بازدید 7313
فوتبال اروپا

لیورپول3-من سیتی 0/ گواردیولا در جهنم آنفیلد هنگ کرد

لیورپول با طوفان 30 دقیقه‌ای نیمه اول، 3برصفر منچسترسیتی را شکست داد و هر چند 90 دقیقه داغ در منچستر باقی مانده اما بسیار به صعود امیدوار شد
کد خبر: ۷۸۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۱ 05 April 2018

شب دوم دور رفت مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شگفتی بزرگ در دربی انگلیسی همراه بود و لیورپول در آنفیلد دمار از روزگار تیم مغرور گواردیولا درآورد.سرمربی آلمانی بیش از هر سرمربی دیگری موفق شده تیم‌های پپ را شکست دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، لیورپول با طوفان 30 دقیقه‌ای نیمه اول، 3برصفر منچسترسیتی را شکست داد و هر چند 90 دقیقه داغ در منچستر باقی مانده اما بسیار به صعود امیدوار شد. این تیم بازی خانگی در آنفیلد را خیلی خوب شروع کرد و در همان نیمه اول با گل‌های صلاح در دقیقه 12، چمبرلین دردقیقه 21 و سانه در دقیقه 31 کار منچسترسیتی را تمام کرد. در نیمه دوم میدان داری لیورپول و حملات منچسترسیتی اتفاق دیگری را رقم نزد تا در نهایت لیورپول در خانه یک پیروزی دلچسب به دست بیاورد.

لیورپول 1-0 منچسترسیتی | صلاح (12): روی ضد حمله صلاح از سمت راست به فیرمینو پاس می دهد. ضربه فیرمینو را ادرسون برمی گرداند ولی توپ برگشتی مجددا به صلاح رسیده و وی گل اول تیمش را در مقابل دروازه به ثمر می رساند.

 لیورپول 2-0 منچسترسیتی | چمبرلین (21): روی اشتباه مدافعان منچسترسیتی، پاس میلنر به چمبرلین می رسد. ضربه محکم پشت محوطه جریمه او به تور دروازه ادرسون می چسبد.

لیورپول 3-0 منچسترسیتی | مانه (31): سانتر صلاح از سمت راست ارسال مب شود. مانه در دهانه دروازه با ضربه سر گل سوم را می زند.

لیورپول-منچسترسیتی-لیگ قهرمانان اروپا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل