بازدید 20653
۴

اپلیکیشن اجاره خودرو بدون چک و سفته و تضامین دست و پا گیر

نوعی از ارائه خدمت که در آن مشتریان می‌توانند خودروی مورد علاقه خود را انتخاب کرده و بی آنکه نگران مسائلی مانند استهلاک یا مسائل فنی آن باشند، از آن بهره ببرند. نوعی از اجاره خودرو که می‌تواند مورد استفاده همگان باشد؛ چه آن‌هایی که قصد جابجایی بار دارند و نیازمند در اختیار گرفتن وانت بار هستند، چه آن‌هایی که قصد سفر دارند و می‌خواهند یک خودروی در اختیار داشته باشند و ...
کد خبر: ۷۸۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ 07 April 2018

اگر خودرو ندارید، اما به هر دلیل نیازمند داشتن یک خودرو برای چند ساعت یا چند روز هستید، یا اگر دوست دارید وقتی به فلان شهر سفر کردید، خودروی در اختیار داشته باشید، یا اگر می‌خواهید تجربه رانندگی با یک خودروی خاص را به دست آورید یا زمانی که قصد جابجایی اسباب و اثاث داشتید، این فکر به ذهنتان راه یافته که چه خوب بود وانت بار داشتید، خواندن این مطلب خالی از لطف نیست.

به گزارش «تابناک»؛ تا همین چند وقت پیش، کمتر کسی فکر می‌کرد که تاکسی‌های آنلاین تا این حد به زندگی شهروندان ایرانی نفوذ کنند و رفته رفته بخش اعظمی از سفر‌های آنان را عهده‌دار شده و به جزئی از زندگی روزمره ایرانیان تبدیل شوند، اما این نوع از تاکسی‌ها به سرعت در بین خانواده‌ها و به ویژه جوانان جا باز کردند و شرکت‌های خدمات دهنده در این عرصه نیز ضمن رقابت تنگاتنگ و ارایه خدمات متنوع، تلاش کردند سهم خود را هر چه بیشتر در این بازار افزایش دهند.

رقابتی که هنوز ادامه دارد و با استقبال مردم از خدمات جدید، موجب پویایی جالب توجهی در جامعه در این عرصه شده است. به تناسب رشد این دست خدمات، توسعه دهندگان استارت‌آپ‌ها در کشورمان هم پا به پای سایر کشور‌های پیشرفته تلاش دارند تا بستر‌های لازم را برای اجرا و پیاده‌سازی خدمات نوین حمل و نقل ایجاد نمایند که در این رابطه موفقیت برخی از آن‌ها در سال‌های اخیر گواه این قضیه است.

امروزه به فراخور رشد و فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند و اینترنت در ایران، خدمات حمل و نقل هم گسترش پیدا کرده و انواع و اقسام آن مانند حمل بار، پیک موتوری و... نیز شروع به فعالیت کرده که از طرف شهروندان با استقبال خوبی مواجه بوده‌اند؛ خدماتی که بر بستر نت ارائه می‌شوند و روز به روز بر شمار و تنوعشان افزوده می‌شود.

یکی از خدمات جذاب در این زمینه، اجاره خودروی بدون راننده به مسافران است که از معروفترین آن‌ها در حوزه بین الملل می‌توان به شرکت‌های "هپی کار"، "رنتال کار"، "بیلیگر" و... اشاره که کرد که به سرعت در بین کشور‌های اروپایی و آمریکایی رشد کرده و با تجهیز ناوگان خودرویی خود، فرهنگ استفاده از این نوع خدمات را بیش از پیش توسعه داده‌اند.

نوعی از ارائه خدمت که در آن مشتریان می‌توانند خودروی مورد علاقه خود را انتخاب کرده و بی آنکه نگران مسائلی مانند استهلاک یا مسائل فنی آن باشند، از آن بهره ببرند. نوعی از اجاره خودرو که می‌تواند مورد استفاده همگان باشد؛ چه آن‌هایی که قصد جابجایی بار دارند و نیازمند در اختیار گرفتن وانت بار هستند، چه آن‌هایی که قصد سفر دارند و می‌خواهند یک خودروی در اختیار داشته باشند، چه آن‌هایی که علاقه مند به استفاده از خودرو در یک شهر دیگر هستند و تمایلی ندارند با خودروی خود تا آن شهر رانندگی کنند و ... .

خدمتی که حتی می‌تواند شامل سفر‌های دسته جمعی درون و برون شهری هم شود که اگر با خودرویی مانند ون انجام شود، مناسب‌تر است و خدمات دهنده‌ها به این منظور در ناوگان خود، تنوع وسیعی از خودرو‌ها را تدارک دیده‌اند؛ خدمتی که از جمله فایده‌های آن، صرفه جویی اقتصادی برای مشتریان و مزایایی مانند کاهش آلودگی هوا برای جامعه است.

در کشور ما نیز یکی از شرکت‌هایی که توانسته با ایده‌پردازی خلاقانه، روش‌های جدیدی را اجرایی کند، اپلیکیشن ناواران است که به لطف رابط کاربری عالی و خدمات متمایز توانسته است، در مدتی کوتاه، توجه کاربران را به خود جلب نماید و بر وسعت کسب و کار خود و خانواده مشتریانش بیفزاید.


مسافر در این اپلیکیشن (لینک دانلود: گوگل‌پلی و بازار) می‌تواند با صرفه جویی در وقت و هزینه سفر‌های جاده‌ای، تنها هزینه اجاره خودرو را پرداخت نماید و بدون محدودیت‌های رایج مانند ارایه چک، سفته و تضامین دست و پا گیر از خدمات آن استفاده کند. خدمتی از جنس اجاره خودروی مورد نیاز که تحت پوشش کامل بیمه قرار دارد و خیال سرنشینان از بابت فنی از آن راحت است.

کاربران در این سامانه ضمن جست‌وجوی خودروی مورد علاقه، می‌توانند در تاریخ و ساعت معین، خودروی خود را در محل مورد نظر تحویل گرفته و پس از پایان سفر در مکان از پیش تعیین شده تحویل دهند. با این یادآوری که در حین استفاده از خودرو این اطمینان به مسافران داده می‌شود که شبکه وسیع امدادی و تعمیرات خودروی پشتیبان ایشان است که اگر به هر دلیل توان تعمیر سریع خودرو را نداشته باشند، آن را سریع با خودروی دیگری جایگزین می‌کنند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
بنده خدا وانتیا اقا وانت رو حذف کنید نون بری نکنید
ایده عالی بوده ...
به نظرم بسیار مورد استقبال قرار بگیره مخصوصا برای مسافرانی که سفر هوایی و یا با قطار انجام می دهند.
چه اسم سختی داره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل