بازدید 3969

اعلام منابع آزمون جشنواره قرآن و عترت علوم پزشکی

کد خبر: ۷۸۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ 31 March 2018

منابع آزمون معارف قرآنی (آشنایی با سیره معصومین و حفظ موضوعی قرآن کریم) و مفاهیم نهج‌البلاغه در بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت اعلام شد.

به گزارش مهر، به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت (مفدا)، منابع آزمون بخش معارف قرآنی رشته آشنایی با سیره معصومین، در مرحله دانشگاهی بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت( ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور) مشخص شد.

همچنین منابع بخش کتبی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در رشته مفاهیم نهج‌البلاغه و منابع آزمون بخش معارف قرآنی در رشته حفظ موضوعی قرآن کریم نیز مشخص شده است.

دانشگاهیان علوم پزشکی برای دریافت منابع آزمون رشته آشنایی با سیره معصومین، رشته آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه و رشته آشنایی حفظ موضوعی قرآن کریم می توانند با مراجعه به سایت دبیرخانه بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت منابع را دریافت کنند.

بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت ویژه دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در بخش دانشگاهی از اردیبهشت‌ماه سال ۹۷ آغاز می‌شود. همچنین مرحله نهایی این جشنواره تابستان سال ۹۷ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان