بازدید 7040

ذوب آهن3-تراکتور0/قلعه‌نویی بازهم دومي راازاستقلال پس گرفت

کد خبر: ۷۸۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶ 30 March 2018

ذوب آهن با برتری قاطع 3 بر صفر مقابل تراکتورسازی تبريز بار دیگر به رتبه دوم رسید و البته اجازه نداد قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفدهم قطعی شود.

به گزارش تابناك ورزشي، تیم های ذوب آهن و تراکتورسازی در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که هردو تیم برای برد بازی می کردند. شاگردان امیر قلعه نویی در این مسابقه برای جلوگیری از قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس و ماندن در کورس رقابت با این تیم برای 3 امتیاز نقشه کشیده بودند و تراکتورسازی نیز قصد داشت با بردی که امروز به دست می آورد، از نیمه دوم جدول فرار کند.با این حال ذوب آهن با انجام یک بازی منطقی و خوب توانست 3 امتیاز را مال کند و یک برد ارزشمند دیگر به دست آورد.

بعد از شکست پرسپولیس مقابل سایپا تنها در صورتی که ذوب آهن مقابل تراکتورسازی برنده نمی شد، قهرمانی سرخپوشان پایتخت رسمیت پیدا می کرد. با بردی که ذوب آهن به دست آورد اما این قهرمانی بازهم به تعویق افتاد تا روی کاغذ شاگردان قلعه نویی همچنان امیدوار به کسب جام باشند. اگرچه با توجه به اختلاف ایجاد شده در صدر جدول این موضوع تقریبا بعید است.

شرح گل‌ها

یک بر صفر ذوب آهن(محمدرضا حسینی): در دقیقه 5 مسابقه خطای ایرانپوریان روی حسینی چسبیده به محوطه جریمه یک ضربه ایستگاهی را به ذوب آهن هدیه کرد. محمدرضا حسینی پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای زمینی و دقیق توپ را به کنج دروازه تراکتورسازی فرستاد.

دو بر صفر ذوب آهن(مرتضی تبریزی): در دقیقه 80 مرتضی تبریزی گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه ای فنی و دقیق توپ را به گوشه دروازه تراکتورسازی فرستاد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل