بازدید 3863

باران پراکنده در ۱۱ استان می‌بارد

کد خبر: ۷۸۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹ 31 March 2018
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از بارش باران پراکنده در ۱۱ استان کشور طی ساعات آتی خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران پویا درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: امروز در مناطقی از غرب، جنوب غرب، جنوب و بخش‌هایی از مرکز کشور شاهد وزش شدید باد و گردوخاک خواهیم بود.

وی افزود: در اواخر وقت امروز از شدت گردوخاک در این مناطق کاسته می‌شود و شرایط تا حدودی در این نقاط بهبود می‌یابد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت استان‌های ساحلی دریای خزر توضیح داد: امروز و طی ساعات آتی استان‌های ساخلی خزر، خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات شرقی البرز، اردبیل، آذربایجان‌ها، بوشهر، فارس و کرمان با رشد ابر، وزش باد شدید و بارش پراکنده باران مواجه می‌شوند.

به گفته وظیفه، شدت بارش‌ها در ساعات آتی غالباً برای استان‌های گلستان و خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی روز یکشنبه نیز رگبار و رعدوبرق به همراه وزش باد شدید بخش‌هایی از خراسان رضوی، کرمان، یزد، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و بخش‌های شرقی دامنه‌های البرز را در برمی‌گیرد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: امروز و فردا وزش باد شدید به همراه گردوخاک بخش‌هایی از استان‌های شمال شرق و شرق را در برمی‌گیرد که باید به هشدارهای لازم توجه داشت.

وظیفه افزود: طی ساعات آتی استان‌های البرز، تهران، قم، سمنان، قزوین و اصفهان با وزش باد شدید مواجه می‌شوند.

وی با اشاره به کاهش دما در نوار شمالی کشور که از روز گذشته آغاز شده است، گفت: این کاهش دکما در روز یکشنبه به شمال شرق کشور می‌رسد و خراسان رضوی 8 تا 12 درجه خنک‌تر می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: امروز و فردا بخش‌هایی از دریای خزر و خلیج فارس بر اثر وزش باد شدید مواج می‌شود که مسافران نوروزی باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وظیفه، اردبیل با دو درجه زیر صفر را سردترین و بندرعباس با 36 درجه بالای صفر را گرمترین نقطه کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران در گرمترین لحظات به 28 درجهبالای صفر رسید که تغییرات محسوسی ایجاد نخواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها