بازدید 8580
حاشيه

پيامك تهديدآميز پدرمهاجم سرشناس تيم ملي به برانكو!

کد خبر: ۷۸۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 30 March 2018

در جدیدترین اتفاق عجيب فوتبال ايران، پدر یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال در اقدامی بی‌سابقه سرمربی تیم پرسپولیس را تهدید کرده است!

به گزارش تابناك ورزشي، برانکو در نشست خبری بازي با سایپا در لابلاي صحبت‌هایش در خصوص لژیونرهای فوتبال و آمادگی بازیکنان داخلی نام سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد را مطرح کرد که این صحبت‌هاي کاملا فوتبالی به مذاق پدر آزمون خوش نيامد. تا به حال سابقه نداشته که واکنشی شبیه واکنش پدر بازیکن تیم ملی فوتبال را شاهد باشیم.

پيامك تهديدآميز پدرمهاجم سرشناس تيم ملي به برانكو!

خلیل آزمون پدر سردارآزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ايران در واکنش به صحبت‌های برانکو و اینکه نام پسر او را در نشست خبری آورده پیامکی روز گذشته برای برانکو سرمربی پرسپولیس ارسال کرد که این پیامک که به زبان انگلیسی نوشته شده پر از توهین و تهدید نسبت به سرمربی تیم پرسپولیس است. پدر آزمون در این پیامک تهدید‌آمیز سرمربی پرسپولیس را خطاب قرار داده و با عباراتی نظیر «با تو برخورد خواهم کرد»، «یک روز تو را به پایین می‌کشم»، «تو چه کسی هستی که حق داری درباره پسرم حرف بزنی»، «دهانت را ببند و سرت به کار خودت باشد»، «کاری با تو می‌کنم که فراموش نکنی» و ... نسبت به صحبت‌های فوتبالی برانکو در نشست خبری قبل از بازی با سایپا واکنش نشان داده است.

پدر آزمون که خود را یک ورزشی می‌داند اگر قصد داشت از پسرش دفاع کند می‌توانست طی یک مصاحبه از برانکو بابت نام بردن از پسرش انتقاد کند و در این صورت کسی به او خرده نمی‌گرفت اما فرستادن یک پیامک تهدیدآمیز قطعا جایی در ورزش ما نخواهد داشت.اگر قرار باشد چنین رویه‌ای در فوتبال ما باب شود باید هر روز شاهد ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز برای اهالی فوتبال باشیم چرا که همگی در مصاحبه‌های خود نام‌های زیادی را عنوان می‌کنند و بدون شک در این شرایط دیگر روش صحیحی را شاهد نخواهیم بود.

اعضای تیم پرسپولیس وقتی از این پیامک مطلع شدند، قصد داشتند که واکنش نشان بدهند اما برانکو و پیروانی آنها را به آرامش دعوت کردند تا فضا بیش از این ملتهب نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار