بازدید 8312
۲
حکم AFC علیه زمانی

خسارت ۵هزاردلاری یک مدیرسیاسی و غیرفوتبالی به استقلال

یکی از اعضای غیر ورزشی هیات مدیره استقلال که بسیار زیاد مصاحبه می کند و در مسایلی که به او ربطی ندارد دخالت دارد، باعث این جریمه سنگین شده و فدراسیون فوتبال آسیا این جریمه را از پاداش های استقلال کسر خواهد کرد. گفته می شود او با توصیه علی لاریجانی رییس مجلس وارد بخشی از مدیریت فوتبال ایران شده است.
کد خبر: ۷۸۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ 03 April 2018

باشگاه استقلال به دلیل مصاحبه حسن زمانی عضو غیرفوتبالی و ناکاربلد خود که گفته می شود با توصیه لاریجانی رییس مجلس به این پست فوتبال وارد شده،  از سوی AFC مورد جریمه سنگین مالی قرار گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، مصاحبه حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که طی تغییرات پیاپی همچنان کرسی اش را در کمال ناباوری حقظ کرده و نشان داده از پشتوانه سیاسی قوی برای نگهداشتن این صندلی برخوردار است، برای آبی پوشان دردسر ساز شد. این مدیر که بارها با صحبت های بی موقع و خارج از مسوولیت اش در استقلال جنجال و حاشیه ایجاد کرده، غیر هزینه های سنگین سفر خارجی غیرضروری اش برای آبی ها، حالا یک زیان مالی هنگفت هم به باشگاه وارد کرده است که مشخص نیست چه کسی باید بار این ضرر و خسارت را برعهده بگیرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آسیا با ارسال متن مصاحبه فارسی زمانی به همراه ترجمه این مصاحبه در تاریخ 28 اسفندماه خواهان این شد تا باشگاه استقلال و شخص زمانی از این موضوع دفاع کنند. افتخاری مدیرعامل استقلال این وظیفه را به زمانی موکول کرد تا با ارائه توضیحاتی از مصاحبه خود دفاع کند اما این اتفاق رخ نداد تا به این ترتیب کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه استقلال را 5 هزار دلار جریمه کند.

 در روزهایی که بسیاری نگران جریمه باشگاه های ایرانی به دلیل تخلفات تماشاگران بودند، حالا یکی از اعضای غیر ورزشی هیات مدیره استقلال که بسیار زیاد مصاحبه می کند و در مسایلی که به او ربطی ندارد دخالت دارد، باعث این جریمه سنگین شده و فدراسیون فوتبال آسیا این جریمه را از پاداش های استقلال کسر خواهد کرد.

خسارت ۵هزاردلاری یک مدیرسیاسی و غیرفوتبالی به استقلال بامصاحبه

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مشکل از استقلال نیست در همه مملکت هر کسی هر چی خواست گفت و آسیب رساند
درست گفت دوست ناشناس ، مشگل اقاى زمانى و استقللال تنها نيست ، مشگل ما مسئولين بى صلاحيت و خود شيفته اى هستند كه تحت تاثير هيجانات كاذب و براى همراهى با جريانات مختلف و بعضا زيانبار ، و اينكه خودى نشان داده باشند ، سخنانى بر زبان مى رانند كه هزينه انرا ملت دست بگريبان مشگلات ، بايد تحمل نمايد ، يادمان نرفته كه بعد از برجام چه كردند و چه گفتند تا بالاخره مملكت را باين روز رساندند، حالا ديگه مگر خداوند تفضلى كند ، وگر نه ما واين مسئولين نه تنها به جائى نمى رسيم كه روز به روز اوضاعمان بدتر خواهد شد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل