بازدید 5015
۱
خبر

درآمد350میلیون تومانی فغانی از داوری درجام جهانی2018

کمیته برگزاری جام جهانی در ازای قضاوت هر بازی 2500 یورو برای داور وسط در نظر گرفته است. بنابر این و با یوروی 6150 تومانی می توان درآمد فغانی را حداقل 350 میلیون تومان بدون احتساب دستمزدهای هر بازی که تعدادش معلوم نیست، محاسبه کرد.
کد خبر: ۷۸۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 06 April 2018

دستمزد داوران در جام جهانی روسیه مشخص شد و به این ترتیب سه داور ایرانی حاضر در این رقابت ها که بارها با تعویق حقوق های شان در لیگ ایران مواجه شده اند، پول خوبی به جیب خواهند زد.

به گزارش تابناک ورزشی، بر اساس خبر اکیپ فرانسه داوران بابت حضور در تورنمنت جام جهانی 57 هزار یورو دریافت خواهند کرد. جام جهانی روسیه خرداد ماه استارت خواهد خورد و بر اساس خبر روزنامه اکیپ فرانسه دستمزد داوران برای قضاوت در بازی های مراحل مختلف مشخص شد.

فیفا به داوران سطح اول خود مثل فلیکس بریچ، جونیت چاکر و پیتانا برای حضور در تورنمنت مبلغ 57 هزار و پانصد یورو خواهد پرداخت. البته کمیته برگزاری جام جهانی در ازای قضاوت هر بازی 2500 یورو برای داور وسط در نظر گرفته است. بنابر این و با یوروی 6150 تومانی می توان درآمد فغانی را حداقل 350 میلیون تومان بدون احتساب دستمزدهای هر بازی که تعدادش معلوم نیست، تخمین زد.

داور های کمک هم به ازای حضور در تورنمنت جام جهانی 20 هزار یورو و حق الزحمه شرکت در هر بازی هزار و ششصد یورو دریافت خواهند کرد. به این ترتیب دو همکار فغانی هم رقمی نزدیک به 200 میلیون تومان به دست خواهند آورد. گفتنی است در جام جهانی 2014، 40 هزار و در جام جهانی 2010، 28 هزار پانصد یورو بابت حضور در تورنمنت برای داوران در نظر گرفته شده بود که مرتب در حال افزایش است.

درآمد350میلیون تومانی فغانی از داوری درجام جهانی2018

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نوش جونش، حقش هست، با لیاقت بهش رسیده،

باعث افتخاره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر