بازدید 6072
گزارش

حراج امتیاز باشگاه لیگ برتری با 40میلیارد بدهی انباشته

امروز وکیل علیرضابیرانوند و ماموران اجرای حکم توقیف اموال به محل باشگاه نفت رفته و ضمن توقیف تمامی اموال حتی توپ ها و کاور و ابزار تمرین، قصد داشت که حتی تمرین این تیم را تعطیل کند
کد خبر: ۷۸۸۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷ 09 April 2018

بدهی های باشگاه نفت تهران تا آن حد بزرگ شده است که ممکن است باعث شود  امتیاز این باشگاه توسط طلبکار اصلی حال حاضر این باشگاه توقیف شود.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه لیگ برتری که طی سه فصل اخیر فقط خرج کرده و هیچ مالم مشخص و هزینه کننده واقعی نداشته است، حالا با انبوهی از بدهی ها مواجه شده که پرداختش حتی با فروش امتیاز تیم هم ممکن نیست. این تیم حدود 40میلیارد تومان طی چند فصل اخیر که وزارت نفت از تامین هزینه هایش شانه خالی کرد، بدهکار شده و هر مالک خصوصی هم که در راس کار قرار گرفته است، ضربه ای سنگین بر پیکره نیمه جان نفت وارد کرد و با افزایش بدهی ها غیب شد.

حراج امتیاز باشگاه لیگ برتری با 40میلیارد بدهی انباشته

در حالی که نفت تهران روز جمعه یک بازی حساس و شش امتیازی با پدیده دارد تا بتواند در لیگ برتر ماندنی شود ماجرای مطالبات علیرضابیرانوند از باشگاه نفت امروز وارد فاز جدیدی شد. این بازیکن مبلغ 879 میلیون تومان از باشگاه نفت طلب دارد ضمن این که مبلغ 300 میلیون تومان بابت مالیات مطالباتش باید به اداره مالیات بپردازد. این موضوع باعث شده تا دروازه بان ملی پوش پرسپولیس و بازیکن سابق نفت، از طریق وکیلش به طور جد پیگیر طلبش باشد و حکم توقیف اموال باشگاه نفت را بگیرد.

تمرینی که تعطیل نشد

امروز وکیل علیرضابیرانوند و ماموران اجرای حکم توقیف اموال به محل باشگاه نفت رفته و ضمن توقیف تمامی اموال حتی توپ ها و کاور و ابزار تمرین، قصد داشت که حتی تمرین این تیم را تعطیل کند اما با وساطت سرمربی تیم نفت و بازیکنان این تیم این اتفاق رخ نداد هرچند ممکن است طی روزهای آینده اتفاقات دیگری هم رخ بدهد.

جلسه حل مشکلات

نفت تهران سه بازی مهم برای ماندن در لیگ برتر دارد و این اتفاقات می تواند ضربات و لطمات جبران ناپذیری به این تیم زده و موجب سقوط نفت به لیگ پایین تر شود. اما موضوع این جا است که بیرانوند قصد دارد در صورتی که مطالباتش توسط باشگاه پرداخت نشود حکم توقیف امتیاز این باشگاه را گرفته و امتیاز نفت را به مزایده بگذارد تا اینگونه به طلبش برسد. با این حال مدیرعامل حال حاضر باشگاه نفت طی تماسی که با بیرانوند و وکیلش داشته از آن ها خواسته فردا جلسه ای برای حل این مشکل برگزار کرده و جلوی اتفاقات بعدی را بگیرند.

استعلام هایی که انجام می شود

با این وجود قرار است طی روزهای آینده درباره اموال باشگاه نفت استعلام های لازم انجام شده و کاملا مشخص شود که این باشگاه چقدر اموال دارد؟ هرچند به نظر می رسد که دروازه بان ملی پوش پرسپولیس بیش از آن که تصمیم به ضبط اموال نفت داشته باشد درصدد وصول مطالبات و حل مساله مالیاتی اش است. حتی این خبر منتشر شده که بیرانوند حاضر است به باشگاه تخفیف هم بدهد. باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار