بازدید 2410

نخست‌وزیر روسیه خواهان اقدام متقابل در قبال تحریم‌های آمریکا

نخست‌وزیر روسیه امروز (دوشنبه) از کابینه خود خواست گام‌ها و اقدامات محتمل برای مقابله به مثل با تحریم‌های آمریکا را پیشنهاد دهند.
کد خبر: ۷۸۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲ 09 April 2018

نخست‌وزیر روسیه امروز (دوشنبه) از کابینه خود خواست گام‌ها و اقدامات محتمل برای مقابله به مثل با تحریم‌های آمریکا را پیشنهاد دهند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دیمیتری مدودف، نخست‌وزیر روسیه تحریم‌های اخیر آمریکا علیه کشورش را غیر قابل قبول و غیرقانونی قلمداد کرده و تاکید کرد، مسکو حق واکنش به این اقدام واشنگتن را برای خود محفوظ می‌داند.

نخست‌وزیر روسیه به دولت خود دستور داده که برنامه‌ای را برای حمایت از افراد و شرکت‌هایی که از سوی آمریکا تحریم شده‌اند، ارائه دهد.

دولت آمریکا روز جمعه تحریم‌های جدیدی را علیه گروهی از سرمایه‌داران و چهره‌های سیاسی روسیه اعمال کرد. این تحریم‌ها علیه ۲۴ تبعه روسی که از هم‌پیمانان نزدیک ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه هستند، اعمال شده است.

تحریم‌های جدید آمریکا هفت تن از سرمایه‌داران روسی و ۱۲ شرکت تحت کنترل آنها را شامل می‌شود. این تحریم‌ها همچنین ۱۷ مقام ارشد روسی را در بر می‌گیرد. بر اساس تحریم‌های وضع شده، دارایی‌های این افراد و شرکت‌ها در آمریکا بلوکه شده و اتباع آمریکایی حق تجارت با آنها را ندارند.

این تحریم‌ها شامل افرادی نظیر اولگ دریپاسکا که نوزدهمین فرد ثروتمند در روسیه است، ویکتور وکسلبرگ، صاحب هلدینگ رنووا، کریل شامالوف که گفته می‌شود داماد پوتین است و در شرکت سیبور فعالیت می‌کند، آندری اسکوچ، معاون مجلس سفلای پارلمان روسیه، سلیمان کریموف، عضو مجلس علیای پارلمان روسیه و چند تن دیگر می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها