بازدید 3999

دستگیری ۱۴۵ نفر به دلیل کشف مشروبات الکلی

کد خبر: ۷۸۷۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ 06 April 2018
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: بیش از ۱۸۰ لیتر انواع مشروبات الکلی در تور‌های ایست و بازرسی بسیج در این شهرستان کشف شد.

به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار هادی سعادت زاده روز جمعه با اشاره به دستگیری ۱۴۵ نفر در این رابطه و تحویل آن‌ها به مرجع قضایی افزود:در راستای اجرای طرح امنیت و آرامش بهاری نوروز ۱۳۹۷ تور‌های ایست و بازرسی بسیج موفق به کشف این مقدار مشروبات الکلی شدند.

وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز با ورود افراد غیربومی هنجارشکن شاهد ناهنجاری‌های زیادی در برخی اماکن تفریحی دزفول بودیم افزود:همچنین مقدار ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر، بیش از ۱۰۰ قبضه سلاح سرد و ۲ قبضه سلاح گرم نیز در این مدت کشف شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول همچنین با اشاره به اجرای طرح گشت محله محور بسیج از دستگیری ۲ سارق کابل برق فشار قوی و کشف ۳۰۰ متر کابل، کشف تعدادی موتورسیکلت و گوسفند سرقتی همچنین کشف و توقیف یک محموله از گیاهان ممنوعه به وزن ۲.۵ تن خبر داد.

سرهنگ سعادت زاده به عملکرد تاثیرگذار نیروی مقاومت بسیج در خصوص پیشگیری از سرقت اشاره کرد و بیان داشت:در جریان درگیری نیرو‌های بسیج با سارقان منازل مسکونی در دزفول ۲ نفر از بسیجیان با ضربات چاقو از سوی سارقان مصدوم شدند.

وی افزود: در راستای اجرای فریضه امربه معروف و نهی از منکر و برقراری امنیت روانی و اجتماعی در سطح تفرجگاه‌های دزفول نیز با برقراری گشت ضابطین قضایی آمران به معروف و ناهیان از منکر بسیج به بیش از ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر تذکر لسانی داده شد و تعدادی از هنجارشکنان با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر و تحویل نیروی انتظامی شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول افزود:این نیرو برای تامین امنیت پایدار در شهرستان دزفول با تمام ظرفیت وارد عمل شده است.

شهرستان دزفول در ایام تعطیلات نوروز ۱۳۹۷ میزبان بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار گردشگر، مسافر نوروزی و راهیان نور بوده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان