بازدید 5687

ويروس نوروزي و بيماري عجيب پرسپوليس برانكو

کد خبر: ۷۸۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 30 March 2018

ویروس نوروز ول‌کن پرسپولیسِ برانکو نیست! سرخ ها در نخستین بازی خود در سال 97 هم مغلوب سایپا شدند.

به گزارش تابناك ورزشي ، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر میزبان تیم سایپا بود. سرخپوشان در این بازی نیاز به یک تساوی داشتند تا بتوانند در فاصله پنج هفته مانده به انتهای لیگ، قهرمانی خود را قطعی کنند. در سمت مقابل هم شاگردان علی دایی با توجه به رقابت بسیار تنگاتنگی که برای کسب سهمیه آسیایی دارند، به شدت در جستجوی برد و کسب سه امتیاز مقابل پرسپولیس بودند.

در این بازی جوان های تیم دایی بسیار خوب ظاهر شدند و از ناقص بودن ترکیب خط دفاع پرسپولیس به بهترین شکل استفاده کردند. نفوذهای مکرر قلی زاده و ترابی در نیمه اول دو گل برای سایپا به دنبال داشت و این برتری حتی با ضربه پنالتی علیپور هم خدشه دار نشد و در نهایت سایپا برنده این بازی حساس شد تا دایی بالاخره طعم برد مقابل برانکو را بچشد.

اما این اولین باری نیست که پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ استارت ناامید کننده ای در آغاز سال می زند. پرسپولیس در حالی نخستین بازی سال 97 خود را در روز نهم فروردین ماه واگذار کرد که در روز دوازدهم فروردین سال گذشته هم تیمِ برانکو در شهر آبادان مقابل صنعت نفت قرار گرفت و با تک گل علی عبدالله زاده آن بازی را واگذار کرد.

پرسپولیسی ها که بعد از شروع ضعیف، سال 96 را به شکلی عالی ادامه دادند و به قهرمانی لیگ و نیمه نهایی آسیا رسیدند، حالا در تلاش هستند تا یازده ماه و بیست روز باقی مانده از سال 97 را نیز مثل سال گذشته، با موفقیت در لیگ و آسیا طی کنند. قهرمانی در لیگ که برای آنها تقریبا مسجل شده و فقط به یک امتیاز دیگر نیاز دارد و کار در آسیا نیز به شکل قابل قبولی برای سرخپوشان در حال سپری شدن است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار