بازدید 63141
فوتونیوز تابناک

پورمختار: وزارت اطلاعات یا اطلاعات سپاه این پیام رسان را رصد کند بهتر است یا موساد و سیا؟/افتتاح جشنواره فیلم کن با نمایش جدیدترین ساخته اصغر فرهادی

امروز روز پرخبر دختران ایرانی‌تبار در آمریکا بود. یکی به عنوان معاون وزیر به کابینه ترامپ راه یافت و دیگری با اسلحه به دفتر مرکزی یوتیوب رفت و به روی مردم آتش گشود و سپس خودش را کشت. علاوه بر این اما ماجرای فیلترینگ تلگرام همچنان خبر داغ و اول این روزهاست و اظهارنظرهای متفاوتی از سیاسیون درباره آن می‌شنویم. مثل آنچه آقای پورمختار در باره پیام‌رسان‌های داخلی گفته و در تیتر می‌خوانید.
کد خبر: ۷۸۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ 04 April 2018

مقداد امیری- امروز روز پرخبر دختران ایرانی‌تبار در آمریکا بود. یکی به عنوان معاون وزیر به کابینه ترامپ راه یافت و دیگری با اسلحه به دفتر مرکزی یوتیوب رفت و به روی مردم آتش گشود و سپس خودش را کشت. علاوه بر این اما ماجرای فیلترینگ تلگرام همچنان خبر داغ و اول این روزهاست و اظهارنظرهای متفاوتی از سیاسیون درباره آن می‌شنویم. مثل آنچه آقای پورمختار در باره پیام‌رسان‌های داخلی گفته و در تیتر می‌خوانید.

پورمختار: وزارت اطلاعات یا اطلاعات سپاه این پیام رسان را رصد کند بهتر است یا موساد و سیا؟/

پس از تایید سنای آمریکا، «نازک نیک اختر» کار خود را به عنوان معاون وزیر بازرگانی در زمینه «صنعت و تجزیه ‌و تحلیل» آغاز کرد.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پورمختار: وزارت اطلاعات یا اطلاعات سپاه این پیام رسان را رصد کند بهتر است یا موساد و سیا؟/
«همه می دانند»، جدیدترین ساخته اصغر فرهادی با بازی «پنه لوپه کروز» و «خاویر باردم» به عنوان فیلم افتتاحیه هفتادویکمین جشنواره فیلم کن انتخاب شد.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پورمختار: وزارت اطلاعات یا اطلاعات سپاه این پیام رسان را رصد کند بهتر است یا موساد و سیا؟/

سردار محمدعلی جعفری در دیدار نوروزی فرماندهان، مسئولین، کارکنان حوزه مرکزی و رده های سپاه مستقل در تهران: طراحان آشوب‌های دی‌ماه درصدد بودند خط آشوب و فتنه آفرینی را تا ۲۲ بهمن‌ماه دنبال کنند. ضد انقلاب و منافقین با حمایت دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای نظام و ملت ایران برنامه‌های مفصل و پیچیده ای را به زعم خود برای تمام کردن کار جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده بودند که با سد مستحکم هوشیاری و بصیرت مردم مواجه شدند.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

حمله با نارنجک دست‌ساز به آرامگاه فردوسی

محمدعلی پورمختار درباره اینکه شائبه رصد پیام رسان های داخلی توسط وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه وجود دارد گفت: بر فرض اینکه اطلاعات یا اطلاعات سپاه این پیام رسان را رصد کند بهتر است یا موساد و سیا و ... ؟/خبرآنلاین

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

حمله با نارنجک دست‌ساز به آرامگاه فردوسی

عده‌ای ناشناس با نارنجک‌های دست‌ساز به کتیبه‌های آرامگاه فردوسی آسیب زدند.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

روحانی کم‌حوصله‌‌ترین رئیس‌جمهور است

عبد‌الله ناصری: در مقایسه با 4 رئیس‌جمهور گذشته آقای روحانی رئیس‌جمهور کم حوصله‌ای است و در سطح بالای مدیریتی کم‌حوصله بودن نمره بالایی ندارد. امروز پس از 5 سال آقای روحانی باید ارزیابی روشنی از تک تک دولتمردان خود داشته باشد که من معتقدم ندارد.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

یک ایرانی‌تبار عامل حمله به دفتر مرکزی یوتیوب

تصویری از نسیم نجفی اقدم ایرانی‌تبار و ۳۹ ساله که گفته می‌شود عامل تیراندازی یوتیوب است. بامداد امروز نسم اقدم به حمله به دفتر مرکزی یوتیوب در کالیفرنیا اقدام به تیراندازی کرد.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

روحانی کم‌حوصله‌‌ترین رئیس‌جمهور است

رونالدو در یک شب استثنائی دو گل از سه گل رئال برابر یوونتوس را به ثمر رساند. گل دوم او در این شرایط استثائی به ثمر رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۶
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲۱۲
عزیزانی که هر هروز از صدا و سیما و دیگر خبرگزاریها می شنوند که در امریکا هر روز چه اندازه تیر اندازی می شود خوب است این خبر را مورد توجه قرار دهند که در سه ماه گذشته در لندن 15 نفر جان خود را در جنایت از دست دادند. این میزان از تعداد مقتولان نیو یورک که در همین سه ماه 13 نفر بوده بیشتر است! بیشتر تعحب خواهید کرد که بدانید جمعیت نیو یورک دو برابر لندن است و از همه جالبتر این است که در امریکا شما می توانید اسلحه داشته باشید ولی داشتن اسلحه در لندن مانند تهران جرم است. و انکته اخر اینکه تقریبا هر 15 مقتول لندن با چاقو به قتل رسیدند! نتیجه اینکه جنایت در کشورها هیچ ارتباط مستقیم و معنا داری با داشتن سلاح یا چاقو ندارد. نمی شود که همه چاقو ها را جمع کرد و از ان مهمتر اینکه مسایل جامعه شناسی و فرهنگی بسیار عمیق تر از این بحثها است. چه اندازه دوستان از مجازات اعدام در ایران حمایت می کنند. ولی می بینیم باز هم کودک7 ساله دیگره در مشهد دقیقا مانند ستایش قربانی شد. برای حل مسایل کشورها ائم از فرهنگی و اقتصادی و حتی سیاسی در قرن 21 به برنامه های بسیار علمی تر و با حساب و کتاب تر نیاز داریم و تک بعدی نگاه کردن به مسایل هیچ مشکلی را حل نمی کند. سالها است که کشورهای توسعه یافته قانون گذراندن که هیچ کودکی نباید بدون بزرگتر در خیابان باشد. این قانون جنایات علیه کودکان را صفر نکرده ولی تا چند ده درصد کاهش داده ولی ما در ایران هرگز حاضر نیستیم به طرف چنین قوانینی حرکت کنیم و هر روز شاهد جنایاتی علیه کودکان هستیم که برای خرید نان و .. تنها به خیابان فرستاده شدند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
امار تهران بزرگ قطعا هم از نیز یورک بالاتره هم از لندن. اصلا تهران چیه همین اهواز خودمون رکورد زده. مشهد هم مه معرف حضور صفحات خوادث هست. شاید به خاطر ازاد بودن کنسرته!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
حمعیت لنذن و نیویورک تقریبا مساویه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
دهه شصت و هفتاد امنیت بچه بیشتر نبود از این دهه
نود؟
اینکه هیچ کودکی بدون بزرگتر بیرون نیاید نشد قانون پس لابد هیچ زنی هم نباید بدون مرد و همسرش بیرون بیاد
این توهمات آزادی و ... که یک عده دنبالش هستند و در واقع لایقیدی و ... است میشود همین
آزادی بی حد و حصر تلوزیون و ماهواره و اینترنت و ... قطعا محرک خوبی برای این جرم و جنایت ها است
داعش و ... از همین ازادی بی قید و بند ( البته در راستای اهداف خود موسسان آن ) از اینترنت و ... استفاده کردند و میکنند
وطنم ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
تابناک عقب موندی
ناشناس نبودن
عکس ترقه پرانی به کتیبه فردوسی روز بعد چهارشنبه سوزی پخش شد
کار همون مدعیان باستان و وطن دوستی است
راه دور نرو عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
ائم یا اعم؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
بلاشك شما هم كپي پيستر دسته چندمي اين متن هستيد سال ٢٠١٧ كه اتفاقا كمترين ميزان قتل توي تاريخ نيويورك بوده ٢٩٠ نفر به قتل رسيدند كه تقسيم بر ١٢ ميشه ٢٤ نفر ماهانه كه بر اساس امار معدوي دوستان زنجيره اي شما ١٣ قتل در ٣ ماه تقريبا يك ششم امار واقعي هست در ضمن جمعيت نيويورك و لندن تقريبا اندازه همه و حدوداي ٨-٩ميليون نفره.اين كه مثبت هاي اين كامنت تقريبا ١٠ برابر منفي هاست متاسفانه نشون دهنده اوج بيسوداي و كم هوشي مخاطبين هست
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
ما هم که دارید از اونور پشت بوم میافتید و برای توجیح عقیدتان، سخنان جناح راست آمریکا رو بیان می کنید. میزان جنایت در لندن و نیویورک رو سالانه برسی کنید می نویند آماره بهتری رو بدست بیارید:
.

یعنی میزان قتل در لندن 8 میلیونی تقریبا یک سوم میزان قتل در نیویورک 8 میلیونی هست!
بنده خدا از ظاهرش مشخصه كه تعادل رواني نداشته
ترامپ حق داره نظارت شديدي بر اتباع كشورهايي كه مساله ساز هستن اعمال كنه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
حالا خواهران و برادران ایرانی بهشون بر نخوره ولی زنان ایرانی به خاطر نژادیا فرهنگ حجاب برای انها موهبتی است مه به مراتب عادی تر جلوه می کنند مخصوصا وفتی در خارج از ایران بخواهند با زیبایی طبیعی دختران شرقی و غربی رقابت کنند که کاملا به جاده خاکی می زنند. روسری و پوشش برای انها هماند قدر خوب است که هر کسی به سیاهان دنیاگفته اگر موی خود را از ته بزنید به مراتب بهتر می شوند. مردان ایرانی هم همین است. بهتر است هر کسی هما کلاغ باشد تا بخواهد ادای کبک را در بیاورد. البته باز هم شرمنده که گفتم ولی انهایی که دختران و پسران شرقی و غربی را در کنار این دختران و پسران ایرانی می بینند می دانند که واقعیت است!
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
پروفسور جان اگر به مساله ساز بودن در امریکا باشه که 100 کشور دیگه جلوتر از ایرانیها هستند.
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
ناشناس 10:12 این خزعبلات چیه می گی؟اونجا تو آمریکا داری از حجای تعریف می کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
پس اول باید به خود اتباع آمریکا که با اسلحه کشتار میکنند نظارت کند بعد به ملتهای دیگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
احتمال کشته شدن یه امریکایی توسط خود امریکایی ها هزاران برابر بیشتر از کشته شدن توسط یک تروریست است. با اینحال آمریکا جنگ روانی را برای مبارزه با تروریست راه انداخته که بیشتر برای مصرف تجهیزات نظامی است.
جمشید
| Australia |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
این خانم مسلمان نبوده است. می توانید ویدیوی امید دانا در باره ی ایشان را تماشا کنید.
شهين
پاسخ ها
دنیای بدون نفت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
حالا فکر میکنید که تلگرام قابل شنود نیست!!؟
این که نسیم خودمونه!!!
اگر دقت کنید فامیا "اقدم" فامیلی ایرانی نیست و بیشتر در افغانستان رایج است.
این فرد احتمالا از مهجرین افعان متولد در ایران است.
بی بی سی هم بهمین جهت احتیاط کرده و او را "متولد ایران" و نه "ایرانی" معرفی کرده است اما متاسفانه تابناک بنطر علاقمند به ایرانی تبار خواندن اوست!! در حالیکه رد پای ایران تا بحال در حملات تروریستی دیده نمیشود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
البته فلسطینی ها مانند انیس نقاش یا برخی عربهای دیگر هیج ارتباطی با ایران ندارند و به همین خاطر هم در شمیران زندگی و شرکت واردات و صادرات ندارند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
ایرانی ها همه نوه پیغمبرن. نخیر ایرانی و ساکن کرج بوده و به سه زبان فارسی و ترکی و انگلیسی کلیپ درست می کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
فامیل اقدم پسوندی است که در آذربایجان های ایران بسیار وجود دارد
اين خانم تو ايستاگرام شاخ بازي در مي اورد. رواني بود اما فكر نمي كردم جرات همچين غلطهايي را داشته باشه
عههههه این خانم با فیلم هایی که میداد تو اینستا گرام هم معروف بود تقریبا البتع معروف نه ها ولی چنتا کیلیپه مسخره ازش دیده بودم و ایمکه حالت روانی درستی نداشت مشخص بود در کل
ااا میشناختمش ،نسیم سبز
امیدوارم بقیه دلقکهای اینستا که فقط فحشا و ... ترویج میدهند به همین سرنوشت دچار شوند
قيافش مشكل داره
ایشون توی ماهواره برنامه داره و کلا توی برنامه هاش هم مشخصه دیوونس! البته الله اعلم
واقعا فکر نمی کردم آمریکا تا این حد بی در و پیکر باشه که دیگه هر دیونه ای به اسلحه درسترسی داشته باشه!

این بنده خدا هم از کلیپ هایی که میسازه معلومه بدجوری رد داده. به هرحال با پول حروم بخواهید بچه هاتون رو به آمریکا و انگلیس و کانادا برسونید مطمئن باشید یا مثل این مشکلات روحی روانی پیدا میکنن یا تلف میشن.
این که یکسره در مورد قیافه و زیبایی مطلب میزاشت تو یوتیوب....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
این اون نیست. این درباره گیاهخواری مطلب می ذاشت
آدم عادی نبود و فارسی را هم با لهجه خاصی حرف میزد.
در یکی از پست هاش مطلبی در مورد بهایی بودنش نوشته بود که چند روز بعد حذفش کرد. گویا از بهائیان مهاجر به آمریکا بوده.
من قبلا توی پیجش کلیپاشو میدیدم. اقلیت مذهبی بود و توی یه کلیپش گفته بود بخاطر مسایل مذهبی که تحت فشار بودن از ایران رفتن. ایرانی بود و فارسی و ترکی زبان مادریش بود و نوجوونی مهاجرت کرد با خونواده اش به امریکا
آقای ناصری اون موقع که ناجوانمردانه رقبا را تخریب می کردید آقای روحانی فرشته نجات بود
شما اصلاح طلبان باید پاسخگو باشید سوال کردن و فرافکنی هنر نیست عین حیله گری است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
توی ایران به اون مفهوم اصلی رقیب نداریم همه فیلتر شده میان بالا
روحانی نه تنها بی حوصله است بلکه نزد اکثریت رای دهندگان بعنوان بدعهد وخلف وعده شناخته شده ومتاسفانه ناصادقترین رییس جمهورتاریخ 40ساله ایران است
والبته ناکارآمدترینشان
کم حوصله و دروغگو
شما هم اگر بعد از معجزه هزاره سوم رئیس جمهور بودی کم حوصله می شدی . کنار گود نشستی میگی لنگش کن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
امثال شما هم دیگه شورش را در آوردید. هر چی اشکاله میندازید گردن رئیس جمهور قبلی. اگه رئیس جمهور فعلی نمی تونست کاری برای مردم کنه نباید داوطلب می شد. اون که می دونست بعد از بقول شما معجزه هزاره سوم می خواد مسئولیت بپذیره.دیگه چرا وعده الکی به مردم داد. مضاف بر اینکه اگه همینطوری پیش بره ایشون می تونه معجزه هزاره چهارم هم بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
کم حوصلی روحانی و وعده های کذب بعلاوه آمارسازی هاش تا سال 1400 هم تقصیر محموده...

خدتو گول بزن شاید راحت بخوابی
علی رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
ناشناس 1و 56 دقیقه. ما کلاس سوم ابتدایی بودیم خانه مان آتش گرفت. تقصیر من هم بود . تا آخر دانشگاه بنده مشکلاتش با خانواده ما بود و تا ابد جای سوختگی آن روی پای مادرم.
البته خانه ما کسی سو استفتده نکرد من هم کنار درس سعی کردم کار کنم و هزینه تحصیلم را خودم بدهم.
مشکل این است که دست پروردگان آقای مصباح نه تنها نمی خواهند اشتباه را بپذیرند طلبکار هم شده اند
چقدر راحت همه قضاوت می کنید. "او (خدا) نسبت به بندگانش آگاه و بیناست! آیه 96 سوره اسراء
اون داعشي هايي كه به مقبره فردوسي بزرگ حمله كردن بايد دستگير شن و به سزاي عمل وحشيانشون برسنواقعا جاي تاسفه كه اون منطقه دوربين نداره!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
برای مردم خودم متأسفم که نسبت به این واقعه تلخ بی اعتنا بودن و کامنت ها راجب یه آدم ناقص العقل بوده واقعا اونجا دوربین مداربسته نداشته و نمیشه این تندروهای کم عقل رو شناسایی کرد بسیار ناراحت کننده بود راستی ما فارسی داریم می نویسیم یا عربی من از هر 5 کلمه ام یکیش عربی بودش
ناشناس
| France |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
خودت می گی داعشی دیگه داعش باید ریشش خشک بشه با مجازات چند تا حرام خوار مزدور که درست بشو نیست.
این بیچاره هم از دنیا خیری ندید
داعشی های داخلی
با کسی کاری نداشت و بیشتر تبلیغ گیاهخواری و حمایت از حقوق حیوانات میذاشت. فکر کنم نظام سلطه نتونسته افشاگریهای این فرد رو تحمل کنه و این سناریو رو ترتیب داده. وگرنه چرا باید یوتیوب مدام در حال حذف ویدئوهای این بنده خدا باشه؟ قضیه کاملاً مشکوکه حیف که از طریق دولت ایران قابل پیگیری نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
احتمالا هموطنان همیشه در صحنه ویدیوهاش رو ریپورت میکردن .تا جایی که میدونم تو اینستا و یوتیوپ این امکان برای مخاطبا گذاشته شده و تعدادشون زیاد شه پستها حذف میشن.این قضیه خیلی موثره
فردوسی که افتخار زبان فارسی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
اما برخی نمیتونن تحمل کنن
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
فردوسی نژاد پرسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
نژاد پرست نیست. نگذاشت فارسی با آن همه توانایی کلامی از بین برود
حمله به آرمگاه فرودوسی مطمئنا کار موجودات حرامزاده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
حتماً همینطوره .
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
واقعا کار زشتی بود
بچه تايباد است
تو را بخدا نگوييد عده اي ناشناس به مقبره فردوسي حمله کردند که آدم از خبرتان عقش مي گيرد! چطور اگر در شبي تاريخ مورچه اي سياه بر روي سنگي سياه که با مسئولان زاويه دارد رد شود برادران فوري او را پيدا مي کنند ولي آسيب رساننده به اين شاعر بلندآوزه ايران را نمي توانند مانند آن اسيدپاشان آشناي اصفهاني بيابند؟!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
آفرین دوست عزیز خداییش عدالت تو این مملکت واژه غریبی هست
ناشناس
| Germany |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
خیلی بزرگش کردین...این کتیبه که شما میگین بیرون محوطه آرامگاهه که شهرداری ساخته قدمتشم ده دوازده سال بیشتر نیست ارزش هنری و تاریخی هم نداره...چند تا بچه ترقه و نارنجک دستی زدن بهش...همه اش اخبار مزخرف نا امید کننده میدید بیرون...والله بالله اصلا مساله ای نیست....گرچه به هر حال اگر اتفاق نمیفتاد بهتر بود
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
کار بسیار زشت و بدی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
انشاالله از طرف انهایی که نقاشی دیواری های شاهنامه را پاک کردند نیست.
دهه هفتادی
| Germany |
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
نارنجک انداختن کار همونایی که اسید پاشیدن و از دیوار اماکن دیپلماتیک بالا میرن
آسیب به کتیبه فردوسی توسط عده ای نادان محکوم است.
توی هیچ کشوری اینطور به بزرگان علمی فرهنگی خودشان اهانت نمی کنند
پاسخ ها
حیدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
اگریررسی شوداینهایکه به آثارملی بی احترامی می کنند ریشه خانوادگیشان ایرانی نیست غیرایرانی باشدحلا کسانیکه منفی دادن ازاونها بدتر
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
کلا این کار خیلی کار زشتی هست
ولی فردوسی یک نژاد پرست بود
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
ناشناس 10»:28 فردوسی زمانی شاهنامه را نوشت که ایران توسط مغول ها اشغال و آنان بر ایران حکومت می کردند .باید بخش ایرانی و نژاد ایران را پر رنگتر می سرود تا ایرانیان بتوانند آنان را از وطن با لگد بیرون بیاندازند.
نمیرم ازین پس که من زنده ام - که تخم سخن را پراکنده ام
زنده باد فردوسی
زندهباد ایران
تابناک جان چرا نصف مطلب رو منتشر می کنی بقیه رو حذف می کنی؟
من برای اون ناشناس از آمریکا نوشتم:اونجا داری از حجاب تعریف می کنی؟بیا اینجا از دیدن حجاب لذت ببر
پاسخ ها
رسول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
این رویه تاره در تابناک باب شده و قطعا اگر ادامه یابد تنها سایت خبری نسبتا محبوب داخلی را از چشم ها خواهد انداخت .که امروز معضل بزرگ رسانه های داخلی است که دیگر کسی به آنها وقعی نمی نهد و بیشتر گوش به رسانه های خارجی میسپارند که که با جریان سازیهای خطرناک تهدیدی بزرگ برای کشور است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
برو خدا را شکر کن جوری تغییر نداد معنی جملت کامل عوض شود زیاد از اینکارها میکنه ماشالله
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
برخی از نظرات من را هم با تغییرات دلخواه خود منتشر میکند.کلا به اصول اخلاق روزنامه نگاری پایبند نیست.
ایا مردم قبول می کنند که افراد نا شناس حمله کرده اند. هر کس بپذیرد کوته فکر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
دیگه بعد از این نمی توان عکس خانوادگی زا هم ارسال کرد ببینند و اگر حجاب نداشت برایتان پرونده سازی نمایند
بدو نیک ماند زما یادگار توتخم بدی تا توانی مکار
صد البته که موساد
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
موساد و سيا
ناشناس
| Romania |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
موساد حداقلش اینه که به خاطر پیامک هام سلول انفرادی نمیرم.یک عکسام پخش نمیشه.یا گزینش ردم نمی کنه
موساد اگر کنترل هم بکند دشمن است شما برای چی کنترل میکنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
شاید مارا هم مثل موساد دشمن میدانند.
نفس کارغیر انسانی هست
من موساد رو ترجیح میدم . چون با اطلاعات من کاری نداره .
یک روزی هم قبر تو را با نارنجک دستی ویران خواهند کرد .
آخه اطلاعات من به چه درد موساد می خوره ؟؟؟؟ حرف های خنده دار می زنید ها . احوالپرسی از دختر خاله و پسر خاله یا تعریف کردن چند تا جوک به چه درد موساد می خوره . شما فکر خودتون هستید نه موساد .
موساد و سیا رصد کنن بهتره چون حداقل برای تفتیش عقاید موقع استخدام و مصاحبه دانشگاه و ... از اطلاعاتمون سواستفاده نخواهند کرد
وای خدای من !
اینها به بهانه وجود دشمن، همان کاری که زشت است را می خواهند با مردم بکنند!
با این آقا پور مختار حتما باید برخورد شود ! افرادی مثل ایشان اعتماد ملی به خطر می اندازند با عمکردشان .

با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
چیه ملی ؟
موساد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
صد در صد موساد
صد در صد موساد و سیا شنود کنند بهتر
من ترجیح میدهم که موساد رصد کنه...
البته موسا
اتفاقا من ترجیح میدم موساد پیام هام رو شنود کنه تا وزارت اطلاعات خودمون.
موساد رصد کند بهتر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
موساد بهتره
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
چقدر طرفدار موساد زیاد داریم تو کشور عزیزمون!!!؟؟
من ترجیح میدم موساد و سیا به اطلاعاتم دسترسی داشته باشن تا وزارت اطلاعات و سپاه.
پاسخ ها
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
lمنم موساد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
حقت بود همون موساد جونت دور سانتريفيوژ ها رو براي توي نوكر سينه چاك بالا ميبرد تا با انفجارش و كشته شدن ميليون ها ايراني از جمله خودت و اطرافيانت به خيرخواهي موساد پي ببري
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
کاما موافقم محسن جان اونها نمی برن کهریزک
البته موساد رصد کنه بهتره .
موساد وسیا قابل اطمینانن . اقایان برن یه بازبینی در رفتارشون بکنن
پورمختار جان تو مختاری هر کی خواست به اطلاعاتت دسترسی ذاشته باشه.
باسمه تعالی
موساد
واسلام
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
چه جمله با مزه ای موافقم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
یعنی چی موساد؟؟!!؟
تابناک هنوز یادنگرفتی یه عکس ریسایز کنی از صفحه نزنه بیرون!
موساد از نخست وزیر رشان هم بازجویی میکنه و مجش رو به خاطر رشوه گرفته ولی شما چی ؟
دختر دیوانه چند نفر را راهی بیمارستان کرد و خودشم به کشتن داد برای شاخ شدن در دنیایی که فقط دیجیتال است و غیر واقعی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
همیشه دنیای مجازی به معنی غیرواقعی بودن نیست عزیز
ایشون درآمدش از دنیای مجازی بوده و با حذف ویدیوهاش درآمدش کم شده بوده
چند سال قبل نقاشي هاي حماسي اطراف ميدان فردوسي مشهد را با رنگ نابود كردند و حالا افتاده اند بجان كتيبه هاي آرامگاه فردوسي. يعني از فردوسي تا اين حد هراس و واهمه دارند. مگر فردوسي چه گفته كه موجب آشفتگي عده اي وطن فروش شده ؟
مجرم اصلی در آرامگاه فردوسی مسولین است وقتی یک ترقه زده می شه تا شعاع 500متری همه متوجه می شن حالا آرامگاه فردوسی نارنجک باران شود و نیروی امنیتی متوجه نشود و کسی را دستگیر نکندو نداند کار چه کسی است..
اما ای کسانی که اینکار را کردید فقط بدانیدضرر مادی این کار شما چقدر سنگین است نگاهی به کشورهای که از طریق توریست کشورشان را می چرخانند بکنید .اگر از جنبه مادی به این آثار نگاه کنیم این آثار ثروتهای ماندگار هستند.
خداوند متعال در سوره مبارکه الحجرات آیه شریفه 12 می فرمایند: ای اهل ایمان، از بسیار پندارها در حق یکدیگر اجتناب کنید که برخی ظنّ و پندارها معصیت است و نیز هرگز (از حال درونی هم) تجسس مکنید و غیبت یکدیگر روا مدارید، هیچ یک از شما آیا دوست می‌دارد که گوشت برادر مرده خود را خورد؟ البته کراهت و نفرت از آن دارید (پس بدانید که مثل غیبت مؤمن به حقیقت همین است) و از خدا پروا کنید، که خدا بسیار توبه پذیر و مهربان است.

.

من از جاسوسی و بین بد و بدتر انتخاب کردن بیزارم.
من ترجیح می دم موساد به اطلاعات من دسترسی داشته باشه
تکلیف ما با موساد معلومه، دشمنه و اگه جاسوسی کنه تعجبی نداره
موساد البته. با ما که کاری ندارند.
پور مختار شکر زیادی میخوره
بنظر من موساد پیامهام رو ببینه بهتره. چون موساد با حوزه خصوصی کاری نداره و به آزادی فردی تجاوز نمیکنه.
جواب مردم را دیدید؟ باید گریست از این همه بی اعتمادی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
آنها که دستشون به تاراج این سرزمین درازه
یا اونها که به ایران تنها نگاه ابزاری دارند
با گریستن من و شما ککشونم نمیگزه
در اون کشورهای استکباری اینقدر آزادی وجود داره و رسانه ها استقلال دارند که هیچ دولتی نمیتونه هیچ رسانه ای رو مجبور به شنود بکنه. چون رسانه هاشون کارمند دولت نیستند.
صد در صد موساد بهتر است چون اونا دستشون به ما نمیرسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
.شماها کاری می کنید که دستشون برسه، در واقع به اونها اطلاعات می دین و اطلاعات لازمه و پیش زمینه قدرت و استعماره
ولی خودتون رو زدین به نفهمی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
خوشحال به حالت که تو اینقدر میفهمی
صددرصد موسی بهتر است.
آقای پورمختار
مغلطه نکنید
ما راضی به شنود از طرف هیچ کسی نیستیم
ترجیح می دم موساد ببینه
موساد
موسادو سیا و کا گ ب و بقیه با اینکه مثلا دشمن هستن ولی کاری با زندگی شخصی ما ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
نه مثلا میان تو زندگی شخصیت میگن چرا با دوست دخترت قهر کردی
که به تو کار داره عمو سبزی فروش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
بله به من و عمو سبزی فروش کاری ندارن
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
مثلا تو کارمند باشی ریشتو با تیغ بزنی خودت خبر نداری ولی پروندت بخاطر همیش ریش زدن با تیغ سیاه شده. دیدم که میگم
موساد و سیا بهتره چون ایندوتا فقط به اطلاعات من دسترسی دارند ولی دوستان داخلی علاوه بر این به خودم هم دسترسی دارند!!
با شنود موبایلم از سوی موساد و سیا موافقم : مثبت
با شنود موبایلم از سوی نهاد داخلی موافقم : منفی
یعنی من انقدر مهم شدم موساد و سی آی ای بیان پیغام های من رو بخونن؟ اگه اینجوریه که خیلی خوبه.



به نظر من همه قاضی ها قبل اینکه وارد کار قضاوت بشن باید به صورت آموزشی 1 ماه در زندان باشن تا درک کنن.
این آقای پورمختار به قیافه اش نمیاد اینقدر با نمک و شوخ باشه.
یعنی حاضرم از میت ترکیه تا موساد و ک گ ب روسیه و ام ای پنج انگلیس شنودم کنن ولی اطلاعات نه!
اگه بگیرن ول نمیکنن
باز اونا کاری با امثال من ندارن
جناب پورمختار نظرات مردم رو خوندى؟ مردم ديگه بايد به چه زبانى بگويند كه به شماها ديگر هيچ اعتمادى ندارند؟
جناب پور مختار جنابعالی مثل اینکه اصلا تو باغ نیستی. برای سی آی ا و موساد زندگی خصوصی و یا همان حریم شخصی مورد توجه نیست. شما وقتی میخواهید در اداره ای دولتی استخدام شوید باید آدرس تمام خانه هایی که از بدو تولد ساکن بودید بنویسید برای تحقیق ف حالا فکر کنید دسترسی به همه اسرار زندگی شما و نزدیکان شما داشته باشد آنوقت چه شود!!!!!
شندون
مندون
قیچی برگردون
معلومه اونها ببینند بهتره
قابل توجه کسانیکه به پورمختار رای دادن
من به شخصه موساد و سیا را ترجیح میدهم جون در زندگی خصوصی مردم دخالت نمیکنند و بعدها علم یزید درست نمیکنند...
اولی تاج برسر دومی خاک برسر....اولی رفته دنبال تحصیل وبیزنس....دومی فقط بشکن بزن وقر بده و دنبال دابسمش....واقعا جای تاسف داره وجوونای ما پندبگیرند.امریکاشم باشی هرچی سرسنگین تر باشی بهتره.ایران بود زنده میموندولی پلیس امریکا رحم و مروت نداره درجا میزنه...نیروی انتظامی ایران بهترین پلیس دنیاست.بانیرو انتظامی همکاری کنیدضررنمیکنید.باتشکر
تابناک، لطفا صحبت های آقای پورمختار رو به عنوان یک نظرسنجی بذارین... البته اگر ایشون و شما تحمل دیدن هر گونه نتیجه ای رو داشته باشین! (من از شما به مطمئنم که این شجاعت رو دارین)
قطعاً موساد، سیا، کا گ ب و ... بهترند تا سازمان‌های کشور خودمون.
موساد و سیا، اوین ندارن
سیا و موساد رصد کنند بهتر هست، حداقل به خاطر کلیپ رقص برامون پرونده درست نمی‌کنند
پاسخ ها
مثلاً از طرف تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
تو برقص عزیزم. کسی به رقص تو کاری نداره... به شرط اینکه با داعش و موساد و عربستان و امثال اینها نرقصی... بیا برای حمایت از کالای ایرانی با خودمون برقص!
چند نكته :
- خانم اختر اگه حجاب داشت بهتر از اين بود كه چنين پست مهمي رو بگيره
- آقاي فرهادي خيلي به اون خانم بي حجاب نزديك شده برگرده ايران بايد مجازات بشه
- همه چي تو ايران خوبه و هر اتفاقي كه مي افتاده كار دشمن است
- تازه با اين همه سانسور تابناك مردم مي خوان موساد اونا رو كنترل كنه تا دوستان اطلاعات
اطلاعات سپاه این پیام رسان را رصد کند بهتر است یا موساد و سیا و ... ؟
مسائل امنیتی و جاسوسی یک بحث است، و مسائل شخصی یک فرد، بحثی دیگر. تصور کنیم که مثلا یک استاد متین و شریف دانشگاه در یک جلسه خانوادگی مختلط شرکت میکند و عکسها یا فیلمهایی از آن جلسه در یکی از پیامرسانهای داخلی رد و بدل میشود. آیا این تضمین وجود دارد که این عکسها یا فیلمها که این استاد دانشگاه در آنها حضور دارد، بعدها روی میز حراست دانشگاه محل کار او قرار نگیرد؟! یا اگر زمانی این فرد برای یک انتخابات کاندیدا شد، به سلاحی برای حذف او از عرصه رقابت تبدیل نشود؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
اگر در آن میهمانی محارم باشند حق با شماست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
دوست ناشناس 1238، اگر در آن مهمانی نامحرمان هم باشد، باز هم یک مسئله شخصی است و ارتباطی به دیگران ندارد. بحث بر سر حفظ حریم شخصی است که آیا در پیامرسانهای داخلی رعایت میشود یا نه. بسیاری از افراد که انسانهای بسیار خوب و فعال و مفیدی در جامعه هستند، ممکن است که چنین روابط شخصی هم داشته باشند و این مخل نقش آنها در جامعه نیست.
موساد ..چون حداقل به سرنوشت زهرا کاظمی دچار نمیشی ...
موساد و سیاه را ترجیح میدهیم
حمله به آرامگاه شاعر بزرگ ما مشخص است یه دست چه کسانی صورت گرفته.
یعنی در مقبره دفردوسی دوربین مدار بسته نیست؟ که این جیره خواران را شناسایی کنند ؟
برخی ها در هر گفتگو صحبت شان واژه فتنه است آیا حال خودشان از این کلمه خراب نمی شود.
من موساد رو ترجیح میدم
نسیم نجفی همانگونه که از اسمش پیداست یک عرب و عراقی میباشد یعنی از نجف است و اصلیت ایرانی ندارد بنابر این نام ایرانیان را نباید به گند بکشد
ز بد گوهران بد نباشـــــد عجب
نشاید ستردن سیاهی ز شب

پاسخ فردوسی بزرگ به این مزدوران اهریمن.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
خیلی زیباا.اگر این افراد فقط ابیات مقدمه فردوسی را خوانده بودند حتما به ایشان به عنوان بزرگترین آموزگار اخلاق نیک ایمان می آوردند
من نيز صد در صد ترجيح مي دهم موساد،سيا و ... تمام اطلاعات من را رصد كنند
جناب پور مختار اينو ميگي كه مردم بترسن و به شما راي بدن نخير آقا چطور اينهمه از تلگرام استفاده كرديم اثري از موساد وسيا نديديم منتها مردم ميدونن كه چه خبره . به فرض محال هم اگه بخواهيم انتخاب كنيم همون موساد رو بيشتر قبول داريم .
حمله به مقبره فردوسی بزرگ
کار اراذل است .لعنت بر ذات پلیدشان
اگه يه دختر كنار مقبره فردوسي بزرگ كشف حجاب كرده بود تا حالا صد بار دستگير شده بود و به سزاي اعمال ناشايستش!!! رسيده بود

اما چطو ممكنه چندين نارنجك به اين بزرگي و با اين حجم صدا اونجا منهدم شه اما هيچ مسئولي و يا هيچ نيروي انتظامي صداش در نياد؟!!!!!!!
صد البته موساد رصد کنه خوب نیست ولی حداقل اگر یک مطلب سیاسی مخالف نظر حضرات بذاریم کاری ندارن
آقای عبدالله ناصری ، لابد نظرشان دروغ سیزده بدر بوده ، چرا که خیلی شاخدار و غیر واقعیست . رییس جمهور سابق را بیاد آورید و لحظه ای خود را جای رییس فعلی ، که از هر طرف دارند نیشش میزنند . !!!
تابی این مطلب رو دیروز منتشر کردی ولی دو سه تا از عکس ها منجمله نظر آقای پور مختار توش نبود بعد آپدیت کردی و این مطالب رو اضافه کردی که نظر مردم انقدر پایین بیاد که خیلی ها حوصله خوندن و رسیدن بهش رو نداشته باشن البته که این کلک رو زدی که بتونی نظر مردم رو منتشر کنی ولی کاش انقدر فضا آزاد و بود و مرد تو مملکت ما وجود داشت که نیازی به اینچنین کارهایی نبود
فرق ما با آمریکا و اروپا می دونی چیه؟ اینه که ما تو ایران یاد گرفتیم که دروغ بگیم و کلک بزنیم تا به اهدافمون برسیم
مثلا من تو دوران دبستان تو خونه ماهواره داششتیم و خیلی دوست داشتم راجب فلان کارتون که توش دیدم با بچه های مدرسه صحبت کنم ولی به دروغ می گفتم خونه فامیلمون دیدم!
امیدوارم کسانی که سبب این جور تربیت شدن پاسخگو باشند(که نیستند)
موساد خیلی بهتره، حداقل تو گزینش موقع استخدام و گزینش های دوره ای ازش استفاده بد نمیکنه
صد در صد عناصر بیگانه رصد کنند بهتره.. چون اونا با زندگی شخصیمون ک کاری ندارن
جناب آقای محمدعلی پورمختار عزیز
تجربه بنده این است که اگر ترامپ و اون یارو در اسراییل پیام های من را رصد کند خیلی خیلی خیلی خوش خیم تر از این است که در اینجا بداند چه نوشته ام.
چه ناشناسی؟ حتما افرادی که فرهنگ بیگانه را به ایرانی ترجیح می دهند این افراد را سازمان دهی می کنند.

این عده تصور می کنند با از بین رفتن یک آرامگاه فرهنگ اصیل ایرانی که فردوسی بنا نهاد از بین خواهد رفت.
هنوز نمی دانند که مردم بزرگانشان را در قلب هایشان محفوظ خواهند داشت. .حالا چگونه می خواهند فردوسی بزرگ را با قدمت هزار ساله از اذهان پاک کنند.

امیدوارم نیروهای اطلاعاتی سریعا این افراد را که قصد نابودی مظاهر فرهنگی ایران را دارند دستگیر و مجازات کنند .
تابناك عزيز در راستاي رسالت خود مجموع نظرات مردم نسبت به رصد اطلاعات شخصي و پاسخ مردم به پور مختار، را در قالب گزارشي ارايه نماييد.
ولی حداقل اگه موسادی ها رصد کنن کاری به زندگی خصوصی مون نخواهند داشت!
مثل اين مي مونه كه بگيم پول شما را x بدزده بهتره يا y ؟
خوب مسلما هيچكدوم !! ضمنا سردار موساد و سيا پس از شنود دم درب منزل با پاترول به استقبال ما نمي آيند
اینکه موساد رصد کنه یا واواک نتیجش مهمه
یا موساد خخخخخخخخ
با این نظرات مشخص شد که مردم موساد و سیا را به آنها ترجیح می دهند دو تا کف برای خودتون بزنید و اسفند دود کنید.
والا موساد یا سیا رصد کند حداقل فردا گیر نمیدن چرا این عکس و گذاشتی چار اون لباسو پوشیده بپدی چرا این جشنو گرفتین این کلیپ چیه درست مردین
از کار اخراجمون نمیکنن پرونده برامون تشکیل نمیدن در کل اگه مسدود بشه من به شخصه ترجیح میدم با کبوتر پیام بفرستم ولی از اپلیکیشن های داخلی استفاده نکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
مینو خالقی رو هم با بهانه یک عکس از مجلس اخراج کردن با اینکه منتخب مردم بوده. بعد میان میگن به عکس شخصی کاری نداریم
موساد بهتره چون هیچ کاری بهم نداره
آقای روحانی رییس جمهور کم حوصله ای نیست . من از رفتار و گفتار سیاسی که گاهی میشنوم و قضاوت من این هست که چون تجربه کافی به امور اجرایی دارد در کموسیونها و جلسات افراد زیادی حرفهای سیاسی و آرمانی میزنند و ایشان چون قبلا تجربه اش را داشته بی خیال حرف طرف میشود چون خودم در ادارات چنین افرادی را زیاد دیدم و برخورد کردم که باید فلان موضوع چنین شود و چنان شود و من میگویم . در صورتی نمیرپند که ببینند قانون چه میگوید و یا بخش نامه داخلی چیست .
نظرات مردم در باره فیلتر شدن تلگرام حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد.میخواهم بگویم کلاه تان را بالاتر بگذارید
انتخاب ما موساد و سیا
من جنازه پیامم را هم بر روی دوش پیام رسان های داخلی که شنود می شوند، نمی گذارم. موساد و سیا پیام های من را کنترل کنند کاری به احوالات شخصی من ندارند، آقای پورمختار نباید که از جانب مردم تصمیم بگیرند.
پاسخ ها
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
تو خودت کی هستی که پیامت چی باشه. انگار تو پیامش میخواد قضیه فرما رو اثبات کنه
بنده معتقدم که رصد اطلاعات افراد توسط موساد و سیا بستگی به اعتبار اشخاص دارد. یعنی کسی که از منظر انها دارای اعتبار نباشد رصد اطلاعات آنها مهم نیست و برعکس افرادی که اطلاعات آنها برای موساد و سیا مهم باشد در رصد اطلاعات آنها لحظه ای درنگ نخواهد کرد که نمونه آن ترور دانشمندان هسته ای کشور عزیزمان می باشد. ضمنا" آنهایی که می گویند موساد و سیا به اطلاعات ما کاری ندارد، تاکنون چند بار اطلاعات شان توسط وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه فاش شده است. نهایتا" همین بس که سرویس های اطلاعاتی موساد و سیا را بر اطلاعات و سپاه ترجیح میدهید بیانگر این است که در ایران عزیز آزادی عقیده دارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
حرفاتو بزار جلو ایینه برعکس بخون.
اقاي بورمختار يكماه پيش هم فرمايش كرده بودند در ميان نظامي ها تنها سپاهي ها هستند كه مديريت راخوب مي فهمند وبايد رييس جمهور اينده سپاهي باشد.من ترجيح مي دهم اطلاعات كشور تنها در دست وزارت اطلاعات باشد چون وزارت اطلاعات زير مجموعه دولت است ودولت هم منتخب مردم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
واقعا باور داری دولت منتخب مردمه؟
سیا چک کنه چیزی براش نداره، شما چک کنی ازش پرونده میسازی
موساد رصد کنه بهتره نه مشکلی برای من پیش میاد نه کشورم. دوستان عزیز خودمون رصد کنن فردا بخوام جایی استخدام شم همین چت هام بهونه میشه برای رد شدنم از گزیرنش (تازه این بهترین حالتشه)
آقای پور مختار شما ترجیح میدین
بسی رنج بردم در این سال سی اینم دستمزدش!
ای کاش فردوسی بزرگ هم رفته بود ترکیه ای جایی مرده بود
من موساد زو ترجیه میدم.
خدا وکیلی من حاضرم کلید خونم رو بدم دست سیا و موساد
اگر در کشور ایران زندگی کنی و یک فرد عادی باشی، سرویس های اطلاعاتی غرب احتمالا" با شما کاری نداشته باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
اما سرویس های داخلی از رفتگر گرفته تا فعال محیط زیست و استاد دانشگاه را عامل غرب می دانند!!!!!
"ایشان" توجه ندارد که اگر دو پیام رسان فیلتر شوند بازهم مردم به پیام رسان‌های بومی اعتماد نخواهند کرد
شاید میخواهند بدبختیهایمان را رصد کنند که چقدر بدبخت بیچاره ایم
پاسخ ها
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
یعنی نمی دونن؟
آقای پور مختار اطلاعات کامپیوتری ضعیفی دارید. سیتم عامل گوشی تمام مقامات و ملت ایران یا متعلق به apple است یا google پس کل اطلاعات کلیه افراد مملکت توسط سیا و با اجازه سیا توسط موساد قابل دسترسی و سئ استفاده است.
شما الان مطمئن هستید سخت افزار گوشی و چیپ ست های کامپیوتری و موبایل ها قابلیت جاسوسی ندارن؟ اینارو چطور می سازید؟ برنامه می سازید با چی کامپایل میکنید؟ کامپایلر ها قابلیت جاسوسی ندارن؟ همه کد ها از قبل براشون معلومه. خوشحالید تلگرام فیلتر میکنید. اون چیپ ها رو چیکار میکنید. الان باور کنیم مشکل امنیت تلگرامه. یه توضیحی درباره جا و مکان سرورها و امنیت پیام رسان داخلی حداقل بدید. اگه یه نفر دزدی کرد که دلیل نمیشه ما هم دزدی کنیم. اونا اطلاعاتی که بخوان با واسطه یا بی واسطه ی تلگرام یا هر برنامه دیگری بدست میارن. فقط راهشون سختتر ممکنه بشه. مهم اینه کل مردم کشور آسیب پذیر نباشن و اعتمادشون به هموطنان از دست نره, اینطوری توطئه هیچ دشمنی راه به جایی نمی بره. حالا هی بخوان اطلاعات بدزدن و جاسوسی کنن. به اینکه مشوق همدلی مردم باشن فقط بذر ناامیدی می کارن.
ایا شما تلگرام را فیلتر کنید پیام رسان داخلی را جای گزین ان کنید .
به نظرم دسترسی به پیام های رد وبدل شده در هر پیام رسان و چت و ایمیلی، داخلی باشد یا خارجی، برای نیروهای اطلاعاتی یکی از ساده ترین کارهاست.(به عبارت دیگر، برای آنها تلگرام،سروش، واتساپ و ... هیچ فرقی ندارد. اگر بخواهند دسترسی پیدا کنند، می توانند.)
آقایون و خانومایی که میگین موساد و سیا شنود کنن بهتره و اطلاعات بگیره ول نمیکنه و اونا دستشون بهمون نمیرسه ولی اطلاعات میرسه. میشه لطف کنید و بگید چند بار از اطلاعات بهتون زنگ زدن یا احضار شدید تا مثلا در مورد فلان کارتون توضیح بدید؟
تابناک عزیز من الان نطرمو فرستادم اگر میخوان بعد بهم گیربدن چاپ نکن بحث من تحلیلی حقیقی از وضعیت فعلی وعلت روانشناسانه صحبتهای مردم بود اما ممکنه به مذاق اقایون خوش نیاد.
فقط یک کلام انشالله خدا صاحب حقیق مارو ما روبرسونه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر