بازدید 2089

تیم دانشگاه آزاد قزوین رتبه اول لیگ ربات‌های صنعتی

کد خبر: ۷۸۷۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ 07 April 2018

در لیگ ربات‌های آتش‌نشان بخش کاربردی سیزدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران تیم "رویان" رتبه اول و تیم دانشگاه آزاد قزوین حائز رتبه دوم شد.

به گزارش ایسنا در نخستین روز از سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران 2018 رقابت‌ها در سه بخش دانش‌آموزی، دانشجویی و کاربردی در لیگ‌های مختلف برگزار شد که نتایج آن به این شرح است:

لیگ ربات‌های صنعتی

در مرحله نخست لیگ ربات‌های صنعتی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با کسب 5.37 امتیاز مقام اول را کسب کرد. در مرحله دوم نیز تیم elect مقام نخست را از آن خود کرد و در سومین مرحله تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین توانست به مقام اول دست یابد.

لیگ ربات‌های فوتبالیست انسان‌نما سایز کودک

در این لیگ تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با نتیجه 7 بر صفر از سد تیم BitBots آلمان گذشت.

تیم Rhoban فرانسه 8 بر صفر تیم ZJUDancer چین را شکست داد. تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در بازی دوم خود با حساب 4 بر صفر از سد ZJUDancer چین گذشت.

تیم BitBots آلمان 11 بر صفر تیم Rhoban فرانسه را شکست داد و بازی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با Rhoban فرانسه، 2 بر یک به سود تیم فرانسوی خاتمه یافت.

لیگ ربات‌های فوتبالیست انسان‌نما سایز نوجوان

در لیگ ربات‌های فوتبالیست انسان‌نما سایز نوجوان بازی تیم‌های MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و UD Robot دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان بدون گل مساوی به پایان رسید.

لیگ ربات‌های خانگی

در دور تمرینی لیگ ربات‌های خانگی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین 40 امتیاز کسب کرد.

لیگ ربات امدادگر

در پایان روز نخست مسابقات لیگ ربات‌های امدادگر تیم‌های Apollo، Aura، SEU-UniRobot و MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مجموع بیشترین امتیازات را کسب کردند.

ربات‌های پرنده فضای باز

در مرحله مقدماتی لیگ ربات پرنده فضای باز تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با کسب 504.351 امتیاز به مقام اول رسید. تیم IRSE مقام دوم و تیم ATROD مقام سوم را از آن خود کردند.

لیگ ربات مین‌یاب کنترل از راه دور

در مرحله مقدماتی اول لیگ ربات‌های مین‌یاب کنترل از راه دور تیم Samauva با کسب 4500 امتیاز رتبه اول را کسب کرد. تیم‌های SRC و Royan نیز با 1500 امتیاز به صورت مشترک حائز مقام دوم و تیم E4u با 1000 امتیاز حائز مقام سوم شد.

سایر تیم‌های این لیگ امتیازی کسب نکردند.

لیگ ربات مین‌یاب خودکار

در مرحله اول مقدماتی لیگ ربات‌های مین‌یاب خودکار تیم DSK با 11500 امتیاز مقام اول را کسب کرد و تیم ZR-positive با کسب 700 امتیاز به مقام دوم رسید.

در لیگ ربات مین‌یاب خودکار در مرحله دوم مقدماتی نیز تیم DSK با 4700 امتیاز اول شد.

بخش کاربردی

در مرحله مقدماتی لیگ ربات‌های آتش‌نشان (پلاسکو) در بخش کاربردی تیم Royan با کسب 24 هزار و 400 امتیاز اول شد، تیم دانشگاه آزاد اسلامی یزد با 20 هزار و 200 امتیاز مقام دوم را کسب کرد و تیم ARG با 19 هزار و 460 امتیاز سوم شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل