بازدید 30512
هزار و صد و هشتادمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

نگرانی آیت‌الله یزدی از افتتاح قهوه‌خانه در قم/الله‌کرم: یک فرد نظامی برای ریاست‌جمهوری شایسته‌تر است/تلگرام تا پایان فروردین فیلتر می‌شود/آملی لاریجانی: بنای پاسخگویی به احمدی‌نژاد را ندارم

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: حمله مسلحانه به ساختمان یک مرکز مذهبی در اهواز/فرخ‌نژاد: آقای روحانی به خاطر شما آبرویی برایم نمانده/توضیحات محسن هاشمی درباره دیدارش با رهبری/واکنش چمران به رد شدن استعفای نجفی و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۷۸۸۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷ 08 April 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

نگرانی آیت‌الله یزدی از افتتاح قهوه‌خانه در قم
آیت الله محمد یزدی قبل از ظهر یکشنبه در دیدار استاندار قم و مدیران این استان که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین قم برگزار شد گفت: اگر چه گلایه‌هایی نسبت به مسائل فرهنگی در شهر قم هست، با کارهایی که شده انتظار این است به مسائل فرهنگی شهر قم توجه بیشتری شود و شاهد بد حجابی در بعضی از قسمت‌های شهر نباشیم. قم از استان‌های پرتردد زائران است، همه این مسائل می‌طلبد تا مسئولان اطلاعاتی و امنیتی به این شهر توجه جدی کنند و اگر چه فعالیت‌هایی در این عرصه صورت گرفته است. وی با بیان اینکه افتتاح قهوه خانه در قسمتی از شهر به دلیل مشکلات فرهنگی و اجتماعی، نگرانی هایی برای دلسوزان استان به وجود آورده است، اظهار داشت: کسی منکر شادی مردم نیست، اما نباید این شادی به ناهنجاری و رقص و پایکوبی تبدیل شود. به همین دلیل این مسأله و نظارت بر اماکنی مانند قهوه خانه‌ها نیازمند توجه بیشتری است.

آیت‌الله جنتی: مردم از دولت و وزرا طلبکار باشند
وی با اشاره به اینکه دشمن خارجی و داخلی همواره در صدد تضعیف ولایت فقیه است، گفت: برخی هر چه در توان دارند به کار می‌بندند تا ولایت فقیه را تضعیف کنند. این قدرت اگر تضعیف شود ستون پرقدرت انقلاب می‌خوابد و چیزی نمی‌تواند جای آن را پر کند. ولایت فقیه خیمه انقلاب را حفظ کرده است و تضعیف‌کنندگان ولایت فقیه خائنان به کشور، نظام و مردم هستند. دبیر شورای نگهبان با اشاره به سخنرانی‌های مقام معظم رهبری مخصوصاً سخنان ابتدای سال ایشان، افزود: من به ایشان عرض کردم این سخنرانی‌های شما از بهترین عبادات است. ایشان به خوبی همه‌ مشکلات و مسائل کشور را متوجه شده و برای آن راه حل‌های مقتضی در نظر می‌گیرند. همین موضوع اقتصاد مقاومتی که می‌تواند راه‌گشای بسیاری از مشکلات در حال حاضر باشد، نشان از هوش بالا و رصد دقیق ایشان از مشکلات است. هر چند متأسفانه به اندازه‌ی کافی مورد توجه متولیان امر قرار نگرفته است. جنتی افزود: مردم باید از دولت، وزرا و مسئولین طلبکاری کنند و بگویند چرا تولید خوابیده است؟ چرا این همه بیکاری وجود دارد. اگر سرمایه‌ها به کار بیافتد بیکاری هم برطرف می‌شود. کسانی هستند که می‌توانند جلوی قاچاق را بگیرند اما به ایشان مجال داده نمی‌شود.

آدرس مبهم «آشنا» از علت اصلی افزایش قمیت دلار
حسام‌الدین آشنا در صفحه توییتر خود نوشت: مشکل فقط چهار راه استانبول نیست؛ بخشی از مشکل 4 راهی است که به استانبول، اربیل، دوبی و ... منتهی می شود. مردم و دولت نه تسلیم بحران سازی اجتماعی دی ماه شدند و نه تسلیم بحران سازی اقتصادی، ارتباطی و اطلاعاتی اردیبهشت می شوند. ساعت پایتخت ایران هرگز به وقت شام تنظیم نخواهد شد.

احمدی نژاد می خواهد بر نتيجه برخی پرونده ها اثر بگذارد
بهمن کشاورز حقوقدان گفت: در خصوص فراخوان احمدی نژاد در مورد ارجاع پرونده های قضایی به او با اینکه ممکن است افرادی هم پرونده های خود را برای او بفرستند ولی در این مورد کاری از دست او برنمی آید. اینکه چه کاری با این پرونده ها انجام می دهد، باید ماند و دید. تنها هدف احمدی نژاد با توجه به اقداماتی که قبلا هم انجام داده، مطرح شدن و مطرح باقی ماندن است. می خواهد توجه ها به سمت او جلب شود تا بتواند بر نتیجه برخی پرونده ها و دعاوی اثرگذاری کند. به نظر من کار او تشویش اذهان عمومی محسوب نمی شود و به اصلاح خود، به دنبال کمک به مردم است. این کار باتوجه به صحبت هایی که وی قبلاً در مورد مقامات مطرح کرده بود، حرکت آرامی محسوب می شود و اگر قرار باشد قوه قضاییه با وی برخوردی انجام دهد، باید در خصوص اظهارات او درباره مقامات باشد. /خبرگزاری برنا

الله‌کرم: یک فرد نظامی برای ریاست‌جمهوری شایسته‌تر است
حسین الله‌کرم در گفت‌وگو با خبرآنلاین در پاسخ به این که «اخیرا آقای پورمختار گفت «اگر یک نظامی رئیس جمهور شود، کشور را نجات می دهد». این صحبت او مورد تحلیل و ارزیابی های مختلف قرار گرفت، نظر شما چیست؟» گفت: هر کسی می خواهد رئیس جمهور شود باید یکسری ویژگی هایی را داشته باشد، بر این اساس سابقه او مسئله دوم می شود. حالا اینکه یک نفر با سابقه نظامی می تواند کشور را نجات دهد، به مقطع زمانی و وضعیت کشور بستگی دارد. معتقدم امروز ایران یک قدرت منطقه ای است و اگر وظایف خود را انجام ندهد تجزیه می شود. در چنین وضعیتی فردی باید سکان اجرایی کشور را به دست گیرد، استراتژیک باشد، با این تعریف اگر مفهوم نظامی بودن، معنای استراتژیک بودن در درون خود دارد، من آن صحبت را قبول می کنم.

تلگرام تا پایان فروردین فیلتر می‌شود
محمدعلی پورمختار در گفت‌وگویی در پاسخ به این که «خودتان از چه پیام رسانی استفاده می کنید؟» گفت: من در حال حاضر از سروش استفاده می کنم اما قبلا از تلگرام استفاده می کردم و البته هنوز هم کانال تلگرامم فعال است. اما بعد از فیلتر شدن اخیر آن، تلگرامم را قطع کردم و به روابط عمومی‌ام هم اعلام کرده ام که کاملا آماده باشند؛ چرا که حداکثر مهلت آن پایان فروردین است.

اولین سؤال از رئیس جمهور در سال ۹۷ کلید خورد
جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت گفت: آشفتگی بازار ارز آسیب جدی به اقتصاد کشور وارد کرده است و بر اساس این موضوع بیش از ۱۰۰ نماینده نامه سوال از رئیس جمهور را امضا کرده و نهایتاً این نامه تحویل هیئت رئیسه مجلس خواهد شد. با وجود چند سوال از رئیس جمهور و پس گرفتن امضا‌ها ۱۰۰ نماینده امضاکننده سؤال از رئیس جمهور هم‌قسم شدند تا امضای خود را پس نگیرند. آشفتگی بازار ارز، مشکلات مؤسسات مالی و اعتباری، بیکاری جوانان و رکود اقتصادی از جمله عناوین طرح سؤال از رئیس جمهور در سال ۹۷ است./خانه ملت

آملی لاریجانی: بنای پاسخگویی به احمدی‌نژاد را ندارم
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: رئیس قوه قضائیه ضمن تکذیب اظهارات رئیس‌جمهور پیشین درباره اموال و دارایی‌هایش عنوان کرد که بنای پاسخگویی به اظهارات احمدی‌نژاد را ندارم. محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دیدار اعضای کمیسیون قضایی مجلس با رئیس قوه قضائیه گفت: در این نشست طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان مورد بررسی قرار گرفت که رئیس قوه قضائیه با شکل و شیوه اجرای این طرح مخالف بود و از جمله عنوان کرد که کمیته‌ای که برای بررسی این موضوع تشکیل شده باعث نقض وظایف قوه قضائیه می‌شود و استقلال این قوه را زیر سؤال می‌برد. پورمختار در پایان خاطرنشان کرد:‌ علاوه بر این در جلسه مباحثی در مورد ادعاهای محمود احمدی‌نژاد در باره اموال و دارایی‌های رئیس دستگاه قضا مطرح شد که آیت‌الله آملی لاریجانی این اظهارات را تکذیب و عنوان کرد، ما بنا نداریم که به این اظهارات پاسخ دهیم.

واکنش چمران به رد شدن استعفای نجفی
رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: آیا بیماری و عدم سلامت جسمی شهردار که به قول خود نجفی سه پزشک از ایشان کار نکردن و کناره گیری از کار را خواسته اند را چگونه می توان به مسائلی نسبت داد که به هیچ وجهی با استعفای شهردار تهران ارتباطی ندارد! چرا شورای شهر بیماری نجفی را انکار می کند؟ اینکه عده ای فشار درون گروهی برای ماندن ایشان دارند یا از میان اصلاح طلبان مایل به ماندن آقای نجفی درشهرداری نیستند مسائل و فشارهای درون گروهی خودشان است که به بیرون هیچ ارتباطی ندارد. آیا استعفای آقای نجفی از سازمان میراث فرهنگی هم تحمیل نظام بود. شورای شهر به جای شفاف سازی، فرافکنی می کند. شهری که بیش از شش ماه درخوابی طولانی بوده است نیازمند شهرداری مقتدر است./تسنیم

پرونده زاغری ربطی به مسائل مالی ایران و انگلیس ندارد
در پی انتشار ادعایی از سوی «ریچارد راتکلیف» همسر نازنین زاغری، تبعه ایرانی - انگلیسی مبنی بر اینکه مقامات قضایی ایران به وی گفته‌اند که علت اصلی زندانی‌‌ شدن همسرش، بدهی بریتانیا به ایران است، خبرنگار فارس از بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه در این باره پرسید که وی پاسخ داد: خانم زاغری به عنوان شهروند ایرانی، از نظر دستگاه قضایی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران به دلایل مختلف مجرم شناخته شده و طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران محاکمه شده و دوران محکومیت خود را سپری می‌کند. وی افزود: هر آنچه در خصوص نوع اتهامات خانم زاغری و ارتباط دادن آن به برخی از مسائل روابط فیمابین ایران و انگلستان مطرح می‌شود، گمانه‌زنی‌های بی‌اساسی است که صحت ندارد. سخنگوی دستگاه دیپلماسی ادامه داد: هیچ ارتباطی بین محکومیت وی با روابط دوجانبه تهران و لندن وجود ندارد و این موضوع به مسائل و اختلافات مالی که در برخی حوزه‌ها بین ایران و انگلستان وجود دارد، نیز ارتباط پیدا نمی‌کند.

توضیحات محسن هاشمی درباره دیدارش با رهبری
رئیس شورای شهر تهران در مورد شایعات منتشر شده، مبنی بر دیدار وی با رهبر معظم انقلاب توضیحاتی را ارائه کرد. محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در مورد شایعات منتشر شده در مورد دیدار وی با رهبر انقلاب گفت: دیدار بنده نیز با رهبر معظم انقلاب در سال گذشته در رابطه با آثار و خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی صورت گرفته و ما نظرات و دیدگاه‌های ایشان را جویا شدیم تا مانند زمان حیات آیت الله هاشمی رفسنجانی که انتشار آثار و خاطراتش با مشورت مقام معظم رهبری بوده است، این روند ادامه یابد./ایسنا

فرخ‌نژاد: آقای روحانی به خاطر شما آبرویی برایم نمانده
حمید فرخ ‌نژاد در صفحه اینستاگرام خود نوشت: جناب روحانی رئیس جمهور گرامی، برای امثال من به خاطر حمایت از شما آبرویی پیش مردم نمونده، یه کم به فکر خودتون باشید.

نگرانی آیت‌الله یزدی از افتتاح قهوه‌خانه در قم/الله‌کرم: یک فرد نظامی برای ریاست‌جمهوری شایسته‌تر است/تلگرام تا پایان فروردین فیلتر می‌شود/آملی لاریجانی: بنای پاسخگویی به احمدی‌نژاد را ندارم

دیدار نوروزی عارف در سایه استعفای نجفی
رئیس فراکسیون امید به رسم هر ساله امروز در محل بنیاد امور ایرانیان دیدار نوروزی را برگزار کرد. در این دیدار که بیش از چهار ساعت به طول انجامید، شخصیت‌ها و فعالان سیاسی، اساتید دانشگاه، نمایندگان مجلس و برخی از اعضای کابینه دولت حضور داشتند که از جمله آنها می‌توان به زنگنه، سیف، محسن هاشمی، اکثر اعضای شورای شهر تهران، معاونان شهردار، تعدادی از معاونان پارلمانی دستگاه‌های مختلف، رییس سازمان تامین اجتماعی، ابطحی خانچی، توفیقی و نمایندگانی چون زهرا ساعی، فریده اولادقباد و فاطمه حسینی اشاره کرد. در گفت‌وگوهای فیمابین اعضای شورای شهر تهران با عارف رایزنی‌های فشرده‌ای درباره موضوع استعفای نجفی به چشم می‌خورد./ایسنا

حمله مسلحانه به ساختمان یک مرکز مذهبی در اهواز
ساعت 12:20 نیمه‌شب شب گذشته 18 فروردین‌ماه مرکز علمی فرهنگی امام حسین (ع) اهواز مورد حمله مسلحانه قرار گرفت. حجت‌الاسلام محمد کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حمله مسلحانه شب گذشته منافقان به مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) اهواز اظهار کرد: ساعت 10:10 شب گذشته 18 فروردین ماه یک شبکه منتسب به منافقان با پخش تصاویری از فعالیت‌های این مرکز تلویحاً ما را تهدید کرد. وی ادامه داد: سرانجام در ساعت 12:20 نیمه شب مرکز مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و تیراندازی شدیدی به مرکز شد. آن شبکه منتسب به منافقان نیز پس از این اقدام با انتشار کلیپ، مسئولیت این حمله را بر عهده گرفتند. کعبی گفت: خوشبختانه این حمله مسلحانه خسارت جانی نداشته اما خسارت‌های مالی در پی داشته است. وی گفت: این شبکه سعی داشت که القا کند به مرکزی نظامی زیر نظر سپاه پاسداران حمله کرده در صورتی که مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) به هیچ وجه پایگاه نظامی نیست بلکه زیر نظر آیت‌الله کعبی فعالیت می‌کند./انتخاب

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۱
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۶۹
لطفا به جای نگرانی از قهوخونه به فکر نان شب مردم باشید!
پاسخ ها
چایخانه نه قهوه خانه
| Germany |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
قهوه خانه مال زمان شاه بود بعد از انقلاب به چایخانه تغییر پیدا کرده،
ناشناس
| Germany |
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
مثل مستضعف (ضعیف نگهداشته شده) که به آسیب پذیر تغییر پیدا کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
ملت در فکر بیکاری و تورم گرانی و بربختی و ...
ایشان نگران افتتاح ...
ببینید مسولین چقدر از مردم فاصله گرفتند
ناشناس
| - |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
حوزه علميه بايد به فكر نان مردم باشد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
همه مسکلات ما حل شده بجز قهوه خانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
متاسفانه تیتر مناسبی برای صحبت های آقای یزدی انتخاب نشده است!!! اگه متن رو درست خونده باشید ایشون گفتن که" باید نظارت بیشتری روی برخی جاها مثل قهوه خانه ها بشه". این حرف درستی هست چون اسمش قهوه خونه هست ولی جدیدا در حال تبدیل شدن به محل قمار و دود میشن.
لطفا برای جذب مخاطب هر تیتری را نزنید.
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
هستند اما مردم از نظر امثال ایشان همفکران هستند
مشکلات برخی ها رو مشکلات ما رو!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
واقعا
جناب الله كرم
اين حرف شما به مثابه اين است كه بگوييم يك ديپلمات براي فرماندهي جنگ مناسب تر است.
در دنيايي كه تخصص حرف اول و آخر را ميزند چگونه ميشود كه مديريت كلان يك كشور را بدست يك فرمانده نظامي داد.مگر در شرايط خاص و بحراني و براي مدت محدود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
فعلا که دارن میگن رییس جمهور نظامی میخوایم. شما دیگه برات مهمه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
چرا خجالت میکشن؟ عملا بگن قالیباف رو میخوایم رییس جمهور کنیم واسه دور بعد خیال ما هم مطمئن باشه دیگه رای ندیم!
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
ناشناس عزیز یعنی شما میخوای هنوز رای بدی؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
سانسورچی بی مزه تابناک واقعا دیگه دست به سانسورت خیلی خوب شده، این بار یک کلمه از حرفامو برداشتی ولی اواقعا که گند زدی به اصالت نظرم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
نه مثل اینکه این کسانی که اینجا پاسخ دادن می خواهد به کسانی رای بدهند که دوباره می خواهند نگذارند در پیاده رو خیابان بکشند پس ایندفعه تا 1404 با جهانگیری باشید خوش باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
همیشه به روسیه که رییس جمهور مقتدر داره حسودیم میشه یک آدمی که تکلیفش با خودش معلومه آدم پخته و ویژه ای هست کشورش را از فلاکت و فقر نجات داد

دیگه وقتشه ما هم یک رییس جمهور که ویژگی های شخصیتی ممتاز داره انتخاب کنیم
کاش از فرعیات صرف نظر میکردن و به کلیات توجه میکردن. مشکلات اساسی کشور در حال حاضر فساد اداری، بیکاری گسترده، گرانی و ....
آقای یزدی

مگه چای خوردن و قهوه خوردن نگرانی داره

فکر نان کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
فکر نان را باید رییس جمهور داشته باشند
ساشا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
در شرايط فعلي و با روند تصاعدي فقير شدن مردم، نگراني بابت قهوه خانه و شادي مردم شوخي گزنده ايست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
یه نفر ای اقای اشنا را از خواب بیدار کند انتخابات تمتم شد الان وقت پاسخگویی است دوست نا اشنا
اگه یکی از دوستان شماره آقای رییس جمهورو دارن زنگ بزنن از خواب بیدارشون کنن بگن دیگه عصره ، دلار 5700 تومن هم رد شده . قربون دستت اون کلیدتونو بر دارین بیارین دیگه جون به سر شدیم اینقدر پای تلویزیون نشستیم تا روی ماهتون رو ببینیم تا برامون قصه شب بگین بخوابیم .
لطفا کسانیکه در مورد ریس دولت نهم ودهم افاده فضل می کنند
خادم مردم نیاز به دیده شدن ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
بلایی که محمود ا.ن طی 8 سال به سر ملت ایران آورد چنگیز مغول، اسکندر مقدونی و سلسله قاجار طی دویست سال نتوانست بر سر مردم ایران بیاورد
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
ایشون اشکالات خودش رو داشت روحانی اشکالات خودش.
جناب پورمختار....... پیام رسان سروش....خخخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
برای امثال پور مختار فرق نداره که .... تا الان تو تلگرام کانالش خالی بود حالا از این به بعد در سروش کانالش خالیه
آیت اله یزدی و ببینید، نگران قهوه خونه های شهر قم شده. باز بگید مسئولین به فکر نیستند خیلی بی انصافید به این برکت قسم.
کاش یک مرتبه می فرمودند مردم دائم الگریه، یا "همیشه گریان فارسی خودمان" بشوند نا جلو هرگونه انحرافی گرفته شود. مگر کسی قهوه را با تار و تنبور و ساز و ناقاره خورده است که مصداق فعل حرام و فساد شود؟ اگر خوردن قهوه در قهوه خانه نگران کننده است، خوردن خوراک ماهیچه و ته دیگر چرب همراه با دوغ بی گمان مستوجب اعدام خواهد بود چون بسیار لذیذتر است.
پاسخ ها
[t
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
خودت هم میدونی که قهوه خانه ها چطور جایی هست. کاش فقط خوردن قهوه و کباب بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
خیر خیلی از قهوه خانه ها هم اینجوری که می فرمایید نیستند، انهایی که می فرمایید پاتاق و شیره کش خانه های قدیمی بود که همه آن را رد می کنند. خیلی از کاسب های واقعی اجازه نمی دهند محل کارشان چنین جایی تبدیل شود.
اقای الله کرم فردی مثل شما برای ریس جمهورز خیلی خوب است فقط می توانی به کره شمالی سفر کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
مبارکش باشه ان شاءالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
اتفاقاً الله کرم گزینه خوبی برای ریاست جمهوری است . چون خیلی خوب می تواند کار های تمام نشده معجزه هزاره سوم را تمام کند و ما را تا آخر عمر ممنون و متشکر خودش کند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
برادر ارزشی حسین ا...کرم خادم به ملت ومملکت ویکی از نابودگران برجام ودر نهایت نون آجر کن مردم خسته نباشی ت
آقای جنتی !مردم فقط باید دولت ووزرا رو مواخذه کنندو طلبکار باشند ؟؟!!
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
ظاهرا آقای جنتی خودشون رو مسئول نمیدونه درحالیکه ایشون 40 سال در پستهای بسیار کلیدی نظام حاضر بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
عجب!!! پس اونمسولینی که سرنوشت ملتو دارن تعیین میکنن باید چکار کنن؟
تلگرام رو فیلتر کنن بره به جهنم واقعا ما نمیتونیم سامانه داخلی پیام رسان داشته باشیم واقعا اعصاب من بهم میریره از این بحثای الکی مردم به جاش مطالبه گری در مبارزه با فساد و بیکاری و...‌ بپردازن بهتر نیست آیا . یعنی واقعا اینا انحراف در اذهان نیس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
میخوان تلگرام رو ببندن که صدای اعتراض مردم خاموش بشه و هر کاری خواستن مثه گذشته انجام بدن و مردم خبر دار نشن. به لطف تلگرام فساد و دزدی و اختلاس آشکار شد
همين الان هم قدرت دست نظاميها ست
آقای اله کرم حرف براندازانه ای زده است زیرا از قوانین و اصول نظام عبور کرده و برای خودش برنامه جدی براندازانه دارد. رییس جمهوری که مردم انتخابش کردند را به یکباره بی اثر میداند شاید دارد گمانه زنی و افکار سنجی میکند.
براستی چرا دولت در برابر افزایش بی رویه و توفانی دلار کاری نمی کند؟ آیا دولت روحانی هم از استراتیژی احمدی نژاد برای تأمین بودجه استفاده می کند؟ آیا این سیاست دولت است که دلار و ارز را بالا ببرد تا هم درآمد دولت افزایش یابد و هم صادرات بجای واردات رونق پیدا کند؟ یا اینکه رشته کار از دست دولت در رفته است؟ مشکل کجا است؟ چرا کنترل نمی شود؟ چرا سکوت؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
تو این کشور هیچ چیز دست دولت نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
از دو حال خارج نیست . یا مخالفین روحانی براش توطئه کرده اند یا خود دولت برای افزایش درآمد دلار را گران کرده .
مگر کشور در حال حاضر در دست نظامی ها نیست،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
بعضی ها هنوز باورشون نشده آخه !!!
از تلگرام هم ناراضی اند
به واقع باید خون گریست
پاسخ ها
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
اون موقع که می بایست گریه نکردیم
حالاکه اقداماتیک دیپلماتیک موجب تثبیت وارتقای موقعیت ایران نشده وقت آن رسیده که ریاست جمهوربه یک نظامی سپرده شود تااقتدارایران بازگردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
این هم یک مدل است! یک زمانی به سازندگی، یک زمان به اصلاحات، یک زمان به تدبیر و امید و ....! شما هم ادامه بفرمایید!
دیگه برای من یکی مهم نیست رئیس جمهور میخواد نظامی باشه یا سیاستمدار، یا هرچیز و کس دیگه
اقای یزدی یه کیسه برنج هندی سرطان زا ۵۰ درصد افزایش قیمت داده ؟؟ شما به فکر چه هستی ؟!
چدا تا کی میخواین بسته های خبریتونو بشمارید؟ فایدش چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
تا زمانی که اعدا قابل شمارش باشن
عجب نكراني بزرگوار؟؟؟!!! قهوه خانه؟؟؟!! واقعا ما كجا داريم زندگي ميكنيم؟؟؟!!! ملت دارند از بي تدبير دولت تدبيرو اميد نابود ميشن بعضي ها نگران ايجاد قهوه خانه هستند؟؟؟؟!!!تابناك عزيز بگو ما به كجا پناه بريم از اين همه حس مسئوليت؟؟؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
باید توی گینس ثبت بشه که قم تا الان یعنی سال 2018 قهوه خانه نداشته!!!!!!!!!!!!!!
آقای جنتی چرا مردم باید از رئیس جمهور و وزرا طلبکار باشند ؟ آنهم رئیس جمهوری که حتی حق انتخاب وزیرانش را ندارد !!!
مردم به نان شب محتاج هستند آنوقت آقای یزدی بفکر قهوه خانه در قم است !!!
الله کرم خواب نما شده
پاسخ ها
amir
| Germany |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
حق انتخاب نداشت چرا کاندیدا شد؟؟؟؟ شما چرا بهش رای دادین؟؟؟ واقعا کمی اندیشه هم چیز بدی نیست. لطفا رجوع کنید به سخنرانیهای تبلیغاتی ایشان
در برابر کاهش ساعتی ارزش پول ملی به حمدا.. اصلا نگران نیستند ظاهرا قهوه خانه مهمتر از پول ملی است!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
چون هرچه گرانتر شود ثروت برخی بیشتر میشه
اتفاقا من اول از همه از آقای جنتی طلبکارم که همیشه انتخاباشون برا رییس جمهوری نوبرانست!!!
یعنی توی قم قهوه خانه باز میشود نگران میشوند
آیا در مورد بالا رفتن روزانه نرخ ارز و گران شدن کالاها به طبع آن نیز نگرانی دارید؟
فعلا كه دولت و وزرا از مردم طلبكارند.فرض كنيم حالا محض فرمايش شما مردم طلبكار شدند. اونوقت شما هم جانب مردم رو ميگيرين؟
کی از آقای الله کرم نظر خواست .
جناب الله کرم ! بفرمایید رییس جمهور . قابلی نداره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
به قیافشونم میاد....
من هم نگرانم ! خیلی اتفاق بدیه .
حالا دیدید آقای یزدی دغدغه اول ایشان فقر و بیکاری و اقتصاد و رقابت و رونق نیست بلکه دنبال مطالبات در تخصص خودشان هستند یعنی هر جا سخن میگویند و هر جا سفر میکنند مشکل فرهنگی دارند . نگاه تخصصی به ابعاد پیشرفت و رونق اقتصادی و شعار بیکاری فقط یک حرف سیاسی بود اصلا چیزی را که دغدغه ندارند اقتصاد هست اگر مردم مرفع باشند چه کسی این حرفها اهمیت میدهد بهرحال باید فقیری باشد که درد دل را پیش آقایان ببرد .
مشکل کشور شده باز شدن یک قهوه خانه یا چایخانه . دوباره کار دولت کم بود یکی دیگر اضافه شد .
۱ اقای پور مختار دقیقا دارای چه پستی هستند که در مورد همه چیز از رییس جمهور تا تلگرام نظر های قاطع میدهند ? ۲ اقای الله کرم بهتر است حداقل یکبار قانون اساسی جمهوری‌اسلامی را مطالعه بفرمایند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
هر وقت رئیس جمهور قانون اساسی را مطالعه کرد شما هم از بقیه انتظار داشته باشید
تبدیل سریال طنزپایتخت به فیلم جنگی زمینه سازی افکارعمومی برای دوران پس ازبرجام است
آقای جنتی دارد به مردم گرا و راه نشان میدهد که بروید یقه منتخبین خودتان که دولت و مجلس هست را بگیرید چون آنها مقصر هستند این منتخبین شما ملت هستند که این مشکلات را بوجود اوردند . ولی نمیگوید که من کاندیدها را به شما معرفی کردم من سیاست گذاری کلان را انجام میدم . من تایید صلاحیت سیاسی میکنم . من رییس جمهوری را تایید میکنم که تخصص اقتصادی ندارد . من من من من من من نبودم
جالب نیست؟ دلار از 5400 تومان عبور کرده، بحران آب گریبان کشورمان را گرفته، وزیر نیرو از احتمال خاموشی برق و کم آبی در تابستان خبر داده، آلودگی هوا بیداد میکند، فقر، بیکاری،‌ تورم لجام گسیخته، افزایش قیمتها، احتمال خروج آمریکا از برجام و درنتیجه احتمال شدید بازگشت تحریمها و... و نگرانی برخی آقایان، تاسیس قهوه خانه در شهر قم است.
تو را خدا تلگرام را زودتر ببیندید مردم را اذیت نکنید . مردم راهش را پیدا میکنند . آن از نلگرام که وارد کردید حالا میخواهیید ببیندید انهم از سریال پایتخت که در سال نو قرار بود لبخند و شادی باشد امشب شده بکش بکش و خونریزی . اینهمه وقت بود فیلم داعش نساختی .همین حالا داره میکه از این بچه داره خون میریزه . خون . کشتار . بیرحمی . تو بکش من بکشم .
بجاي تلگرام يكباره دهن مردم رو بدوزيد و فيلتر كنيد ! باور كنيد هيچكس بهش بر نميخوره ! استانه تحمل بالاست .
یه ضرب المثلی هست میگه دنیا رو آب ببره اینارو خواب میبره
يكي رييس جمهور رو بيدار كنه.همه دارن جاي رييس جمهور حرف ميزنن.
به لطف دوستان تراز مدیریتی کشور به حد موضوعاتی مثل قهوه خانه، طلبکاری از دولت به دلیل قرارگیری در جناح مقابل، صحبتهای نوسترآداموسی آشنا، دعواهای محمودی-لاریجانی (حیدری - نعمتی) تعیین شغل الان رییس جمهوری که 3 سال دیگر یازه باید برود ثبت نام کند!، فیلتر شدن/نشدن تلگرام، سوالات بی نتیجه در مجلس که امضا کنندگان اولیه خود اولین انصراف دهندگانش هستند، دق دلی شورای شهر قبلی به شورای شهر بعدی، زندانی کردن اتباع ایرانی برای معاوضه با اتباع دیگر ایرانی، و .... تنزل پیدا کرده است! فاین تذهبون!! یعنی کلا همینها در چنته مدیریتی کشور است؟
آقای یزدی فکر میکنه در قهوه خانه کنسرت میزارن که نگران شده و البته منکر شادی مردم هم نیستن.؟!
در نظر سنجی جهانی وقتی مردم ایران را عصبانی ترین مردم جهان معرفی می کنند بهمین دلیل است.؟!
دیشب تلویزیون یک خبرنگار آمریکای را در شبکه مستند نشان داد که از جنوب کشور همراه قطار فیلم برداری کرد تا گزارش این فیلم را به آلمان ببرد که زمانی آلمانیها در جبهه جنگ در چند کشور درگیر بودند ولی در جبهه اقتصاد و پیشرفت و تکنولوژی در کشوری مثل ایران در ساخت راه و راه آهن و کارخانه نساجی و وو فعالیت داشتند . لذا هیتلر اشتباه کرد دلیلش بخاطر این بود که کسی نبود یا نهادی نبود که قدرتش را مهار کند آیا کسانیکه که از قدرت نظامی در جبهه دمکراتیک سخن میگویند آیا این به روح دمکراسی در تناقض نیست ؟آیا لا توسعه اقتصادی در تناقض نیست ؟ یا نه من اشتباه تحلیل کردم
پول ملی به بی ارزش ترین زمان خودش رسیده انوقت ایشون نگران افتتاح قهوه خانه است ما چقدر بدبختیم
دلارشده نزدیک شش هزارتومن شمانگران قهوه خونه ای ؟
منکه دیگه برام تفاوتی نمیکنه کی رییس جمهورباشه کی نباشه.جنگ بشه نشه.الان واقعا فهمیدم با رگ وپوست و خونم که ملت مث گله گوسفندی رها شدن بحال خودشون.یکیو گرگ میخوره یکی از دره پایین میفته بدنبال علف و ... .مبارکمون باشه وضع فعلی دلار و گرانیهای روزهای آینده.کولر۳۰هزار گری توی هندیجان از ۳ملیون شده ۴ملیون در مدت زمان۴روز.واقعا چی باید گفت.اگه کشورداری ایطوره که همه بلدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
دروغ می گویی چون اخبار را دنبال می کنی و واکنش نشان می دهی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
توازکجامیدونی دروغ میگم.منم مث همه سایتهارو میخونم وقت بیکاریم
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
ملت نادان هستند که به یک لیست گروهی اشرافی و دوتابعیتی رای می دهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
منم دقیقا مثل شما دیگه برام فرقی نداره
ارزش پس اندازم ۳۰ درصد کمتر شده !!!! اونوقت آقایون به فکر قهوه خونه هستند!!!؟؟؟کشور داره نابود میشه چرا کسی نمیخاد درک کنه وضعیت بحرانیه
پاسخ ها
جف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
قهوه خون راه میندازن که تو بیخیال بشی دیگه
سلام
اقای الله کرم مگر قالیباف شهردار تهران یک نظامی نبود
مشت نمونه خروار هست واقعا این مسائلی که میگویند راست هست یا دروغ ایشون تهرون نجات داد یا خیر ؟
ضمنا بروید و داستان حضرت داوود و ساخت مسجد الاقصی بخونید
بدبخت آن ملتی است است که نوابغی نظیر الله کرم سرنوشت او را تعیین بکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
دمت گرم ایول
روحانی با تشویق در سرمایه کذاری در بورس و اوراق ما رو بیچاره کردی ؟! تا کی دورویی با مردم ؟؟؟! چرا راست وحسینی نمیای از ملت عذزخواهی کنی
تابناک ! منظور بنده نظر آیت اله یزدی نبود چه مساله موضوع نظر مشارالیه مساله کشوری نبود
راستی میگن هر افغانی حدود ۶۰ برابر ریال ایراته؟؟؟!
وضعیت اقتصادی ایران ،از عراق ،وسوریه بدتر است ؟ مسولین به چه چیزی فکر میکنند؟ که ارزش ریال از پهین ، و پشگل کمتر شده
جناب جنتی. آیا با این سن و سال فکر می کنی مردم فقط از دولت طلبکار باشد و از امثال شما هیچ؟
چند وقتیست از این طرف و آن طرف صحبت از رییس جمهور نظامی به گوش می رسد خدا ختم به خیر کند......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
همین الانش هم همه چیز دست نظانی هاست بیخود نگران نشو .
ایران جمهوری است . نظامیان باید در پست خود امنیت کشور را فراهم کنند نه در اقتصاد و سیاست .
نظر شخصی ایشان برای خودشان محترم هست.ایشان نگران دلار شش هزارتومانی باشد. نگران کارت خواب. نگران اختلاس.
تمام کاربران امشب در مورد دلار و قهوه خانه گفتند اما در مورد بالا رفتن دلار با یک سرچ کردن و آگاهی از سایتهای تخصصی و بیطرف میشود فهمید بهرحال از چند حالت خارج نیست . یا خزانه خالیست . یا با بالا بردن عمدی دلار به رشد صادرات مینجامد و یا دولت پولدار تر میشود یا با اینکار جلوی سفرهای بیهوده خارجی را جلوگیری میکتد یا یا با لفزایش دلار کالای خارجی گران میشود و تقاضای خرید خارجی کمتر میشود لذا با سکوت دولت روحانی من میگویم خود دولت مسایلی را میداند ولی عنوان نمیکند شاید سخنرانی روحانی که گفته بود سیصد هزار میلیارد تومان پول آزاد نمیشود و دولت طلبکار هست که بتواند کار ایجاد کند . دادن یارانه ها . وام ها به مسکن و ازدواج وووووحقوق کارمندان و پرسنل از کجا تامین شود
آلان کسی نیست از سپرده ده میلیونی من به مدت پنج سال و سود 15درصد دفاع کند ؟ چون دلار بالا رفته بنابراین هم تورم بالا میرود هم ارزش پول کم میشود .آنهایی که ربا ربا میکردند کجا هستند چه استدلالی دارند یا نه هنوز فقط حرف اخلاقی میزنند
الله کرم چکاره است که دنبال رئیس جمهور نظامی باشه اگر خجالت نمی کشید بفرمایید کودتای نظامی داداش ایران با مصر و پاکستان فرق می کنه
یا نمیدونی مشکل قهوه خونه نیست یا میدونیو خودتو زدی به اونراه. ولی بزودی مشخص میشه مشکل کجاست
نتیجه تصمیم گیریهای جناحی و تعصبی غیر از وضع موجود چیز دیگری نمیتونه باشه شما ها نتونستید منابع اب و خاک و هوای کشور را مدیریت کنید چه برسد به سایر امور .......
خدا وکیلی اقای یزدی از زکاوت بالایی برخوردارند به موقع جلوی فساد شهر قم را تشخیص دادند
آقای جنتی 2 سوال یکی شورای نگهبانی که خبرگان رو صلاحیتش رو تایید میکنه میتونه واسه خودشم تایید صلاحیت گنه؟دو از شما مردم نباید طلبکار باشن این آدمها رو کی سرند میکنه واسه مجلس و ریاست جمهور؟ کاش اله کرم یکم فکر میکرو بعد حرف میزد کاش یه فرد خداترس و باسواد کاربلد وطنپرست و چشم و دل سیر رئیس میشد
درود بر احمدی نژاد ضد فساد و رانت
معنی نداره وقتی قراره یکی مثل الله کرم رییس جمهور بشه اونوقت قهوه خونه تو قم راه بندازن ، میدونید سالیانه چقدر کارتن یخچال و تلویزیون و میوه تو کشور تولید میشه ؟ انوقت اگه مردم برن قهوه خونه کی میخواد از این کارتن ها برای خواب استفاده کنه ؟ اونوقت خارجی ها نمیگن شما چرا کارتن خوابهاتون کمتر شده ؟ نمیپرسن چرا سن اعتیاد به بدو تولد نرسیده است ؟
فیلتر تلگرام یعنی ضایع کردن حقوق 40میلیون کاربر ایرانی این است حقوق بشر!!!!!!!

دنیا شمارو دارن تماشا میکنن.
فقط مامورها رو زیاد کنید
جناب الله کرم مگه تا حالا شخص دیگه ای بوده؟
جهت اطلاع متولدین بعد از انقلاب: به محلی که در آن رقص وپایکوبی بود دانسینگ یا کاباره میگفتند ودر قهوه خانه ها اگر برنامه ای بود نهایتا نقالی یا ترنا بازی بود
رئیس جمهور نظامی میخواهید ؟ خودتان دست به کار شوید.
مشکل جامعه ما داشتن چه طیف از رئیس جمهور نیست. متاسفانه بد خواهان در خارج از کشور به هیچ یک از طیف‌های موجود روی خوش نشان نداده و اعتماد ندارند. حال چه نظامی و چه روحانی و لباس شخصی حزبی. برای نجات کشور باید یک فرد ۱۰۰ درصد بیطرف که سمتی رده بالا تا حال نداشته باشه و همه‌ی گروهها صادقانه حمایتش کنند.
رئیس جمهور نظامی مطمئنا از این رئیس جمهور توانا تر است
ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی..خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
چه از حرف الله کرم خوشمون بیاد چه بدمون بیاد روحانی توانایی ریاست جمهوری را ندارد
آقای فرخ نژاد و همکاران، هیچگاه خود را فدایی مقامات زود گذر نکنید.بلی شما قدر خود را با حمایت های بی مبنا از دست می دهید. شما در اشتباهات آنها شریک هستید.
اقای جنتی عزیز انگار دوره قبل شما در ایران زندگی نمی کردید یا دولت یا مردم چیز دیگری بودند که اکنون می گویید مردم از دولت و وزراء طلبکار باشند. یا شاید هم ان موقع مردم به دولت و وزرائ مورد حمایت جنابعالی بدهکار بودند. بهر نمی شود یک بام و دو هوا بود.
ابشان يه مقدار نگران افزايش قيمت دلار و طلا باشند نمي خواد نگران قهوه خانه باشند ...
دلار ٦٠٠٠ تومان
قهوه وارداتى
ديگه كى ميتونه قهوه بخوره
الان آقای یزدی دقیقا از چه جایگاهی توصیه فرموده اند؟ ایشان نه عضو شورای شهر قم هستند نه شهردار یا استاندار هستند نه نماینده مجلس هستند نه عضو خبرگان هستند.
کارخانه یزد تایر متعلق به کیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
ترامپ ویا نتانیاهو قطعا یکی از این دوتا شک نکنید..
کاش مسئولین بجای ترس از قهوه خانه و تلگرام از وضعیت اقتصادی کشور می ترسیدند.
مملکت از دلار 5800 تومان داره نابود میشه ایشون نگران قهوه خانه تو قم هستن
خخخخخخ پارسال این موقع من با 12 سال سابقه ی معلمی تو مناطق محروم 530 دلار حقوق میگرفتم امسال با افزایش حقوق حداکثری که حساب کنم 390 دلار.حالا به نظرتون این همه حقوقو چکا کنم!!!!!!
هدف از فیلتر تلگرام منحرف کردن اذهان عمومی بخاطر اتفاقاتی که داره میوفته
چطور است که به همه اظهارات حتی چند سال پیشش پاسخ دادید به جز این آخری؟
حالا که راحت به این و آ« مرگ بر مرگ میگه همه بگید مرگبر مفسد اقتصادی .. وای بر کسی که دلار را گران کرده و...
من نه قلیان کش هستم و نه قهوه خانه برو ولی یک سئوال دارم چرا به هرچه دلخوشی مردم هست اظهار نگرانی می کنند آیا شده با افسردگی فراگیر جامعه نگران باشند؟
در خصوص ریاست جمهوری فرد نظامی باید گفت تجربه کره جنوبی می گوید تا نظامیان روی کار بودند در اقتصاد کره تحولی صورت نگرفت
مگه اله اکرم برای این مملکت تصمیم میگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
!اگه اونم نگیره اونایی که مثل او فکر میکنن میگیرن
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
بله . پس چی فکر میکردی تا حالا ؟
این جناب الله کرم برای کشور جه کار انجام داده که الان این نظریه رو میگن مردم یک انسان شایسته می خواهند که وابسته به فقط وفقط ملت باشد.
نگرانی آیت‌الله یزدی از افتتاح قهوه‌خانه در قم!!! چرا باز بودن قهوه خانه ها در سایر شهرها انگرانی ندارد ولی در قم دارد؟ چرا قم تافته جدا بافته شده؟ یکی بودجه جداگانه میخواهد ، یکی فرودگاه بین المللی و یکی دیگر آنرا از سایر نقاط کشور خاص تر میبیند و...
استعفای آقای نجفی از سازمان میراث فرهنگی هم تحمیل بود.شورای شهر به جای شفاف سازی، فرافکنی می کند. شهری که بیش از شش ماه درخوابی طولانی بوده است نیازمند شهرداری مقتدر است.
والا تا جایی که ما سواد داریم ارزش دلار و ارز رابطه مستقیم با واردات و صادرات داره ، از یک طرف میزان صادرات را حدود 100 میلیون دلار و واردات را 40 میلیون دلار اعلام می کنند در این صورت میزان ارز وارد شده 2.5 برابر مصرف بوده پس تلاطمی در بازار ارز نباید پیش بیاد ، حال با توجه به واقعیت بازار ارز و لمس آن با گوشت و پوست مردم افزایش حدود 30 درصدی ارز نشان از واقعیت آشکار نشده دیگری دارد که یا آمار ها دستکاری شده اعلام می گردد و یا... خدا آینده خوشی را برای مردم ایران رقم بزند !!!!!!!!
آری دغدغه ایشان قهوه خانه است، اما به این معنا نیست که نگران معیشت مردم نیست.
برادر دلار ده هزار تومانی هم جواب حقوقهای نجومی رو نمی ده
همشون هم از یه قماشند
اصولگرا واصلاحطلب
هیچکدام دوست ندارند باز نشسته بشندبا این بهانه که تجربه دارند
حالا اگه جنگ بود میگفتند دیگه از ما گذشته نوبت جوناست
همین افکار اله کرمی سلطنت مشروطه وقانونی ایران را با خلع احمد شاه پادشاه مشروطه تقدیم به رضاخان سردار سپه کرد که با دیکتاتوری 50 ساله خود اقلا داد امام خمینی را در اورد. اله کرم ها دیکتاتور با عرضه را بر پارلمان و نخست وزیر دانا وسیاستمدار ترجیح می دهند
لطفا یک بار برای همیشه جایگاه قانونی امثال اقای الله کرم را برای ملت توضیح بدهید . بلکه هم همه توجیه شوند و به ایشان حق بدهند که چرا در تمام اموری که قانون اساسی مشخص کرده ایشان بالاتر و فراتر از قانون اساسی "باید و نباید" ارائه میفرمایند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
جایگاه خودت چیه که اظهار نظر میکنی؟؟؟اگه تو حق اظهار نظر داری ایشون هم حق اظهار نظر داره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
امثال ایشون در جنگ ظاهرا تشریف داشتن دیگه تا قیامت مردم بدبخت بدهکارشن وامثال عمو شهید من هیچ نام ونشانی ازش نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
ایشان یک شهروند هست که نظرشان فقط در تابناک اگر سانسور نشود چاپ می شود و تریبونی ندارند
خداوکیلی اگه آمار بگیریم، تعداد نگرانی از قهوه خانه و کنسرت بیشتره یا از فساد و اختلاس و بی عدالتی موجود در کشور؟
بالاترین آمار توزیع و مصرف مشروبات الکلی توی قم هست . شما نگران قلیان هستید.
از گذشته اینطوربوده الان هم هست زور جواب نمیده .حل مشکل تلگرام فیلتر کردن نیست .لغو کنسرت موجب افزایش دینی مردم نمیش.به زور مردم باحجاب ونمازخون نمیشن
مشکلات عدیده کشور از جمله افزایش غیر منطقی قیمت ارز و دیگر مشکلات اقتصادی، خشکسالی، معوقات مانده کارگرها و کارمندان و صدها مشکل دیگر رو نمیبین، ولی تا کسی بی روسرب بیاد بیرون یا بچه دخترانی برقصند یا قهوه خانه ایی باز بشه- مشکل وجود دار د ! اگر به اقتصاد و مشکلات و خواسته های مدنی مردم رسیدگی نشود مشکل حل نمیشود !
خوب خدا رو شکر تمام مشکلات کشور حل شده فقط مونده قهوه خونه تو قم که آقای یزدی نگرانش شدن!
مسولان ما بجای دغدغه های اساسی مثل عدالت،رفاه،ربا خواری و...به فکر قلیون،لغو کنسرت وفیلم بودند
من چند سالی هست گفتمان سیاسی الاه کرم و گروه و گروه فکری ایشان مانند کیهانی را رصد میکنم تحلیلم این هست که این افراد اصلا سیاسی نیستند یعنی کسی دروس سیاسی ابتدایی که حکومت مردم بر مردم هست را نخوانده اند و دوم احزاب قوی هست که تازه اگر چنین باشد باید در یک رقابت انتخاباتی حزبی برگزیده شود و سپس توسط مردم انتخاب شود لذا چنین تفکری بنظرم دنبال همان حاکمیت الیگارشی یا کدخدا منشی باشد . مثل دوره قاجار که گروهی از سیاسیون تلاش کرده بودند که با تشکیل مجلس و تفکیک قوا از قدرت حاکم کم کنند و گروهی دیگر میگفتند حاکم برای اجرای احکام نیاز به قدرت مطلق دارد این مجلس و رای سوسول بازی غربی هست . بنظرم دمکراسی را باور ندارند ولی نقش بازی میکنند کجای دنیا چنین فکری میکند ؟
در تاریخ خوانده ایم که طلاب علما و آیت اله ها چقدر در کار مبارزه و گرفتن حق مظلوم از ظالم و ... بودند خدا رو شکر الان فقط دغدغه فکری برخی فقط باز شدن قهوه خانه در قم هست و کنسرت در مشهد !!
خدایا بزرگیت رو شکر
بنده نگران اینده زنان هستم که در معرض دید قرار میدهند و بنده را که شکمم سیر است تحریک میکنند لاکن نگران دلار نیستم...
اینقدر که به فکر محدود کردن و گرفتن آزادی اونها هستید یک دهم هم به اختلاس گران و چپاولگران می توپیدید حال و روز ما بهتر بود
آقای یزدی اینگونه نگرانیهای جنابعالی بخاطر عدم اطلاع از وضعیت جامعه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
ایشان خبر دارند .
جناب الله کرم خیلی هم تفاوت نمی کند که چه کسی رییس جمهور باشد
تابناک جان داشتم پیگیری می کردم چرا نظر ما را چاپ نمی کنی اینقدر براتان نوشتیم هیچ کدام را چاپ نکردید ناامید شدیم دیگه براتان مطلب نمی گذارم خداحافظتان شما را بخیر و ما را به سلامت
عجب نگرانی مهمی!
خدا به این کشور و مردم رحم کند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی