بازدید 6791
۳
خبر خاص | گزارش چند سانحه رانندگی

زیر گرفتن ۴ عابر در لالی‌ / برخورد خودرو با گاردریل در پردیس/ واژگونی پراید در کمربندی بومهن / توصیه‌های فرمانده نیروی انتظامی

کد خبر: ۷۸۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵ 01 April 2018

مدیر روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان از زیر گرفتن چهار عابر در لالی خبر داد.

رضا رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ظهر امروز بی احتیاطی راننده خودروی سمند در محور لالی به تاراز منجر به زیر گرفتن چهار عابر پیاده شد.

وی افزود: در مرحله اول بیماران توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امید لالی منتقل و اقدامات درمانی انجام شد.

مدیر روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان تصریح کرد: به دلیل نیاز به بستری شدن در یک مرکز درمانی مجهزتر با هماهنگی ستاد بحران دانشگاه دو نفر مصدوم بدحال با بالگرد به بیمارستان رازی اهواز انتقال داده شدند.

برخورد خودرو باگاردریل در اتوبان تهران-پردیس/۴نفرکشته و زخمی شدند

همچنین در حادثه‌ای دیگر، برخورد خودرو با گاردریل در اتوبان تهران-پردیس ۴ کشته و زخمی در پی داشت.

محمد کرم درآبادی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از تصادف خودرو با گاردریل در آزادراه پردیس-تهران خبر داد و افزود: این حادثه در مسیر پردیس به سمت تهران، تقاطع خروجی آزاد راه و جاده قدیم تهران رخ داد.

وی افزود: ۳ دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به مصدومین این حادثه اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: در اثر این حادثه ۳ نفر مصدوم شدند که یکی از این مصدومین به بیمارستان شهید لواسانی و ۲ مصدوم دیگر به نیرو هوایی بعثت انتقال داده شدند.

وی اضافه کرد: متاسفانه یک نفر از هم وطنانمان نیز در اثر این حادثه جان سپرد.

واژگونی پراید در کمربندی بومهن/مصدوم با اورژانس هوایی منتقل شد

همچنین، رییس اورژانس پردیس از واژگونی پراید در کمربندی بومهن خبر داد و گفت: مصدوم با اورژانس هوایی منتقل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر شایان بعد از ظهر یکشنبه با اعلام خبر واژگونی یک دستگاه پراید در کمربندی بومهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک دستگاه پراید از سمت شمال به جنوب کمربندی بومهن در حرکت بود که متأسفانه بر اثر سرعت زیاد و عدم کنترل وسیله نقلیه توسط راننده واژگون شد و سپس با کوه برخورد کرد.

وی بیان کرد: راننده این پراید خانمی ۴۰ ساله بودندکه پس از واژگونی از خودرو به بیرون پرتاب و از ناحیه سر و کمر دچار آسیب‌دیدگی شد.

رئیس پایگاه ۱۱۵ اورژانس شهرستان پردیس تصریح کرد: با توجه به وخامت حال مجروح نیاز به سی.تی.اسکن و ارزیابی دقیق‌تر در مراکز درمانی بود که مجروح به وسیله عوامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان پردیس به پد بالگرد منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: با درخواست بالگرد توسط اورژانس پردیس مجروح به پد فاز ۳ شهر پردیس منتقل و سپس به مراکز درمانی تهران منتقل شد، این حادثه ساعت ۱۴ امروز رخ داد که بلافاصله و در کمتر از چند دقیقه عوامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان در محل حاضر و برای از دست ندادن زمان طلایی این فرد را برای ارزیابی دقیق‌تر به بیمارستان تهران منتقل کردند.

سانحه رانندگی در جاده اخترآباد ۶مجروح برجای گذاشت

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: شامگاه امروز وقوع یک سانحه جاده ای در جاده اخترآباد شش مجروح برجای گذاشت.

به گزارش مهر، نعمت الله عزیزی اظهار داشت: برمبنای گزارش اورژانس شهرستان زرندیه، ساعت هشت امشب واژگونی یک دستگاه سواری سوزوکی در جاده اختر آباد زرندیه به مرکز پیام اورژانس اطلاع رسانی شد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه افزود: پس از اطلاع از سانحه نیروهای اورژانس زاویه برای امدادرسانی در محل حادثه حضور یافتند.

عزیزی بیان کرد: خوشبختانه این سانحه جاده ای تلفات جانی در پی نداشت اما شش مجروح برجای گذاشت.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه خاطرنشان ساخت: مصدومان این حادثه با توجه به اینکه آسیب دیدگی جدی نداشتند در محل توسط تکنسین های اورژانس مداوا شدند.

توصیه به رانندگان در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی

در این حال، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی با توجه به موج بازگشت مسافران نوروزی از مردم خواست که در روزهای پایانی تعطیلات نوروز به تذکرات و دستورات ماموران پلیس توجه و حتما از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند و به ازای هر دو ساعت رانندگی حداقل ۱۵ دقیقه در حاشیه امن مسیر توقف کنند و با انجام استراحت ادامه مسیر توجه داشته باشد که از سرعت و سبقت مجاز در طول رانندگی پرهیز کنند چرا که اینها جزو اصلی‌ترین موارد در وقوع حوادث مرگبار رانندگی در طرح نوروزی امسال بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مردم اصلا رعایت قوانین رانندگی رو رعایت نمیکنن .هزاران کشته و هزاران معلول که سالها باید با کمک دیگران زندگی کنن
كلا يه طوري شده كه اگه يكي با سرعت مطمئن و بين خطوط رانندگي كنه به چشم اسكل بهش نگاه ميكنن
ملت رد دادن فقط در حال سبقت گرفتن بوق زدن و نور بالا زدن هستن
اين نحوه رانندگي نتيجه اي جز اين داشته باشه جاي تعجبه
اگر برای رانندگان خاطی ( چه زنده بمانند و چه بمیرند ) مجازاتهای سنگین وضع شود ، شاید مثل آدم رانندگی کنند .
مثلا برای راننده ای که مقصر شناحته شود ، مجازات 10 سال زندان و تبعید به وسط بیابان و احتمالا توام با شکنجه وضع شود ، این راننده های خطاکار ایرانی آدم میشوند ..!!

ممنونم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی