بازدید 1368

آغاز ثبت‌نام محققان در رقابت "کنز"

کد خبر: ۷۸۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ 10 April 2018

با اعلام فراخوان برگزاری رقابت علمی "کنز" امکان ثبت‌نام برای علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت فراهم شد.

به گزارش ایسنا از سوی دبیرخانه جایزه مصطفی(ص) فراخوان رقابت علمی "کنز" در سطح 57 کشور عضو سازمان همکاری اسلامی اعلام و امکان ثبت‌نام برای دانشجویان و دانش‌پژوهان کمتر از 45 سال فراهم شده است.

رقابت علمی کنز (Knowledge Application and Notion for Society) رقابتی میان دانش‌پژوهان، دانشجویان و اساتید (زیر ۴۵ سال) است که ایده‌های خود را در قالب یک ارائه تصویری عرضه می‌کنند.

این رویداد برای یافتن بهترین راه‌حل‌های علمی به‌منظور حل مشکلات جامعه با اهداف استفاده از ظرفیت‌های جامعه متخصصان، تهیه انباشتی از آثار علمی،‌ ارتقای سطح انگیزش و خلاقیت نخبگان جوان،‌ بسترسازی جهت شناسایی و تبادل ایده‌های علمی و فناورانه و استمرار هدفمند تعامل محققان از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این رقابت می‌توانند با مراجعه به سایت http://www.mustafaprize.org/ نسبت به ثبت نام خود در این رقابت اقدام کنند. فرآیند ثبت‌نام در این رویداد به زبان انگلیسی است و ویدئو و کلیپ تصویری شرکت‌کنندگان یا باید به زبان انگلیسی باشد و یا در صورت صحبت به سایر زبان‌ها باید برای آنها زیرنویس انگلیسی تهیه شود.

شرکت کنندگان با ورود به سایت ابتدا باید مشخصات اصلی خود را وارد کرده و پس از آپلود ویدئو، در 100 کلمه راجع به ایده و طرح خود توضیحی دهند. ویدئوهای ارسالی باید بین 3 تا 5 دقیقه باشد.

علاوه بر آن شرکت‌کنندگان باید به 5 ویدئو از دیگر شرکت‌کنندگان حوزه مربوط به خود از صفر تا 100 امتیاز دهند.

ویدئوهای ارسالی برای دید عموم قابل روؤیت و دانلود نیست و تنها یک بار برای قضاوت به شرکت کننده نشان داده می‌شود. این اقدام در راستای حفظ حقوق معنوی اجرایی خواهد شد.

شرکت‌کنندگان رقابت علمی "کنز" باید دستاوردی از ایده‌های خود داشته باشند و در این رقابت دستاورد علمی به صورت کتاب، مقاله، مدل، پژوهش و پروژه‌های میدانی تعریف می‌شود که دارای نمونه اولیه ساده برای نمایش باشند و یا بطور میدانی و عملی پیاده‌سازی شده باشند.

به عنوان مثال یک روش آبیاری یا روش شناخت بیماری در حوزه سلامت باید در حد منطقه و یا کشور شرکت‌کننده اجرایی شده باشد و اگر شخصی تجهیزات و امکانات اجرایی کردن ایده خود را ندارد، باید حداقل در حد یک مدل کوچک آن را اجرا کرده و از استادان بزرگ علمی تاییدیه علمی گرفته باشد.

کیفیت فیلم و چگونگی ضبط آن با موبایل و یا دوربین حرفه‌ای در داوری تاثیر نداشته و تدوین ویدئو، افکت‌گذاری، صداگذاری و بطور کل جنبه‌های هنری ویدئو فاقد اهمیت است و تمرکز داوران صرفا بر روی محتوا و دستاورد است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر