بازدید 8678
۱
گزارش

48ساعت تا پایان مهلت یکماهه برای بازگشت رسول به ریاست

با نزدیک شدن به پایان مهلت یک ماهه بار دیگر قرار است مجمع فوق العاده فدراسیون برگزار و تکلیف نهایی رسول خادم مشخص شود.در این مدت هم پالس مثبتی از سوی رسول خادم برای بازگشت دیده نشده
کد خبر: ۷۸۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 06 April 2018

مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی هفته آینده تکلیف نهایی ریاست این فدراسیون را مشخص خواهد کرد و هنوز رییس مستعفی راضی به بازگشت نشده است.

به گزارش تابناک ورزشی، نزدیک به 40 روز از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی می گذرد و هنوز هم وضع این فدراسیون در بلاتکلیفی است. بعد از اصرار رییس فدراسیون بر استعفای خود با درخواست روسای هیات های استانی مجمع فوق العاده این فدراسیون 21 اسفندماه برگزار شد.

 در این مجمع داورزنی معاون وزیر ورزش و اعضای مجمع فدراسیون با استعفای رسول خادم مخالفت کردند؛ اما رییس فدراسیون با انتقاداتی تند نسبت به وزارت ورزش بر کناره گیری خود پافشاری کرد. آخرین تصمیم این بود که اعضای مجمع یک ماه برای بازگرداندن خادم فرصت خواستند و اداره امور را به صورت موقت به حمید بنی تمیم دادند.

 حالا با نزدیک شدن به پایان مهلت یک ماهه بار دیگر قرار است مجمع فوق العاده فدراسیون برگزار و تکلیف نهایی رسول خادم مشخص شود.در این مدت هم پالس مثبتی از سوی رسول خادم برای بازگشت دیده نشده و باید دید پادرمیانی بزرگان او را مجاب به بازگشت می کند یا خیر.

 طبق تصمیم وزارت ورزش دومین مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی دوشنبه 20 فروردین ماه برگزار می شود تا این رشته از بلاتکلیفی بیرون بیاید.باید دید در نهایت رسول خادم راضی به بازگشت می شود یا در این مجمع سرپرست جدیدی برای فدراسیون انتخاب خواهد شد.

48ساعت تا پایان مهلت یکماهه برای بازگشت رسول به ریاست

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
راس میگه بنده خدا...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل