بازدید 8757

بایرن با هت‌تریک لوا، دورتموند را له کرد و جشن قهرمانی گرفت

جدال سنتی فوتبال باشگاهی آلمان معروف به دربی درکلاسیکر، که در نیمه نخست با نتیجه عجیب 5 بر صفر همراه بود، در نهایت با پیروزی پرگل 6 بر صفر سرخپوشان مونیخی پایان یافت تا آنها زودتر از موعد قهرمان آلمان لقب بگیرند
کد خبر: ۷۸۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲ 31 March 2018

شاگردان یوپ هاینکس با در هم کوبیدن رقیب دیرینه خود به قهرمانی در بوندس‌لیگا نزدیک‌تر شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، در حساس‌ترین بازی هفته بیست‌وهشتم بوندس‌لیگای آلمان از ساعت 21 امشب (شنبه) دو تیم بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به مصاف هم رفتند. این بازی که جدال سنتی فوتبال باشگاهی آلمان است و معروف به دربی درکلاسیکر، در نهایت با پیروزی پرگل 6 بر صفر سرخپوشان مونیخی پایان یافت.لواندوفسکی (5، 44 و 88)، خامس رودریگس (14)، توماس مولر (23) و فرانک ریبری (45) برای بایرن در این دیدار گلزنی کردند. بایرن با این برد 69 امتیازی شد و ضمن استحکام جایگاهش در صدر جدول به قهرمانی نزدیک‌تر شد. 

گل اول بایرن مونیخ توسط لواندوفسکی؛ پاس عالی مولر به پشت مدافعان در صحنه ای مشکوک به افساید به لواندوفسکی رسید. لواندوفسکی توانست تک به تک را در تقابل با بورکی به گل تبدیل کند.

گل دوم بایرن مونیخ توسط هامس رودریگز؛ حرکت هامس و پاس او به آلابا و پاس عالی آلابا از گوشه محوطه جریمه و در نهایت ضربه هامس در دهانه دروازه، توپ را به تور دروازه دورتموند چسپاند.

گل سوم بایرن مونیخ توسط مولر؛ لو دادن توپ از سوی پیشچک و توپ گیری عالی از هامس و پاس او به لواندوفسکی روی یک ضد حمله، توپ را به خود هامس برگرداند. پاس عالی هامس به مولر و ضربه مولر روی هوا و در دهانه دروازه، گل سوم باواریایی ها را به ثمر رساند.

گل چهارم بایرن مونیخ توسط لواندوفسکی؛ حرکت فوق العاده ریبری درون محوطه جریمه ضربه او بعد از برخورد به بورکی، گلر دورتموند توپ را به لواندوفسکی در شلوغی دهانه دروازه دورتموند رساند و ضربه این بازیکن تبدیل به گل شد.

گل پنجم بایرن مونیخ توسط ریبری؛ برهم ریختگی مدافعان دورتند توپ را به بازیکنان بایرن مونیخ پشت محوطه جریمه بایرن مونیخ داد. توپ در نهایت به ریبری درون محوطه جریمه دورتموند رسید و ضربه چیپ او به گل تبدیل شد.

گل ششم بایرن مونیخ توسط روبرت لواندوفسکی؛ حرکت کیمیش، پاس کاری عالی او با توماس مولر و در نهایت حرکت و پاس نهایی کیمیش در دهانه دروازه به لواندوفسکی رسید تا این بازیکن هتریک کند.

نتایج دیگر بازی های امشب بوندس لیگا

هافن هایم ۶ - کلن صفر

شالکه ۲ - فرایبورگ صفر

بایرلورکورن صفر - آگزبورگ صفر

هانوفر ۲ -لایپزیش ۳

اشتوتگارت یک - هامبورگ یک

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر