بازدید 9083
۱
خبر

پائولو مالدینی در یکقدمی فدراسیون فوتبال ایتالیا

مشکل اینجاست که نمی‌دانم اهداف کوتاه مدت چگونه هستند. فکر می‌کنم یک مدیر که آینده ایتالیا را بسازد خیلی مناسب باشد ولی البته هدف اول ما باید صعود به یورو باشد.
کد خبر: ۷۸۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ 10 April 2018

بعد از افتضاح بزرگ حذف لاجوردی های پرافتخار از مقدماتی جام جهانی، این کشور در پی تغیرات اساسی مدیریتی در فوتبال است و حالا شنیده می شود پائولو مالدینی، اسطوره فوق العاده محبوب فوتبال ایتالیا شاید پستی در فدراسیون ایتالیا قبول کند.

به گزارش تابناک ورزشی، اسطوره میلان 126 بازی برای تیم ملی ایتالیا انجام داد و رکوردشکنی کرد، هر چند که جانلوئیجی بوفون و کاناوارو موفق شدند رکوردش را بشکنند. کاستاکورتا ، هم تیمی سابق مالدینی، در حال حاضر از اعضای بلندپایه فدراسیون ایتالیا است و مالدینی نظر مثبتی در مورد همکاری دوباره با دوستش دارد.

او گفت:«با کاستاکورتا صحبت‌هایی انجام داده ام ولی همچنان قصد دارم که نظرات را بشنوم. پاسخ منفی دادن به تیم ملی ایتالیا کار دشواری است، به خصوص در صحبت با دوستی مثل بیلی. باید ببینیم که شرایط چگونه است؛ در غیر این صورت همواره هوادار ایتالیا هستم و همواره فورتزا ایتالیا. مشکل اینجاست که نمی‌دانم اهداف کوتاه مدت چگونه هستند. فکر می‌کنم یک مدیر که آینده ایتالیا را بسازد خیلی مناسب باشد ولی البته هدف اول ما باید صعود به یورو باشد.»

Image result for paolo maldini

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حالا که چی؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل