بازدید 5565

نحوه واگذاری شرکت‌های زیرمجموعه شستا و صندوق بازنشستگی بررسی شد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: گزارشی از نحوه عملکرد حوزه کاری دو بخش شستا و صندوق بازنشستگی از جمله بحث شرکت‌های سودده، شرکت‌های زیان ده، نحوه واگذاری شرکت‌ها، سود کلی و نحوه اقدامات در سال جاری مطرح شد.
کد خبر: ۷۸۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶ 10 April 2018

سعید باستانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص تشریح نشست عصر امروز سه‌شنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در نشست امروز کمیسیون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شستا و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری حضور داشتند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این نشست گزارشی از نحوه عملکرد حوزه کاری دو بخش شستا و صندوق بازنشستگی ارائه شد، گفت: از جمله این مباحث بحث شرکت‌های سودده، شرکت‌های زیان ده و نحوه واگذاری شرکت‌ها، سود کلی و نحوه اقدامات در سال جاری مطرح شد.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه مقرر شد طی یک ماه آینده در خصوص جزئیات این گزارش در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بررسی‌هایی صورت بگیرد، خاظرنشان کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته مجددا از مدیران دو شرکت دعوت ‌می‌شود تا نظارتی را بر نحوه کار این دو بخش داشته باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار