بازدید 3774

درآمدهای غیرشهریه ای

کد خبر: ۷۸۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ 01 April 2018

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدقزوین گفت :در افزایش درآمدهای غیرشهریه ای بخشی را بعنوان کمکهای مردمی داشتیم که رقم خوبی را تشکیل داده است

به گزارش ایسکانیوز، دکترمرتضی موسی‌خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدقزوین درباره درامدهای غیرشهریه ای و برنامه های این واحد دانشگاهی درنوروز گفت:در واحد قزوین درآمدهای غیر شهریه ای شامل چند بخش بوده است از جمله شرکتهای دانش بنیان و بخشهای دیگری از حوزه اجاره مستغلات بوده است و بعضا کمکهای مردمی داشتیم برای توسعه فناوری در دانشگاه که مجموعا رقم خوبی رابرای دانشگاه تشکیل داده است.

اردوهای جهادی /راهیان نور

وی در ادامه درباره برنامه های نوروزی واحد قزوین گفت: هرسال در ایام عید اردوهای جهادی را داریم و واحد قزوین واحد فعالی است در زمینه اردوی جهادی و راهیان نور هم که توسط بسیج دانشجویی و نهاد نمایندگی مقام رهبری در دانشگاه برگزار میشود همچنین سفرهای زیارتی و اردوی راهیان نور داریم که در دوبخش اساتید و دانشجویی برگزار میشود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدقزوین تصریح کرد: در ایام عید درگیر مسابقات ربوکاپ هستیم و از اواسط دهه اول عید نمایشگاه را تحویل میگیریم و اماده میکنیم و بلافاصله 14 و 15 فروردین مرحله چیدمان حضور تیم هاست و 16، 17 ،18 فرودین ماه سال 97 مسابقات ربوکاپ برگزار میشود و درواقع دانشگاه درگیر تمهیدات برگزاری این مسابقات است. و اردوهایی از این دست را درایام نوروز داریم و ایام نوروز رابچه ها کنار خانواده ها هستند ولی بچه های مرکز تحقیقات شبانه روزی حضور دارند تا بتوانند هم به مسابقات برسند هم به کارهای تحقیقاتیشان.

اسکان نوروزی در واحد قزوین

دکترمرتضی موسی‌خانی درباره اسکان نوروزی در واحد قزوین خاطر نشان کرد: واحد قزوین اماده پذیرایی و اسکان دهی مسافرین نوروزی است و واحد قزوین با توجه به اینکه مراجعه توریستی دارد میزبان همکاران خوب در مهمانسرای دانشگاه هستیم واز هموطنانمان دعوت میکنیم به شهر ما بیایند و از این شهر زیبا دهکده طبیعت و سرای سعد السلطنته و اماکن تفریحی ودیدنی بازدید کنند.

بهترین و بدترین خبر در دو سال گذشته/ بهترین عیدی

وی درباره بهترین و بدترین خبر دردو سال گذشته گفت:بهترین خبر برای من انتصاب دکتر ولایتی به ریاست دانشگاه آزاد بود در زمانی که دانشگاه ازاد نگران بود چه کسی سکان هدایت را به دست خواهد گیرد ،که خوشبختانه با انتخاب دکتر ولایتی که یکی از استوانه های نظام هستند و یک فرد بااقتدار و مورد تایید مقام رهبری و نظام هستندصادقانه میگویم که برای من بهترین خبر بود و امروز دانشگاه آزاد اسلامی پشتوانه خوبی دارد که با حضور مقتدرانه دکتر ولایتی جایگاه خوبی را در کشور دارد. و خبر بدبرای من سقوط هواپیما یاسوج بود که تعدادی از همکاران و دانشجویان ما در دانشگاه ازاد در این سانحه کشته شدند.

وی در پایان درباره بهترین عیدی که تا امروز گرفته است گفت:بهترین عیدی ها را همیشه از پدرم میگرفتم و بهترین خاطرات من مربوط به همان سالهای کودکی است .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار