بازدید 34207

نرخ 4400 تومان برای ارز منطقی است/ احتمال دلار 7000 تومانی،وجود دارد

به این دولت نمی‌توان خیلی امید داشت، چون برخی بی میل به افزایش نرخ ارز نیستند، به گونه ای که در برخی اظهار نظر‌ها چنین پالس‌هایی دریافت می‌شود، برخی‌ها منافعشان در این است که دولت نگاه نظارتی بر بازار ارز نداشته باشد.
کد خبر: ۷۸۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱ 08 April 2018

نرخ 4400 تومان برای ارز منطقی است/ احتمال اینکه دلار 7000 تومان شود وجود داردروند رو به رشد نرخ برابری دلار آمریکا در برابر ریال ایران همچنان ادامه دارد، به گونه ای که این ارز خارجی در بازار آزاد بالای 5700 تومان فروخته شد و بر پایه برخی گزارش‌ها حتی به 5800 تومان نیز رسید.

به گزارش «تابناک»؛ یکی از خبرگزاری ها از بازار ارز ایران این گونه خبر داده که هر دلار آمریکا در روز شنبه، هجدهم فروردین ۵۱۵۱ تومان معامله شده که ۵۷ تومان افزایش نشان می‌دهد.

این رقم در گزارش فارس نیز تکرار شده، حال آنکه سایت «فی‌بازار» ـ که نرخ لحظه به لحظه ارزهای خارجی را نشان می‌دهد ـ قیمت دلار آمریکا تا عصر شنبه را 5700 تومان اعلام می کند.

این موضوع و جهش یکباره نرخ ارز در بازار با واکنش برخی نمایندگان مجلس مواجه شده، به طوری که امروز برخی نمایندگان در صحن علنی، تذکرات پیاپی را متوجه دولت نموده و از بی ثباتی ارز در بازارهای داخلی گلایه کرده اند.

شهاب نادری در گفت ‌وگو با تابناک در خصوص وضعیت بازار ارز گفت: متأسفانه به رغم اینکه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از ماه ها قبل در خصوص نوسانات بازار ارز به مسئولان ذی ربط هشدار می دهد، اقدام مؤثری برای مدیریت بازار انجام نشده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: یکی از لازمه های حمایت از بخش تولید و کالاهای ایرانی، ایجاد ثبات در بازار ارز است، ولی متأسفانه در آغاز سال 97 قیمت دلار در ادامه روند صعودی به بیش از 5 هزار تومان رسید و این وضعیت نامناسب، بعد از تعطیلات نوروز ادامه پیدا کرد.

نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بخش تولید با این وضعیت بازار ارز با چالش های بیشتری روبه رو ده و علاوه بر آن، بهای کالاها و خدمات بیشتر گران می شود.

نادری در ادامه با انتقاد از کاهش شدید قدرت پول ملی تصریح کرد: بانک مرکزی باید به این وضعیت نابسامان در بازار ارز پایان دهد، چون در چند ماه گذشته، اقدام عملی برای مهار گرانی غیرمنطقی دلار انجام نشد و بنابراین، باید تیم اقتصادی دولت دوازدهم، پاسخگوی وضعیت موجود در بازار باشد، چون اگر قیمت دلار حتی بر اساس نرخ تورم نیز افزایش می یافت، باید قیمت این ارز نهایتا به حدود 4400 تومان می رسید.

وی ادامه داد: آنچه مشخص است، اینکه بخشی از افزایش قیمت دلار حبابی است؛ بنابراین، باید این حباب با اقدامات اقتصادی از بین برود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اینکه مدیران بانک مرکزی بخواهند در جلسه فردای کمیسیون اقتصادی مجلس به ارائه گزارش کلیشه ای در خصوص وضعیت بازار ارز بسنده کنند، پذیرفته نیست، چون دلار با قیمت حدود 5700 تومان در بازار معامله می شود و بازار در حال حاضر با چالش جدی روبه رو شده است.

همچنین سیدجواد حسینی‌کیا، عضو هیأت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به افزایش دلار تا بیش از ۵ هزار تومان، اظهار کرد: بی‌تدبیری دولت بود که نتوانست نرخ دلار را ثابت نگه دارد. شوکی که از افزایش نرخ دلار به بازار وارد آمد، موجب گرانی اجناس شد.

وی با بیان اینکه جا دارد دولت برای مدیریت بازار ارز چاره اندیشی کند، گفت: برای این کار، یا باید دلار را دو نرخی کرد، به نحوی که برای تولیدکننده نرخی پایین‌تر در نظر گرفته شود و یا نسبت به کاهش نرخ ارز گام جدی و عملیاتی برداشته شود.

حسینی‌کیا با تأکید بر شرایط بحرانی و نابسامان اقتصادی در کشور، اظهار کرد: شرایط بازار ارز و دلار باعث می‌شود، از میزان سرمایه گذاری کاسته شود، چون افراد نمی‌توانند آینده بازار را پیش بینی و طبق آن عمل کنند.

این نماینده مجلس در خصوص احتمال کاهش نرخ دلار در آینده، گفت: به این دولت نمی‌توان خیلی امید داشت، چون برخی بی میل به افزایش نرخ ارز نیستند، به گونه ای که در برخی اظهار نظر‌ها چنین پالس‌هایی دریافت می‌شود، برخی‌ها منافعشان در این است که دولت نگاه نظارتی بر بازار ارز نداشته باشد.

وی تأکید کرد: برخی‌ گفته اند که دلار ظرفیت افزایش نرخ تا رقم ۷ هزار تومان را دارد؛ بنابراین، ارز زیادی خریداری کرده اند تا در شرایط خاص به بازار تزریق کنند، این احتمال وجود دارد، می‌خواهند به نظام اقتصادی ایران لطمه بزنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت اقدام جدی نکند و همچنان پالس افزایش قیمت نرخ دلار تا ۷ هزار تومان مخابره شود، احتمال افزایش قیمت وجود دارد؛ البته به دلیل فشار رسانه‌ای دولت مقطعی جلوی افزایش قیمت را می‌گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۴
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲۰۱
همه مسئولان خوابند؟؟!!! چرا به غيرت آنان برنميخورد كه پولي ملي اينقدر بي ارزش شده است؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
دولت و گرانی دلار/ دیروز توطئه رقبا، امروز ضرورت اقتصادی!

موضوع هم زیاد پیچیده نیست، ارز گران می‌شود، واردات گران‌تر تمام می‌شود و در نتیجه همه چیز گران به دست مردم می‌رسد! در نتیجه٬ شاهد کوچک‌تر شدن سفره مردم و بالاتر رفتن قیمت‌ها خواهیم بود.
اغلب نهاده‌های دامی و طیوری کشور وارداتی است و این یعنی گران شدن قریب‌الوقوع

اکنون و با این وضعیت، ادعای تکدر خاطر روحانی چه می‌شود!؟ آن ادعای نوبخت که خبر داریم رقبا با اتوبوس آدم می‌آورند تا ارز بخرند و بازار متلاطم شود چطور؟! اگر روحانی و مشاورانش خوشحال و خرسند از گران شدن بیش از60 درصدی ارز و 5200 تومان شدن دلار هستند، تکلیف شادمانی مردمی که با تبلیغات و جشن برجامی خیال می‌کردند، دلار به 1000 یا 500 تومان سقوط خواهد کرد، چه خواهد شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
باید روحانی را استیضاح کنند ...
آقای روحانی :

مبارزات انتخاباتی و تبلیغاتی تموم شده لطفا از خواب پاشید و به مردم و کشور و اقتصاد برسید و اینقدر در فضای انتخاباتی و فحاشی به رقبا و منتقدین نباشید و کار کنید...

روحانی رییس جمهور فکر میکنه رییس جمهور شدن یعنی فقط حرف زدن و خوب صحبت کردن منتقدین و البته آمار بی خودی و ساختگی تحویل دادن...

فاجعه ملی = کاهش ارزش پول ملی ۵۰ درصد ظرف ۴ ماه.......
عملکرد دولت باعث بی اعتمادی و سرخوردگی مردم شده است.

انقلاب با کسی عقد اخوت ندارد......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
دولت افزایش قیمت ارز را داره مدیریت می کنه نه بازار ارز رو....یعنی خود دولت با صرافی ها و دلال ها عامدانه دلار رو گرونتر میکنه
ناشناس
| France |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
غیرتشون کجا بود بابا!!!!!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
صداوسیمای میلی، فردا صبح:
امید به زندگی در کشور ایران دو برابر شده است و به 150 سال رسیده است.... ما همچنان خیره به صفحه!!!
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
قیمت دلار امروز در ایران 11 هزار تومان است ولی عزیزان ما خبر داریم که با این نرخها وضع مردم ایران هر روز بدتر می شود ولی ایا کتمان حقیقت کمکی به بهبود وضع می کند. همش گفتیم امریکا نقشی نداره و ببر کاغذی است و چه چه چه... ایا کمکی به ما کرد و یا واقعیت امریکا و قدرت اقتصادی ان در دنیا از بین رفت؟ عوض دور زدن و به روی خود نیاوردن واقعیت باید با ان روبرو شویم. اولین اقدام برای هر بهبودی شناخت مسئله و قبول ان است هر اندازه سخت و ناراحت کننده باشد. قیمت دلار در ایران 11 هزار تومان است تازه به شرطی که دولت بتواند رساندن به ان نقطه را کنترل کند و اگر به خود نیاید و باز با همین فرمون یعنی دعوا با دنیا و چاپ بیشتر پول بی پشتوانه و نقدیگی برویم نرخهای بالاتر هم قطعی است و خدای نکرده اگر باز اصرار به راه اشتباه خود داشته باشیم ونزوئلا شدن حداقل خطر است. به خود بیایییم و با واقعیت روبرو شویم تا تصمیم گیران هم واقف شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
با عربستان اشتی کنید.باروسیه وونزوئلا روی هم بریزید وقیمت نفت را با کاهش عرضه به ۲۰۰دلار برسانید وعملا به گوش امپریالیسم سیلی بزنید.نشان بدهید که در دشمنی با استعمار صداقت دارید وبجای گوش دادن به نظرات کیهان باهمه کشورهای همسایه مسلمان ونفت خیز روابط حسنه برقرار کنید وکشور خود را بسازید ودر بین مردم خود زندگی کنید .شما گنجی بنام نفت وگاز دارید وشمایید که باید قیمت دلار را تعیین کنید.مثل مربی والیبال(ولاسکو) بهترین متخصص طراز اول اقتصادی جهان را از خارج بیاورید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
همه مسئولین مثل بقایی کیف های پر ارزی در خانه دارند چرا بهشون بر بخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
رشیدی: پس خیالمون بابت قیمت دلار راحت باشه آقای رییس جمهور؟
روحانی: بله حتمات !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
میگن دلاربه مرز۷۰۰۰ تومان نزدیک شده آیااین خبرصحت داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
خدانگهدارتون تابناکی هاکه حرفهای دلمونومنعکس میکنیدوبااینکار کمی دردمون تسکین پیدامیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
تعارف ورودربایستی بایدکنارگذاشته شودبرای نجات کشورازاین اوضاع اسفباراگرلازم باشدباید برنامه عدم کفایت رییس جمهور کلیدبخورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
مثل سگ پشیمونم که به روحانی رای دادم، خواب و خوراکو ازمون گرفته، با پدیده ای روبرو هستیم که زل میزنه تو دوربین میگه نگران افزایش نرخ ارز نباشید و ظرف یه ماه پدر اقتصاد و پدر مردمو دراورد تمام جوانی و ایندمونو نابود کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
ازتبدیل شدن سریال طنزپایتخت به فیلم جنگی مشخصه که میخواهندافکارعمومی رابرای وضعیت جنگی آماده کنند
ناشناس
| Thailand |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
تو خوابی و از خوابیدنت خبر نداری
چرا خبری از کارشناسانی که سال پیش معتقد بودند کاهش سود سپرده ها هیچ تاثیری در بازار ارز و طلا ندارد و باعث رونق تولید می شود نیست. رشد نرخ دلار و سکه با کاهش سود سپرده ها اغاز شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
سود نه ربا !!!
ناشناس
| France |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
کارشناس مملکتی که بشود مسعود نیلی و نهاوندیان، باید به حالش خون گریست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
چرا چرت میگی عزیز دلم؟
کدوم کاهش سود؟
الان یعنی واقعا بانک ها سودشون رو کم کردن؟
کدوم بانک سودش رو کم کرده
هنوز بیست درصد میتونی سپرده بذاری
ما که از دولت نا امید شدیم چون اینها از مردم نیستند ولی مجلس چیکار میکنه این وسط
متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
دلار۵۶۰۰ ..حالا ی کنسرت برگزار میشد یا موی کسی مشخص بود هزار مدعی پیدا میشد.اما واسه امنیت روحی و روانی و رفاه مردم هیچ کس صداش در نمیاد...اقایان مسئولین همه مردم دلال پزشک و ... نیستند که از گرانی منفعتی‌بهشون برسه.خواهشا مردم عادی ببینید نه فقط چند درصد خاص رو البته خداروشکر امنیت داریم!! با ده سال سابقه وحقوق یک میلیون هفتصدی جواب خانواده رو چی‌باید داد؟
ناشناس
| France |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
دولت "تبر به امید" بالاخره در حال زدن تبرهای اساسی خود است.
دولت اگر موظف به کنترل نرخ ارز نیست، چه نهادی این مسولیت را دارد؟ التهاب در همه بخش های تولیدی و بازرگانی موج می زند و تنها نهادی که در این باره اظهار نظر و اقدام نمی کندف دولت است.
حباب بوده از ان زمانی که میخواست گرون بشه تا الن که رسیده به 5700
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
حبابم حبابای قدیم
کدام دولت عزیز من. دولت رسمن تعطیل هست. خزانه کاملن پاک و تمیز شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
چرا مزخرف ميگي. عمديه و بيشترين سود رو هم دولت و اطرافيانش دارن ميبرن. اينا همش سيا كاريه
چـــــــــــه خبرتونه؟ چــــــــــــــه خبرتونه؟! داریم به دقایق خدا باز پدر احمدی نژاد رو بیامرزه نزدیک میشیم
روزی مردم فراوان می‌شود با فیلترینگ
کاخ استعمار ویران می‌شود با فیلترینگ

مشکلِ بیکاری و بی‌پولی و سردرگمی
عاقبت یکروز آسان می‌شود با فیلترینگ

شاخصِ نرخِ تورم، رشدِ منفی می‌کند
مثل سابق ارز ارزان می‌شود با فیلترینگ

گریه و زاری به پایان می‌رسد، لب‌های خلق!
بار دیگر شاد و خندان می‌شود با فیلترینگ

سفره‌های خالی از نان، مطمئن باشید که
مملو از مرغ و فسنجان می‌شود با فیلترینگ

می‌شود دریاچه‌ها لبریز و سدها مان پر زآب
رودها از نو خروشان می‌شود با فیلترینگ

شاخه‌ها و برگ‌های تازه می‌روید به باغ
دردها از ریشه درمان می‌شود با فیلترینگ

«یوسف گم گشته بازآید به کنعان» شک مکن
«کلبه احزان، گلستان» می‌شود با فیلترینگ

"شایعات بی اساس" و "اطلاعات دروغ"
جملگی مختصِ "کیهان" می‌شود با فیلترینگ

چین و کوبا، مصر و تونس، رو به سامان رفته‌اند
وضع ما هم رو به سامان می‌شود با فیلترینگ

ای خسارت دیدگان از نسخه "پاوِل دورُف"!!
این خسارت نیز جبران می‌شود با فیلترینگ

می‌رسد بانگ "سروش" از جانب "جهرم" به گوش
آخرِ این ماه، طوفان می‌شود با فیلترینگ

الغرض در مملکت هرگونه نامیزانی است
کلهم اینگونه میزان می‌شود با فیلترینگ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
بسیار زیبا دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
ممنون . عالی بود
شهر سکوت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
عالی بود هزاران لایک
ملتی که دلار احتکار کند باید همین رفتار را با او کرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
دلاراحتکارمیکنندچون به ریال اعتمادندارند
** استغفار آهنگران بابت حمایت از روحانی

محمدعلی آهنگران،‌فعال رسانه ای اصلاح طلب در توییتر خود از مردم عذرخواهی کرده آن هم به دلیل حمایت قبلی از روحانی و بی لیاقتی وی در مدیریت پول ملی و دلار 5700 تومنی ...!!!!
دیگه چه اقدامی میخوان بکنن..بورس امروز داشت از ترس میمرد و فروریخت..بازارها شدیدا تحت تاثیر قرار گرفتن..میان یه مسکن مقطعی میزنن یه مصاحبه میکنن کمی قیمتش میره پایین یکم که سروصداها خوابید دوباره چند برابر میزانی که اومده بود پایید , میره بالا..اینطوری پله پله قیمتشو میبرن بالا..نکنین اینکارو مردم دیگه بریدن .بعدشم وقتی مردم اعتراض میکنن میایین میگین انگلیس و امریکا و اسرائیل پشته این اعتراضاتن و کار اوناست...ونزوئلا نشیم صلوات
این سیاستی عامدانه است که منافعی چندگانه دارد، نخست چون ارزی که دولت از فروش نفت و غیره به دست می آورد درآمد داخلی بسیاری بیشتری را به خزانه اش سرازیر می کند و اگر هم قیمت ها بالا برود مهم نیست چون دولت دستمزدها را به ریال و طبق رویه ای می دهد که اعتنایی با بالا رفتن قیمت دلار ندارد. دوم اینکه بسیاری از افراد مرتبط با قدرت می توانند از رهگذر اطلاعات پنهانی کسب شده خود دلار خریده و سود هنگفتی به جیب بزنند. مهمترین سود آن هم این است که نمی گذارد ملت لحظه ای آب خوش از گلویشان پایین برود، و همه می دانند که یک ایرانی سیر بسیار خطرناک تر از یک ایرانی گرسنه است!!! شاید بگویید چنین نیست، اما کدام بدبختی که در تامین نان شب خانواده اش هم درمانده است، حاضر است در کوچه خیابان ها بدود و سنگ بپراند و شعار ضد دولتی بدهد؟؟؟!!!! حتی در اعتراض های دی ماه گذشته نیز بیشتر جوانان و افراد مجردی حضور داشتند که دست کم دغدغه نان شب خانواده را نداشتند. البته خوب این سیاست تا اندازه ای موثر است و وقتی کارد به استخوان رسید مجرد و متاهل همگی به یکسان .....
وقتی در مدت سالیان میلیاردها دلار ارز از کشور برای بازسازی عراق و برادران حوثی و فلسطینی و لبنانی و ....خارج شود بدون این که ریالی ما به ازای آن به کشور برگردد نتیجه منطقی آن ضعف پول ملی خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
القدس لنا و الارض لنا
بااین اوضاع احتمال دلارده هزارتومانی هم وجودداره بخصوص بعداز۲۱ اردیهشت !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
باش تا صبح دولتت بدمد
کاین هنوز از نتایج سحر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
مثل اينكه تو هم دلار زياد احتكار كردي هاااا
دیگه دلارزیر۵ هزارتومان به تاریخ پیوست
پاسخ ها
سامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
داداش دلار قبلا 7 تومن بود الانم میخوات بشه 7 تومن دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
سامی ! عالی بود
دولت ی که نتونه نرخ ارز رو کنترل کنه بهتره کنار بره
مشکل از تلگرامه. تلگرام باید فیلتر بشه تا آرامش به بازار ارز برگرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
مرگ بر پاول دوروف
ننه پاول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
پاول مگه پات نرسه خونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
تقصیر کنسرت ها است
ناشناس
| Austria |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
به دلیل بدحجابی است.
ناشناس
| Russian Federation |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
من که نگران قهوه خانه های شهر قم هستم
آقای روحانی کلیدت درقفل شکست !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
هزارلایک !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
کلید چوبی رو دادن دست حسن آقا سر خودش و ملتو گرم کنه کلید در گشا رو پیش خودشون نگهداشتن
علی برکت الله !!!
ایران همیشه در بحران !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقا دلار که ناراحتی ندارد چرک کف دسته مهم این است که آیا موسیقی برای انسان مضر است یا نه چون در آن دنیا ما را برای موسیقی بازخواست می کنند نه دلار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
دقیقاً ! حرکات موزون ، لوگوی آ س رم ، کنسرت ، قهوه خانه ، رفتن زنان به ورزشگاه ، این هاست که برامون میمونه وگرنه مال دنیا بخصوص اگه دلار باشه به چه درد میخوره .
خدا پدر محمود را بیامرزد
لاقل همه دنیا باهاش بد بودند
میشد درکش کرد اما الان خدا به داد برسه
ایرانی چطوری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
داعشی چطوری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
تحریف نکن. چطوری ایرانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
چیطوری روحانی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
!بد تر از اونی که فکر میکردیم
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
حق داری به ریش ما بخندی دیگه ...
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
به خوبی شمانیستیم داعشی
برادر شما بگو دولت چه کار کند؟وضع موجود نتیجه پوپولیسم و سوء مدیریت در کل کشور است.د.ثمره آن است که رشد اقتصادی متوسط 4 درصدی،افزایش دستمزد متوسط 20 درصدی و رشد نقدینگی متوسط 25 درصدی داشته ایم که به اعتقاد هیچ اقتصاد خوانده ای این ارقام باهم تعادل ندارند لذا سودهای بانکی بالای 20 درصد و تورم متوسط 15 درصد رابط این ارقام با هم شده اند که هیچ اقتصادی با این ارقام بالای تورم و سود بانکی به ثبات نخواهد رسید و دوام نمی آورد لذا تمامی ارکان اقتصادی کشور اعم از تولید،صندوق های بازنشستکی، بانک ها و ... فروپاشیده اند.چاره کار هم اصلاحات بنیادین در همه ارکان اقتصادی،سیاسی،اجتماعی و تشکیلاتی و حتی قانون اساسی و قوانین پایه کشور است که انجام آن هم مستلزم اجماع کل ارکان نظام است وگرنه دولت ها در کشور ما حتی اگر هم بخواهند دارای 10 درصد اختیارات لازم برای انجام چنین اصلاحاتی هم نیستند. آیا ما یک یک اردوغان،یک لولا داسیلوا یا یک مارگارت تاچر داریم که مسئولیت همه کارها را برعهده بگیرد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Indonesia |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
دولت اگر نتواند کار کند خوب برای چه آمده و نامزد انتخاباتی شده است؟؟ شما می گویید دولت چه کار کند؟؟ واقعا اگر دولتی دیگر غیر از حرافان بی هنر امروزی بودند شما همین حرفها را بیان می کردی؟؟ اون وقت که رای می آوردند تو خیابونها قر کمر می دادند که پوپولیسم را دفن کردند حالا شما دم از پوپولیسم می زنی ؟؟ مردم که ماشین رای شمایند
خدایا این چه کلیدی بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
کلید اسباب بازی
صدرحمت به احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
قدرشوندونستیم اگرتورم بودحداقل رکودنبود الان هم تورم هست هم رکودشدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
چقدر بدبخت شدیم که به محمود قانع شدیم
اونهایی که می گفتند مردم ارز نخرند ضرر می کنند کجا هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
ببخشید ا
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
ببخشید بخرند ، با ارز معذرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
میخواستند رقبا را از میدان به در کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
از افعال معکوس استفاده کرده بودند!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
به ما اینو گفتن که نخریم ولی خودشون و دورو بری هاشون تا تونستن خریدن و حالا ببینین چه پولی در آوردن
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
خودشون می خواستن بخرن گفتن بگیم مردم نخرن که قیمت ها بالانره.
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
ایران تنها کشوریه که مردمش با خرید و فروش ارز کاسبی میکنند حتی به قیمت رکود اقتصادی که باعث آسیب دیدن
و مرگ بیماران و اقشار ضعیف و کودکان هموطنشان. نانشان را در خون افراد اسیب پذیر و فقیر میزنند.
مهم فقط تلگرام که باید فیلتر بشه اصلا خودتون رو ناراحت کنید مملکت رسما تعطیله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
راست مگی تمام مشکلات مملکت به خاطر تلگرام است
آقا تو رو به هر چي ميپرستين اين قيمت رو پايين بيارين . بدبخت به بيماران خاص . خدا رو خوش نمياد . خدا خودت كمك كن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
خدا عقل داده برو رای بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
بیچاره خانواده دانشجوها
برای اینکه از ونزوئلا پیشی بگیریم فقط یه کار باید کنیم. روحانی رئیس جمهور بمونه احمدی نژاد بشه معاون اول. یک هفته ای دلار به 170 هزار تومن میرسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
البته تو دو تا جنگ دیگه هم وارد بشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
نه بابا برجام ۲ و ۳ به زودی به این نرخ ها هم میرسیم
خدا را شکر سال سال حمایت از تولید داخل است والا ... با با تولید کننده هم مواد اولیه را باید با دلار بخرد یعنی سرمایه بیشتر برای خرید وفروش نرفتن جنس تولیدی به علت گران شدن آن وقدرت خرید مردم فقط سودش تو جیب حضراتی می رود که در شرکتهای بزرگ وپتروشیمیها سهم دارند یعنی ژن برتر ها که جنسشون را به دلار می فروشند
ریال شده.......ان دنیا رو فتح کنن.فعلا که ترامپ با ی تهدید که عملی نشده کاسه کوزه رو ریخت به هم.وای به عملی شدنش
یکی مسولینوبیدارکنه اوضاع وخیمه روحانی کجاست ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
آخه روحانی تو این مملکت چه اختیاری داره که صداش میکنی؟
مشکل اینه که هیچ مسئولی خودشو مسئول نمیدونه!!! کسی استعفا میده؟؟ معذرت خواهی میکنه؟؟ اصلا کاری میکنه؟؟ فقط حرف میزنن و حقوق های نجومی میگیرن با رانتهای میلیاردی!!!
با این شرایط اومدن قهوه خونه هم باز کردن
واقعا فقط نمک به زخم ملت میپاشن با این کارا
دلار تا 22 اردیبهشت میشه 10تومن . برو شاد باش !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
محمودی میگفت خبر هایی در راهه ها!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
دلار زیاد انبار کردی؟
واقعا این دولت هم که به دولت نهم ودهم انتقاد می کرد وتورم وافزایش نرخ ارز را بر سر دولت قبلی می زد حالا خودشان چه جوابی دارند؟ تورم پشت سر این افزایش ارز را می بینند؟
تا قبل از مهرماه 20000 میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
تو هم انگار دلار زیاد احتکار کردی هااا. با چه نیت جو منفی میدی؟؟؟
والا کاری ندارم به مشکل ارز ولی از بی ارزش بودن پول ملی کشور احساس خجالت می کنم و این تعصب بایستی در تیم اقتصادی دولت به چشم بخورد
معلم از فریدون پرسید دو ، دو تا چند تا میشه؟ فریدون گفت بیست و دو تا! معلم گفت دو ، دو تا میشه چهار تا ، اگه خودشو بکشه پنج تا !
كجايي احمدي نژاد كه اين مردم قدرت را ندونستند . هشت سال ريس جمهور بودي فقط در سال اخر رياست جمهوري به خاطر هجوم بي سابقه تحريمها دلار به قيمت بالا رسيد . ولي اين اقايان با وجود اينكه به ظاهر تحريمها برداشته شده دلار را به پنج و هشتصد رساندند . كسي نيست به داد مردم برسه .
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
این اوضاع نتیجه سیاستهای بابخردانه احمدی نژاد و دیگران است که عاقبت این کشور را نابود میکنند.
آموزگار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
ببین تو با این افکارت لیاقتمون همینه.
کمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
برخی سال ۹۰ علیه محمود کودتای اقتصادی کردند
سعید
| United States of America |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
تو مینندازی تقصیر احمدی نزاد؟
بدبختی ملت ما اینه که بعضی مردم مثل تو دست چپ و راستشونو تشخیص نمیدن چه رسد به تحلیل کردن اقتصاد
هیچوقت نظر مارو منتشر نکردی اینم روش.بی ارزشترین پول جهان رو داریم.غرورمون از بین رفته جوونیمون تباه شده.از گفتن کلمه تومان و ریال شرم داریم.واقعا تا کی
کی بود اول انقلاب مبخواست امریکا را زیر پا بذاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
گذاشتیم دیگه
آخ جون دلار هفت تومنی !!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
دلارزیاد احتکار کردی؟؟!!!!
خدا به داد اون دانشجویان خارج از کشور که با خرج خودشون رفتن و خانواده هاشون برسه.
هم قیمت ارز رو چند برابر می کنن و هم ارز دانشجویی رو حذف می کنن!!!
مگه اینا فرزندان این ملت نیستن؟ اگه بچه های خودتون بودن چیکار می کردین؟ .... اها، ببخشید شما دلار و یورو از قبل انبار کردین.... درسته... یادم نبود!
فعلا که همه فقط و فقط حرف بیهوده می زنند,کسی که خواب است را میشود بیدارکرد اماکسی که خودرا بخواب زده است,هرگز،عجب اوضاعی است,عجب اقتصادی بی درو پیکر و بی صاحبی,خدایا خودت بدادمان برس
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
کسیکه خوابه ملت ایرانه داداش!
بپرسید از رئیس بانک مرکزی که مدیرکل ارزی بانک مرکزی چه شخصی است؟ آیا سابقه و تجربه این شغل را داره؟ هیچکسی در این باره که آقای عراقچی چطور یک شبه به این مقام رسیدن نمیکنه. این آقای عراقچی نسبتی با آن آقای عراقچی دارند. تحقیق کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
اخوی ایشون هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
برادر زاده اقای عراقچی هستند.
چرا همه فقط به ناكارامدى دولت و بانك مركزى و مشتى دلال اشاره مى كنند؟ بابا علت افزايش قيمت ارز جو روانى ناشى از خطر تحريم مجددايران توسط امريكا و نهايتا با توجه به فعاليت عربستان سعودى شروع يك جنگ جديد است ، همه مى خواهند ريال خودرا به دلار تبديل كنند و نتيجتا ارزش دلار بالا مى رود ، خدا لعنت كنند كسانى را كه به سفارتخانه سعودى حمله كردند و گزك دادند دست دشمن ، خدا لعنت كنه كسانيرا كه فرداى امضا برجام با شعارها و حركات و تحليل هاى غير واقعى ، مسير تعامل با دنيا را مجددا سد كردند ، لعنت ابدى نثارشان
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
انهائی که دنبال تعامل با خارج نیستند تیشه بر داشته و به جان این مملکت افتاده اند..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
اگر مدیران کشور مدیر بودن مینونستن از قبل همه چی رو پیش بینی کنن و بر
اساس اون چاره اندیشی! علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد
حتی اندازه ارزنی برای این ملت ارزش قائل نیستید.منتظر عواقب بی اعتمادی ملت باشید
زنده باد
تابناك عزيز تو اين مملكت هر دولتي كه مياد در پايان صدارتش ملت را به خاك سياه مينشاند دولت احمدي نژاد با حذف بي حساب كتاب سوبسيد كالاها تا أبد نفرين قشر ضعيف را دارد و اكنون هم با سياست غلط و فله اي تيّم نااقتصادي روحاني مجددا نفرين قشر مظلوم جامعه كه ديگر با اين تفاق در نرخ ارز نابود شدند تا أبد نثار اين دولت خواهد شد ولي تابناك عزيز افسوس كه اينها بعد از صدارت ميروند و در ثروت باد أورده خود با اينگونه سياست غرق ميشوند و به ريش قشر ضعيف ميخندند .
خیلی خوبه
با دلار دانشجوی سیاه روز چه کار دارید؟ اون بدبختی که سه ساله داره خارج تحصیل میکنه و دو سال مونده از تحصیلش نه راه پس داره نه راه پیش داره از کجا دلار 6 تومنی _ و به زودی 10 تومنی_ بخره؟ چرا با آینده به عده بدبخت بازی میکنید؟ خواااااهش میکنم از تابناک رسیدگی کنید برای ارز دانشجویی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
تو این وضعیت که مردم دارن از گشنگی صورتشونو با سیلی سرخ میکنن جنابعالی میگی دلار ارزون بدبد به ما. خب اگه داری برو دانشگاه خارجی اگه نداری بیا دانشگاههای ایران درس بخون اینترنت هم که هست . برای ارتباط با جهان علمی خارج از کشور
قابل توجه دوستداران تبدیل ایران به کشور های دوست و برادر کره شمالی و ونزوئلا
راستی از تلگارم چه خبر؟ از کنسرت چه خبر؟
هرروز توايران مردم بدبخت تر ميشن ربطي به دولتها نداره سيا ستهاي ما اشتباه است تا اصلاح نشه وضع همينطوريه
کی میگه دلار ۴۴۰۰ تومن منطقیه هی لرزش پول ملی میاد پایین و دلار کارهای دیگر بالا میره به طبع فقر وبیکاری و فشار به هفتاد میلیون نفر از هشتاد میلیون نفر جمعیت ایران میاد مدیران و......اگه خودشون تو تنگنا قرار میگرفتن وضعیت رو درست میکردن دوم اینکه هر کسی رو هی دکتر بهش میبندن که هیچ علم و تجربه ای ندارن با مدرک گرفتن کسی مدیر نمیشه
بزودیه زود همه چند ده میلیون ژن های بد با تعداد اندک ژن خوب که همه مملکت رو برای خودشون تصاحب کردن اندکی گفتگو البته به طریق خودشون میکنن و جاشون با هم عوض میشه . ژن خوب به پایان سلام کن . دیگه بسه
پاسخ ها
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
خیلی وقته اینو میشنوم ولی
ای کاش هزینه های جنگ سوریه رو با روسیه عراق و سوریه تقسیم میکردیم تا اینطوری خزانه رو خالی نکنیم
روحانی کجایی؟؟؟؟
صدای بیماران خاص رو می شنوی
صدای مردم رو می شنوی
بکش بیرون این کلید تو
راه حل بهترافزایش سودبانکی است لااقل افرادمتوسط حال مثل بازنشسته بدبخت هم می توانست ازآن بهره ببرد.
پیشنهاد می شودبااین روال حکومت نظامی اعلام شودتاجلوی خواسته های شیطانی پولدارهای بی دررابگیرد.
من فکر میکنم که گرانی دلار به دلیل توطئه اسرائیل و آمریکا و عربستان و منافقین باشه!!!!!!! برخی دلالان خود فروخته هم نقش دارند. ملت عزیز و همیشه در صحنه هم اصلا نگران نباشند که با تلاش مسئولان دلسوز و با تدبیر توطئه دشمن نقش بر آب خواهد شد.
این بار دیگه از خطوط قرمز رد نشدم. لطفا منتشر کن!
با تشکر از شما و مسئولان دلسوز
کره شمالی سلام. علی برکت الله.
احمدی نژاد و روحانی ... همه مهره هستند و هیچکاره و آنهایی که در کشور فراتر از قانون هستند و به کسی هم پاسخگو نمیباشند فقط اینها بدردشان می خورند که تقصیرات را به گردن آنها بیندازند و خود را بیگناه وانمود کنند در این اوضاع همه آنها به فکر این هستند که ...................
آیا خدا برای شما کافی نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
خدا همراه با مردم
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
خدا دلار هم میده؟
بجاى كمك كردن در إيجاد آرامش در دل مردم، تو هم كه دارى به طبل و تيتر ميزنى كه دلار به اينقدر و آنقدر خواهد رسيد! چرا هوا داخل اين حباب سمى ميكنى؟ چرا دراين جنگ روانى شركت ميكنى؟ يك مقاله راجع به تشويق توليد كنندها به توليد باكيفيت و يا معرفى اجناس با كيفيت ساخت ايران در اين مدت نديدم ولى سه تا مقاله و خبر در رابطه با افزايش ارزش دلار در يك روز؟ آخه وطن پرستى كجا رفته؟ آرامش ايجاد كن در دل خواننده مقاله ها!!!

١-مردم احتمال ميدن ترامپ تحريمها را برگراند و حتى بيشتر كند.
٢-در حال حاضر دسترسى ايران به دلارهاى فروش نفتش سخت شده. يعنى نفت فروش ميره ولى دلارش را نميتواند به راحتى بداخل كشور وارد كند.
٣-يه عده با نفوض هم كه خبر دست اول دارن و جيبشان هم گشاد است در اين آتش بازى اقتصادى شركت ميكنند و يك عده مردم هم مخان دنبال آنها با خريد دلار إز آب گل آلود ماهى بگيرن يا سرمايه شان را بيمه كنن.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
وقتی مردم ایران به جای توجه به منافع جمعی فقط به سود شخصی فکر میکنند نتیجه این است.
کجا رفت دلار هفت تومانی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
با خودش برد !
maatam.zade
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
یه خائن وطن فروشی اون دلار و با خیلی چیزای دیگه با خودش برد
تمام دوستان عزیز و برادران بزرگوار تا سر این نظر یا پیام لطفا توجه بفرماایید.................” زیاد خودمون رو اذیت نکنیم. ملت هیچ اهمیتی برای سرمایه داران اعم از دولتی و نزدیکان دولتی و نیز غیر دولتی یا به نوعی خارج دولتی ندارد.
یاران من بقایی و مشایی بودند ؛ رفتند به زندان ، صلوات
احمدی نژاد آسوده بخواب که روحانی بیدار است و راه تو را بهتر از گذشته در زمینه اقتصاد و تحریمها در پیش گرفته است
با سقوط پول ملی گرد و غبار خوزستان خشکسالی دریاچه ارومیه حقوق معوقه کارگران تشنج در رابطه با همسایگان کاهش پنجاه درصدی بارندگی سونامی سرطان قاچاق 25 میلیارد دلار بیکاری میلیون ها میلیون انسان میخواهید چه کار کنید
ایجاد اعتماد عمومی در سرمایه گذاری دربانکها و حل مساله صندوقهای ورشکسته
7 تا قطعنامه شورای امنیت پشت ما بود
نصف دنیا ما را تحریم کرده بودند.
حتی یک بانک تو دهات افغانستان باهامون کار نمی کرد.
بانک مرکزی تحریم بود
کل سیستم بانکی و بانکهای دولتی و خصوصی تحریم بود.
نفت هم نمی تونستیم بفروشیم

با این همه اوصاف دلار توی 2700 تثبیت شده بود.

اما الان با همه دنیا (به گفته مسئولین) تعامل داریم.
تحریم ها لغو شده
قطعنامه شورای امنیت نداریم
با همه بانکهای جهانی کار می کنیم
براحتی نفت می فروشیم
اتم هم نداریم
اما دلار در یک قدمی 6 هزارتومان است.
دوستان
علت گرانی دلار این است که روحانی میدانند که برجام از بین رفته است .حالا میخواهند دلار را در مقطع زمانی سه تا چهار ماهه واقعی کنند .تا بعد از فروپاشی برجام دلار شوک یکباره قیمتی به بازار ومردم وار نکند ومتاسفانه هیچ کار دیگری هم امکانپذیر نیست وتمام بزرگان هم میدانند واین عمل دولت هماهنگ است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
پس چرا فرمودند زمان انتخابات به دولت قبلی تهمت زدند که چرا دلار رفت بالا . شماهم که مثل اونی اونزمان بود عدم مدیریت الان ضرورت ؟؟؟؟
تابناک ! الان میدونی چی حال میده ؟ دلار تا 10 هزار تومن بکشه بالا و ناگهان در یک شوک ، قیمت دلار به 1000 تومن کاهش پیدا کنه و ملت محتکر دچار سکته بشن . آی می خندیم . آی می خندیم .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
دقیقا تا اونا باشن به قیمت بدبختی مردم و نابود کردن اقتصاد برای خودشون کیسه ندوزن.
خود كرده را تدبير نيست
دلار 7تومان شده 6000تومان .یا خدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
تو هم انگار دلار زیاد انبار کردی هاااا بدت نمیاد دلار گرون شه
دوستان عزیز و هم وطنان گرامی
افزایش قیمت ارزهای خارجی به نفع تولید داخل است! علیرغم مشکلاتی که برای عموم ایجاد خواهد کرد. به شرطی که مسولان با برنامه تصمیم گیری کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
شما یه چیز شنیدی هی تکرار میکنی . کدوم تولید داخل که تمام مواد اولیمون از خارجه اونی ام که مواد اولیش تو ایرانه صادراتش به صرفه میشه اونوقت این ملت بدبخت چطوری بخرند ماشینی که تمام قطعاتش از خارج میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
دوست عزیز
دکتر
افزایش قیمت ارز یعنی افزایش بسیار شدید تورم برای ما که مصرف کننده هستیم.
پروفسور
کشور ما خام فروش و وارد کننده هست بفهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
هیچی نمی فهمی
اینقدر که ملت برای دلار و سکه جوش می زنند اگر به فکر معنویت و تقوا و راضیت خداوند قدم برداشته بودن الان کشور ما هیچ مشکلی نداشت مشکل بزرگ من ملت ایران این است که زیاده خواه هستیم و اینقدر دنیا را غربی ها در چشم ما جلوه داده اند که فکر می کنیم همه چیز در این دنیاست در حالی که این دنیا محل گذر است ملت تا دیر نشده تقوا و معنویت پیشه کنید که در جهان اخرت سعادتمند شوید اونجا دیگه دلار و یورو به کار نمیاد اونجا هر رکعت نماز و هر روزی که روزه گرفته اید به کار شما خواهد حورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
شگم گرسنه دین وایمان نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
تو قرن ارتباطات و اطلاعات. تو قرن 21 همچین طرز
تفکرات متحجرانه ایی هنوز هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
قال رسول الله صل الله علیه و آله؛ الدنیا مزرعه الآخره.
واقعا از راي به رييس جمهور پشيمونم داره بدبختمون ميكنه و اضلا براشم مهم نيست نميدونم چرا رييس بانك مركزي و وزير اقتصاد رو عوض نميكنه!ملت و كشور دارن نابود ميشن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
منه احمق رو بگو که زمینم رو فروختم و چک گرفتم واسه شهریور ای لعنت لعنت
خواهشمنداست با یک عدد سوزن وطنی....ترجیحا ساخت ایران خودرو یا سایپا نباشه...چون ممکنه نوکش یهو بشکنه...حباب دلار را بترکانید.
ورود میلیون ها ایرانی را به زیر خط فقر در کنار میلیونهای دیگر که قبلش زیر این خط بودند تبریک عرض می کنم. در ظرف چندین ماه ارزش حقوق تمام حقوق بگیران تقریبا نصف شد.
حالا مسئول این کار اصول گرا است یا اعتدالی یا دولت است یا تندروها. نباید تصور کنند که خرابکاری با این ابعاد بدون پیامد می ماند.
چجوری ایرانی!
وقتی دولت با سیاستهای پولی اشتباه و ایجاد رکود سعی در پایین نگه داشتن تورم میکنه و چند سال هم افتخار میکنه که تورم تک رقمی داریم الان فنره جمع شده تورم یکدفعه آزاد میشه و روزی ۲۰۰ ۳۰۰ تومن دلار قیمتش مدیره بالا
واقعا تیم اقتصادی دولت دانشگاه رفتن یا دارن با سعی و خطا یاد میگیرن؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
مشکل چاپ پول بدون پشتوانه است. که مثل کاغذ چاپ می کنند.
ونزوئلا، ونزوئلا ما داریم می آییم.
گفته بودن بهار و تابستان داغی در پیشه. از همین حالا و خیلی زود با این گرونی شدید ارز و سکه طی این چند روز داغیشو داریم حس می کنیم. احساس نگرانی و دلهره دارم. انگار یه اتفاقی میخواد بیفته. فقط خدا بهمون رحم کنه.
آقایون با دولت مشکل دارند جلوی ورود ارز به مملکت رو گرفتند تا به دولت ضربه بزنند . این ملت هم طبق عادت جوگیریشون رفتن دلار بخرن . درواقع دلار نمیخرن دارن دلاری که دست مخالفین دولت هست رو دست به دست میکنند و همینجور قیمت بالاتر میبرند زمانی که دولت ضربه خورد ریال دست مخالفینه بعد شروع میکنند به واردات دلار اونزمان که ریال دست مخالفین با ارزش میشه و ملت دوبله بدبخت میشند . بابا نخرین همش بازیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
جلوی ورود ارز را گرفته اند؟
چطوری مجیدجان.
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
دوست عزیز چه کسی غیر از دولت می تونه جلو ورود ارز رو بگیره؟در ضمن ارزش دلار هیچ ربطی به ورود اسکناس و مسکوک خارجی نداره بلکه به ارایه اون به صرافی ها رو داره و در کنارش نرخهایی که معرف حضور هست مبنای برابری پول ملی کشورها می باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
دقیقاً . ولی متأسفانه هیچکس متوجه نیست.
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
درسته و مردم همیشه بازیچه میشن
درود بر احمدی نژاد ضد فساد و رانت ..
سال حمایت از کالای ایرانی. باواردات بی رویه کالا از چین وبا دلار نزدیک به ده هزار تومانی وبلوکه شدن کشور در دست ژن خوبها امکان پذیر نخواهد بود
ما که پو ل نقد نداریم ولی حالا که همه دنبال دلار ۷ هزار ی هستن و با هر کسی حرف میزنی مدعی دلار ۷-۸ تومنی است پس نوش جونتون برید با دلار ۷-۸ تومنی زندگی کنید خودتون خواستید .
راضی نباشید به این مقدار
در واقع بی تدبیری بانک مرکزی نداشتن تخصص کافی و دست یک عده از خدا بی خبر دشمن مردم و کشور
بهمراه بی برنامگی بهمراه مدیران بانکی خروج ارز تعدادی صادر کننده همه بهد دست دادن برای زیان به 77 میلیدن ایرانی
یعنی سه میلیدن نفع گران شدن ارزئ تو کشور 77 میلیون ایرانی که دارایی های انها رئ بسقئط و یک پنجم شده است
دولت در بعد اقتصادی بانک مرکزی که عرضه هیج کار مثبت ندارد و تعدادی بی دین که دنبال پتلس گرانی ارزو چند ساله دارن میدن با شعار دروغ تولید و صادرات و همش حرفهای بدون پایه علمی است
متاسفانه دئلت که حتی کنترلی بر چاپ پول ندارد حتی قدرت تحلیل ئ علم اقتصاد و قدرت عمل عم ندارد
بزاگر جلو ئ این روند گرفته نشود لظمات زیادی مردم بیش از حال خواهمد خورد
من اگر جای تصمیم داشتم
جلو معاملات دلالان ارز خریداران کلان ارز را میگرفتم
بانکها متاسفانه یکی از مافیای پنهان پشت گرانی ارز هستند
که دلایل ان زیاد است
همه این ها قابل کنترل و نظم دادن هست
ولی اراده قئی نیست
تعدادی بنام مشاور در واقع با تعدادی دلال دایم دنبال گران شدن نزخ ارز هستند
ابن دلالی ارز معاملات خرید ارز حرام است دلیل لینکه مردم یعنی حدود بالای هفتاد میلیدن نفز ضرر افزایش قیمت ارز زا بطرق مختلف میدهند
دولت که باید ارز را از طریق تمامی بانکها بمردم مثلا حتی هزار دلار میداد
ثبت سفارش کلیه کالاها با تخصیص ارز بابد انجام میشد همه این سیستم کنترلی کم کم از بین بردند
صنایع بازگانی ادغام غلط شده اند
کشئر قبلا با بیست میلیارد دلار در امد سالانه ارزی چنین بی نظم نبود و دلار از 700 بالاتر نرفت
حال با بالای صد میلیارد دلار درامد ارزی معل.م نیست وضع چرا چنین شده است
واقعا جای شرم و تاسف است که چنین پول ملی را خوار و خفیف کرده اند
دلارهای ایران بالای دئیست میلیار در قبل به ترکیه انتقال سده است در زمان احمدی نزاد که ان پولها برگشت هم نمیکنند
ئ
مردم هم مقصند .اگر گران اس نخرید
اقایان مراجع چه سکوت معنا داری کرده اند.کجائید ؟؟؟؟
باید نشست و به حال و روز خود زار زار گریه کرد....
سود بانکی را باید 60 در صد بکنند نه بیست درصد.
آخ جون دلار 7 تومان!!!!!!!!!!!!! عین زمان قدیم
ترامپ : دلار 5500 چطوری ایرانی؟!!!
بعضی ها هم با برخی اظهارنظرها و دامن زدن به جریان افزایش قیمت دلار انگار خودشون هم بدشون نمیاد دلار گرون بشه! شاید خودشون دلار زیاد خریدن و احتکار کردن و دوست دارن گرونتر بشه!
بیچاره قشر ضعیف(میلیون نفری) جامعه که زیر پای اینا دارن له میشن.
عاقبت جامعه ایی که اکثرا احتکار میکنن توش چیه بنظرتون؟
مشکل از روحاني نيست از اونايي هست که به روحاني راي دادن. از اونايي که از از ترس اينکه رييسي راي بياورد. ديوار ميشکه و دلار فلان قيمت ميشه.بگير و ببنده زياد ميشه.الان بعد از راي دادن يکي يکي توبه مي کند و اظهار ندامت. هربلايي که سراين مردم بياد از آنايي هست که روحاني راي دادند. هرچي بر سر اين ملت بياد حقشون است.
فقط دلار 1000 تومانی
واقعا كاش سوريه ميشديم ولي ونزوئلا نه!!!
هیچوقت از دولت و مجلسی که تو پر قو بزرگ شدن انتظار شکوفا کردن اقتصاد رو نداشته باشید .
مقصر اصلی ما مردم هستیم که ادمهای کارامد و دلسوز رو برا مجلس و ریاست جمهوری انتخاب نکردیم.
همین مجلس که مهمترین رکن کشور هست به روحانی هیج ایرادی نمیگیره. اینو تو استیضاح فرمایشی وزیران دیدید. فقط عده کمی از نماینده های مجلس کارامد هستن بقیه نه
این ما مردم هستیم که خوب انتخاب نمیکنیم .و بلد نیستیم ادمهای کارامد رو تشخیص بدیم. .
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی