بازدید 5261

هلاکت تروریستی که قصد حمله به یک حسینیه در کرکوک را داشت

نیروهای اطلاعاتی عراق یک تروریست که قصد حمله به یک حسینه تازه تأسیس در شهر کرکوک را داشت شناسایی و به هلاکت رساندند.
کد خبر: ۷۸۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ 30 March 2018

نیروهای اطلاعاتی عراق یک تروریست که قصد حمله به یک حسینه تازه تأسیس در شهر کرکوک را داشت شناسایی و به هلاکت رساندند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شفق نیوز، یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد که شماری از عناصر داعش با پوشیدن لباس های نظامیان عراقی یک ایست بازرسی در مسیر موصل و منطقه الربیعه وابسته به تلعفر ایجاد کرده بودند و با این روش به نظامیان عراقی حمله کرده اند.

بر اساس این خبر تروریست های داعش 5 سرباز عراقی را که در حال بازگشت به خانه هایشان بوده اند را به قتل رسانده اند و سلاح و خودروی نظامی آنها را نیز ربوده اند. به گفته این منبع امنیتی عراقی نیروهای ارتش این کشور در یکی از گشت زنی های خود اجساد سربازان عراقی را در مسیر شهر موصل و تلعفر پیدا کرده اند.

از سوی دیگر «معن السعدی» فرمانده عملیات ویژه استان کرکوک امروز اعلام کرد که یک تروریست خطرناک که در حال برنامه ریزی برای حمله به یک حسینیه در شهر کرکوک بوده است که به وسیله نیروهای مبارزه با تروریسم در وزارت کشور شناسایی شده و به هلاکت رسیده است.

بر اساس این خبر این تروریست که چند روز پیش حمله به یک ساختمان تجاری در منطقه «تسعین» را نیز اجرا کرده بود قصد داشته به یک حسینیه تازه تأسیس در میدان «الاحتفال» در کرکوک نیز یورش ببرد که در عملیات اطلاعاتی نیروهای عراقی شناسایی شده بود و در پی درگیری با نیروهای امنیتی کشته شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار