمریکا در آینده ای نزدیک، گفت: کیم جونگ اون در تلاش است تا از برگ برنده قدرت هسته ای نهایت استفاده را ببرد و امتیازهای خوبی را از ترامپ کسب کند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: به نظر نمی رسد کره شمالی به سمتی حرکت کند که منتج به خلع سلاح هسته ای شود و به نوعی توافقی در این خصوص شکل نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: باید اذعان کرد که دیدار و مذاکره رهبران کره شمالی و ایالات متحده آمریکا به نوعی تعدیل فضای سیاسی بین دو کشور است و در حوزه نظامی و مسائل هسته ای تصمیم اتخاذ نخواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: با توجه به شرایط کنونی نباید فراموش کرد کره شمالی در مقابل تهدیدات آمریکا ایستادگی و مقاومت کرد از این رو مسئولان ایالات متحده به این باور رسیده اند که سلاح هسته ای کره شمالی عامل بازدارنده در مقابل آنها در منطقه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استفاده از سلاح هسته ای می تواند دنیا را به مخاطره بیاندازد این رو آمریکایی ها هیچگاه در حوزه مقابله نظامی با کره شمالی گام بر نمی دارند.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت، کیم جونگ اون، رهبر کره‌ شمالی روز دوشنبه رسما بر نشست برنامه‌ریزی شده‌ با آمریکا مهر تایید زد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل