بازدید 5844
۱

مسلمان:ازوسط زمين معلوم بودگل سايپا آفسايد است

کد خبر: ۷۸۶۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ 30 March 2018

بازیکن تیم پرسپولیس گفت: باشگاه هنوز با من صحبتی نکرده است، آنها اول باید پیشنهاد بدهند مانند سپاهان که اینکار را کرده است.

به گزارش تابناك ورزشي، محسن مسلمان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست این تیم مقابل سایپا در جمع خبرنگاران گفت: شرمنده هواداران شدیم و نتوانستیم امروز جشن قهرمانی بگیریم. گل اولی که سایپا زد صد درصد آفساید بود، ما از وسط زمین فهمیدیم، نمی‌دانم چطور کمک‌داور نفهمید. البته نمی‌توان تقصیر را گردن داور انداخت. ما همه تلاش‌مان را کردیم اما شرمنده هواداران شدیم.

وی درباره غیبت بازیکنان ملی پرسپولیس در بازی امروز عنوان کرد: صد درصد عدم حضور آنها تأثیرگذار بود اما صلاح نبود امروز بازی کنند، بازی بعدی ما حساس‌تر است و فکر می‌کنم برانکو کار درستی انجام داد.بازیکن پرسپولیس درباره عقب‌ افتادن جشن قهرمانی پرسپولیس گفت: جشن قهرمانی برای بازی با پدیده می‌ماند، البته به نتیجه بازی ذوب‌آهن و تراکتورسازی که فردا برگزار می‌شود بستگی دارد.

مسلمان در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه خیلی از تیم‌ها مقابل پرسپولیس قوی ظاهر شده‌اند خاطرنشان کرد: مقابل ما تیم‌ها ۲۰۰ برابر قوی‌تر می‌شوند. سایپا را ببینید امروز چطور بازی کرد! جلوی ما ۱۵ کیلومتر می‌دوند، نمی‌دانم چرا مقابل استقلال این‌طور نیستند. ما دوست نداشتیم ببازیم، توپ‌ها هم به گل نرفت و البته داور هم کمک کرد.وی در پاسخ به این سؤال که استقلال هم این روزها شرایط خوبی داشته یادآور شد: درست است عملکرد آنها را زیر سؤال نمی‌برم اما همه تیم‌ها جلوی ما با قدرت می‌آیند.

بازیکن تیم پرسپولیس درباره بازی با نسف‌قارشی گفت: حتماً به برد نیاز داریم،‌همه بازیکنان به‌جز شجاع خلیل‌زاده حضور دارند. ما برای بازی خوب به ازبکستان می‌رویم.مسلمان درباره ماندنش در پرسپولیس تصریح کرد: باید با گرشاسبی در این باره صحبت کنید، باشگاه با من صحبتی نداشته است.وی در پاسخ به این سؤال که آیا در پرسپولیس می‌مانید، گفت: اول آنها باید پیشنهاد دهند مانند سپاهان که پیشنهاد داده است.
بازيساز پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا پیشنهاد ۲.۵ میلیاردی سپاهان درست است، خاطرنشان کرد: قیمت را نمی‌دانم، آنها فقط به من گفته‌اند بازی کنم اما پرسپولیس نه با من، با هیچ‌کس صحبتی نکرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این باخت ، بیشتر به ضرر استقلال شد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر