بازدید 8232
فوتبال اروپا تحت تاثیر یک بازگشت رویایی دیگر با مسی

بارسا بازی2-0 باخته را ظرف دودقیقه برگرداند

بارسا خوش شانس بود که بیشتر از دو گل نخورد. مسی یک فرصت خوب از زاویه بسته را از دست داد اما در دقایق پایانی دو گل معجره وار دیگر ...
کد خبر: ۷۸۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۹ 01 April 2018

بارسلونا در دقایق پایانی شکست 0-2 را به تساوی 2-2 تبدیل کند تا همچنان شکست ناپذیر بماند.

به گزارش تابناک ورزشی، در شبی که لیونل مسی تنها 30 دقیقه بازی کرد، سویا با 2 گل از بارسا پیش بود اما طوفان بلوگرانا طی 2 دقیقه بازی را به تساوی کشاند.

بازی در نیمه اول فوق العاده جذاب بود. تیم برتر میدان هم بدون تردید سویا بود که با چینش‌ها و سبک‌های مختلف سعی در باز کردن دروازه بارسلونا داشت. میزبان چندین موقعیت خوب را توسط موریل، وازکز و دیگر بازیکنانش از دست داد. البته بارسا هم شانس‌هایی نصف و نیمه داشت که نتیجه ای در بر نداشت. نهایتا روی غفلت بچه گانه مدافعان و هافبک‌های بارسا، سویا توسط وازکز به گل نخست رسید و نیمه اول را برد. اگرچه پیکه در لحظات پایانی موقعیتی بسیار خوب را از دست داد، جای خالی مسی و بوسکتس در بارسا به شدت احساس می‌شد و بدون شک روبرتو بدترین بازیکن میدان بود.

نیمه دوم را هم سویا بهتر شروع کرد و خیلی زود هم به گل دومش رسید. این بار موریل بود که گلزنی کرد. حملات بابرنامه و خطرناک سویا ادامه داشت و خسوس ناواس فرصتی طلایی را از دست داد. نمایش ضعیف بارسا بالاخره والورده را مجبور کرد تا مسی را به میدان بفرستد. با آمدن مسی مطابق انتظار عملکرد بارسا به طرز قابل توجهی بهبود یافت و موقعیت‌های خوبی را سوارز از دست داد. از آن سو موریل یک بار دیگر موقعیتی خوب را از دست داد. مسی در بهترین فرمش نبود و توپ‌های زیادی از دست می‌داد. هر توپی که از دست می‌رفت برابر بود با ضد حمله خطرناک سویا. شوت مسی و چند بازیکن سویا دیگر موقعیت‌های بازی بود که ثمری نداشت. بارسا خوش شانس بود که بیشتر از دو گل نخورد. مسی یک فرصت خوب از زاویه بسته را از دست داد اما جدی ترین شانس بارسا روی ضربه سر راکیتیچ به وجود آمد. ضربه ای که به تیرک عمودی برخورد کرد. بارسا بالاخره به گل رسید و سوارز دروازه ریکو را باز کرد. طولی نکشید که مسی روی یک شوت دیدنی گل مساوی را زد تا پیسخوان به یکباره به سکوت برود. بازی با همین نتیجه خاتمه یافت.

شرح گل‌ها
سویا 1-0 بارسلونا | فرانکو وازکز (37) | حرکت خوب کوریا از سمت راست بارسا با پاس آرامش به وازکز همراه شد تا او از فاصله بسیار نزدیک دروازه تراشتگن را باز کند.

سویا 2-0 بارسلونا | لوییس موریل (50) | حرکت پشت محوطه جریمه بارسا و باز هم سهل انگاری مدافعان باعث شد تا توپ به اسکودرو برسد. شوت محکم او را تراشتگن برگشت داد اما موریل در ریباند دروازه را باز کرد.

سویا 2-1 بارسلونا | لوییس سوارز (87) | روی کرنر ارسالی از سمت راست بود که سوارز روی تیر دو به راحتی توپ را وارد دروازه کرد.

سویا 2-2 بارسلونا | لیونل مسی (88) | پاس آلبا به پشت محوطه را مسی با شوتی دیدنی به تور دروازه چسباند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار