بازدید 6132
۲

وقوع تصادف پر تلفات بین پراید و تریلر ایسوزو

کد خبر: ۷۸۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ 30 March 2018

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: اکثر مصدومان حادثه وحشتناک اندیکا کودک بودند.

به گزارش مهر، سرهنگ رضا دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ظهر امروز یک دستگاه تریلر ایسوزو با یک دستگاه خودروی پراید که همه سرنشینان آن با هم فامیل و جزو یک خانواده بودند، برخورد کرد.

وی با اشاره به مصدومیت ۲۳ نفر و فوت ۶ نفر در این سانحه رانندگی افزود: پنج نفر از مصدومان سر صحنه و یک نفر هم در بیمارستان مسجدسلیمان جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه خوزستان با ابراز تأسف از کودک بودن مصدومان بیان کرد: اکثر مصدومان این حادثه کودکانی ۴، ۵، ۶ و یا هفت ساله هستند؛ متأسفانه حتی یکی از فوت شدگان نیز کودک هشت ماهه بود.

سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: چهار نفر از فوتی ها سرنشین پراید و یک نفر نیز سرنشین خودرو تریلر ایسوزو بودند.

وی در خصوص تخلف راننده تریلر عنوان کرد: راننده طوری قسمت بار را چادر کشیده بود که اصلا وجود سرنشینان مشخص نبود.

رئیس پلیس راه خوزستان تأکید کرد: قطعا در صورت مشاهده این گونه موارد برخورد جدی با رانندگان صورت می گیرد؛ به تمامی پاسگاه های میان راهی و ایستگاه های پلیس راه ابلاغ شده تا همه خودروهای دارای قسمت بار را در ایست و بازرسی مورد بررسی قرار دهند که اگر سرنشین داشته باشند از ادامه سفر آنها ممانعت شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
تو جاده امسال اصلا پلیس ندیدم به قرآن راست میگم دو روز تو جاده بودم فقط دم عوارضی و پاسگاه ها بودن تو جاده کلا هر صد کیلومتر شاید یکی در حال گذر میدیدم که اونم فقط درحال گذر بود و معلوم بود ماموریت نداره . دو سه جا هم با دوربین بودن که نشسته بودن با هم گپ میزد و کاری به سرعت ها نداشتن.
البته این هم ذکر کنید اون جاده بشدت غیر ایمنه و پیچ در پیج هستش مخصوصا قسمت سد گدار که یک طرف جاده دره است با ارتفاع خیلی زیاد و از شصت سال پیش تا حالا حتی یک متر هم به عرض اون جاده اضافه نشده و بیشتر شبیه جاده مرگ در بولیوی هستش
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار