بازدید 22845
هزار و صد و هفتادمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

باهنر:احمدی‌نژاد کامپیوتری است که می‌ترسیم به کیبوردش نزدیک شویم/تجربه ناخوشایند دختران از پل‌های عابر پیاده/محافظ داشتن پز شده است!/چرا در دولت روحانی وزیر زن نیست؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند:واکنش شورای شهر تهران به شایعه سفره هفت‌سین ۱۴ میلیونی/جلالی: لاریجانی بهترین گزینه برای ۱۴۰۰ است و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۷۸۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۲ 30 March 2018
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

کفاشیان: پرونده ایران و عربستان از دستور جلسه AFC خارج شد
 
نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از بررسی مناقشه ایران و عربستان در مهر سال جاری خبر داد. جلسه هیات رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد و علی کفاشیان به عنوان نایب رئیس AFC در این جلسه شرکت کرد اما در حالی که انتظار می‌رفت، موضوع بازی با تیم‌های عربستانی در دستور جلسه هیات رئیسه قرار گیرد، بررسی آن به جلسه بعدی موکول شد. علی کفاشیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مصوبات جلسه هیات رئیسه AFC، گفت: کمیته‌های مختلف کنفدراسیون در این جلسه، گزارش‌های خود را ارائه کردند. همچنین بودجه سالانه به تصویب رسید و قرار شد جلسه بعدی مهر ماه در مالزی برگزار شود. او افزود: متاسفانه اجازه ندادند گزارش مربوط به عربستان در صورت جلسه بیاید و گفتند ابتدا باید در کمیته مسابقات مطرح شود و سپس در جلسه هیات رئیسه بعدی، ما بررسی کنیم.

واکنش شورای شهر تهران به شایعه سفره هفت‌سین ۱۴ میلیونی
 
اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای شهر در جریان انتشار اخباری مبنی بر هزینه‌کرد ۱۴ میلیونی برای سفره هفت‌سین نوروز در شورای شهر متنی را منتشر کرده است. بر اساس این خبر فاکتور منتشر شده مبنی بر «سفره هفت‌سین ۱۴ میلیون تومانی شورای شهر تهران» هنوز پرداخت نشده و سازمان میادین و تره بار شهرداری تهران موظف است نسبت به ارزیابی دقیق ارقام فاکتور اقدام کند. در بخشی از این بیانیه آمده است: کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورا به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها و جلوگیری از هزینه‌های موازی از سازمان میادین میوه و تره‌بار و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری خواست تا سفره تهیه شده سازمان را تنها برای مدت چند ساعت در آخرین جلسه شورا در سالن ورودی صحن شورا چیدمان و سپس برای استفاده مراجعان و کارکنان به سازمان یاد شده برگرداند. کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر در جریان قیمت و هزینه‌های مربوط به تهیه سفره مذکور قرار نداشته است. بنا به گزارش سازمان میادین تاکنون هیچ‌گونه مبلغی برای سفره مذکور پرداخت نشده است و از سوی کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورا و مسئولان سازمان میادین میوه و تره‌بار، موضوع در دست بررسی است و این سازمان موظف است هنگام رسیدگی به اسناد، نسبت به بررسی دقیق ارقام اقدام کند.

باهنر:احمدی‌نژاد کامپیوتری است که می‌ترسیم به کیبوردش نزدیک شویم
 
محمدرضا باهنر در گفت‌وگویی درباره احمدی‌نژاد گفت او گامپیوتری است که می‌ترسیم به کیبوردش دست بزنیم. بخشی از این گفت‌وگو را می‌خوانیم:
چرا مثلاً رئیس دولت اصلاحات تا این اندازه محدود می‌شود اما احمدی‌نژاد نه.
من عرضم این است که ما باید درباره کسی که در گذشته رئیس مجلس و رئیس‌جمهور بوده، محتاطانه‌تر برخورد کنیم. زمانی قوه قضاییه دنبال برخی مقامات فرستاده بود که شما 10 یا 50 میلیون تومان پول را که باید در فلان ردیف خرج کنید، در فلان ردیف خرج کرده‌اید. این تخلف بود اما چیزی نیست که بشود یک رئیس‌جمهور سابق را به دادگاه و محاکمه کشاند. حداقل فضای کشور ما این‌طور است. شاید در کشورهای دیگر رئیس‌جمهوری گذشته که هیچ، رئیس‌جمهوری فعلی احمدنژاد مستقیم خود را با قوه قضاییه درگیر کرده است. شاید صلاح نمی‌بینند با او مستقیم درگیر شوند. شاید اگر مثلاً با دولت درگیر می‌شد قوه قضاییه برای اینکه قضیه را به دادگاه بکشاند، راحت‌تر بود در حالی که الان افکار عمومی تصورش این است که یک طرف قضیه خود قوه‌قضاییه است.
*پس ایشان بسیار هوشمندانه جلو می‌رود.
بله، این حرف درستی است. حواس جمع است. قوه قضاییه این احتیاط را باید بکند چون الان افکار عمومی فکر می‌کند شاکی و متشاکی قاطعی شده‌اند.
پیش‌بینی شما چیست؟ این ماجرا تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد.
من قدیم‌ها هم این بحث را درباره احمدنژاد داشتم که او کامپیوتری است که ما خیلی نرم‌افزارش را نمی‌شناسیم.
این را البته آقای حداد عادل هم گفته‌اند.
می‌ترسیم به کیبوردش نزدیک شویم. شاید اصلاً چیز دیگری شود. در مسیر خودش سعی می‌کند کار را هوشمندانه جلو ببرد اما دارای آخر و عاقبت خیری نیست. انشاءا... خدا آخر و عاقبت همه را به خیر کند.

جلالی: لاریجانی بهترین گزینه برای ۱۴۰۰ است
 
کاظم جلالی در گفت‌وگویی درباره انتخابات سال ۱۴۰۰ گفت: ببینید اگر از من به عنوان یک شهروند و فرد عادی بپرسید که چه کسی برای اداره کشور در این شرایط بهترین گزینه است، می‌گویم آقای دکتر لاریجانی. من بیش از 10 سال است که با ایشان کار کرده‌ام و دیده‌ام که چقدر به مسائل کشور اشراف دارند، دلسوزی می‌کنند، وقت می‌گذارند و در امور کشور متخصص شده‌اند. این یک طرف قضیه است و قطعاً افراد بیشتری هم مانند من هستند که ایشان را گزینه مناسب ریاست جمهوری بعدی می‌دانند و خوشحال می‌شوند که وارد صحنه شوند و احتمالاً برای این ورود ایشان تلاش هم می‌کنند. اما این یک طرف قضیه است. سؤال اصلی این است که آیا آقای لاریجانی برنامه و تمایلی برای این کار دارند، ما تا الآن نشانه یا اشاره‌ای در این زمینه از آقای دکتر لاریجانی ندیده‌ایم.

واکنش آیت الله مدرسی یزدی به شایعه انتصابش به ریاست قوه قضاییه

آیت الله مدرسی عضو شورای نگهبان در واکنش به انتشار خبر مربوط به انتصاب خود به ریاست قوه قضاییه گفت: انتشار چنین خبری بدون هیچ مستندی در این سطح وسیع مشکوک به نظر می رسد . آیت الله مدرسی در پاسخ به سوال خبرگزاری صداوسیما از این موضوع کاملا اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: «انتشار چنین خبری بدون هیچ مستندی در این سطح وسیع مشکوک به نظر می رسد و به احتمال زیاد پافشاری در نشر آن بر اساس اهداف ناصحیح و غیراخلاقی است. از درگاه خداوند متعال خواهانم ریاست محترم قوه قضاییه و همکاران ایشان با قدرت و صلابت در اجرای عدالت موفق باشند.»

تجربه ناخوشایند دختران از پل‌های عابر پیاده با بیلبوردهای غیراستاندارد

مدیرعامل خانه خورشید گفت: با چه تفکری روی پل عابر پیاده که در برخی نقاط تهران حتی مردان جرات نمی‌کنند، از آن عبور کنند بیلبوردهایی نصب می‌کنند که به ناامنی آن پل دامن می‌زند.لیلا ارشد در ادامه افزود: در شهر هیچ پیاده‌رو مناسبی برای زنان وجود ندارد، شرایط شهر برای زنان مسن یا مادری که بخواهد با کالسکه فرزند خود را بیرون بیاورد به هیچ عنوان  مناسب نیست؛ بنابراین  فضای بی‌دفاع شهری وجود دارد که موجب می‌شود زنان بیشتر از مردان از این مساله آسیب ببینند؛ همچنین بدلیل وضعیت شهر، شرایط فیزیکی، عاطفی روانی و اجتماعی زنان نیز آسیب می‌بیند./ ایلنا

پاسخ بطحایی به انتقاد اخیر آیت الله جنتی

وزیر آموزش و پروش درباره انتقاد اخیر رئیس مجلس خبرگان رهبری مبنی بر این که دانش آموزان در مدارس نماز نمی‌خوانند و این نشان دهنده کم‌کاری آموزش‌و‌پرورش گفت: حتما و حتما مدارس در این موضوع تاثیرگذار هستند،‌ اما این بی‌انصافی است که بگوییم اگر دانش‌آموزی نماز نمی‌خواند دلیل آن در مدرسه وجود دارد.سید محمد بطحایی تاکید کرد: خانواده، جامعه و مدرسه مجموعه‌ای از ارکان تربیت دینی هستند که باید این اتفاق را رقم بزنند.وی با بیان این که آموزش و پروش در سال ۹۷ برای برپایی نماز در مدارس برنامه‌هایی دارد، گفت: ما درسال ۹۷ مجموعه‌ای از برنامه‌ها را خواهیم داشت که علاوه بر این‌که دانش آموزان را به برپایی نماز تشویق می‌کند، در عین حال اجباری و الزامی نباشد.بطحایی یاد آور شد: اطلاع دارید و می‌دانید که اگر الزام و اجباری در انجام این مناسک وجود داشته باشد در بسیاری از اوقات تاثیرات عکس دارد. اگر به اجبار دانش‌آموزان را وادار به اقامه نماز کنیم و یا خدای نکرده شرایطی را ایجاد کنیم که آنها از روی تظاهر به نماز بایستند، درست نیست.
 
محافظ داشتن پز شده است!
 
نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: امروز اگر کسی محافظ نداشته باشد تعبیر می‌شود که شخصیت ندارد. وقتی فضای کشور را می‌بینم واقعا نیازی به وجود محافظ برای شخصیت‌ها نیست.حسن غفوری فرد در پاسخ به این سئوال که آقای شمخانی معتقد است باید بساط حفاظت شخصیت‌ها جمع شود، شما خودتان به عنوان کسی که محافظ دارید، نظرتان چیست؟ به خبرآنلاین گفت: (خنده) ایشان تنها راننده و همراه است، محافظ نیست و اسلحه هم ندارد. اگر کسی به من حمله کند این آقا زودتر از من فرار می‌کند.وی افزود: من معتقدم نه الان بلکه خیلی زودتر باید این کار می‌شد. الان محافظ داشتن شخصیت شده است. اگر کسی محافظ نداشته باشد تعبیر می‌شود که شخصیت ندارد. وقتی فضای کشور را می‌بینم واقعا نیازی به وجود محافظ برای شخصیت‌ها نیست.نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری یادآور شد: ۸ آبان سال ۶۴ که از وزارت خارج شد، به من گفتند می‌توانم راننده و محافظ داشته باشم، اما هیچ کدام را قبول نکردم و خودم رانندگی می‌کردم. ۲۶ بهمن سال ۷۴ هم که معاون رئیس جمهور بودم و از دولت بیرون آمدم محافظ و راننده نداشتم. الان هم دوست دارم خودم راننده باشم و رانندگی ام نیز از این آقای خیلی بهتر است.غفوری فرد در پاسخ به این سئوال که قبول دارید محافظ داشتن پُز است؟ اظهار کرد: بله متأسفانه، پُز و شخصیت شده است و باید تغییر کند./خبرآنلاین
 
چرا در دولت روحانی وزیر زن نیست؟
 
قدرت الله علیخانی مشاور مرحوم ایت الله هاشمی در تشخیص مصلحت نظام با انتقاد به عدم انتخاب یک وزیر زن در دولت روحانی گفت:: چطور زمان احمدی‌نژاد وزیر زن داشتیم، اما دولت آقای روحانی حاضر نشد از وزیر زن در کابینه خود استفاده کند. مگر شرع و عرف دران زمان با امروز متفاوت است که ان زمان می‌شد، اما امروز نمی‌شود؟ تا زمانی به دغدغه‌های زنان اهمیتی ندهیم باید منتظر ناهنجاری‌ها باشیم.
 
مشارکت همه جانبه آمریکا در بزرگترین فاجعه انسانی جهان
 
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه خود بر روی توئیتر نوشت: "ظاهرا تأمین بمب، مختصات اهداف و سوخت‌رسانی به جنگنده‌های سعودی کافی نیست.وی افزود: آمریکا حالا می‌گوید «برنامه‌ریزی» جنگ یمن را هم بر عهده دارد. اکنون این موضوع رسما اعلام شده است. حجم مشارکت آمریکا در بزرگترین فاجعه انسانی جهان باورنکردنی است! "
 
ریاست آیت‌الله اعرافی بر قوه قضاییه تکذیب شد
 
مسئول دفتر آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های عملیه سراسر کشور و امام جمعه قم، در پاسخ به این سؤال که خبر انتصاب آیت‌الله اعرافی به ریاست قوه قضاییه در آینده نزدیک چقدر صحت دارد، اظهار داشت: این شایعه قویاً تکذیب می‌شود و هیچ گفت‌وگویی با آیت‌الله اعرافی در این مورد انجام نشده است. وی با بیان اینکه این خبر را صرفاً رسانه‌ها مطرح کرده‌اند، خاطرنشان کرد: اخیراً این شایعه در مورد آیت‌الله مدرسی یزدی عضو فق‌های شورای نگهبان نیز مطرح شده است. توحیدی، انتشار این دسته اخبار را تضعیف کننده قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام دانست و تصریح کرد: چنانچه گمانه‌زنی‌ها پیرامون یکی از ارکان نظام بالا بگیرد، قاعدتاً در روند اجرایی آن، تأثیرات منفی می‌گذارد. وی افزود: ممکن است گرینه‌هایی هم برای ریاست قوه قضاییه مطرح باشند که ما خبر نداشته باشیم، اما انتشار این شایعات، برای متزلزل کردن ارکان نظام است/فارس
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۶۴
اگردولت هاشمی وزیر زن داشت دولت روحانی هم داشت
سلام با توجه به اینکه همه احاد ملت در برابر قانون وعدالت یکسان هستند انچه ملت را مکدر میکند اینست که اگر فردی در خبابان چنین اهانتی به سران قوا بکند چه جرمی را مرتکب شده ایا مجازاد میشود امید روزی عدالت یکسان شود
آقای باهنر
وقتی سیستم یک مملکت (کامپیوترش ) پر از هزاران اختلاس و.....(ویروس) باشد . حتما" دست زدن به مهره های بازی ( کیبرد) خطرناک است. بگرد دنبال پرتقال فروش

در ضمن جناب کاظمی ، شما ها از عهده کنترل قیمت پول آمریکا (دلار)که همه اقتصاد کشور رو نابود کرده بر نمیاید. اونوقت به فکر رییس جمهور 3 سال دیگه ما هستن. لازم به نصیحت شما نیست. مردم ایران ، اگاه وهشیارند.یا حق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
تصور اینکه لاریحانی را رییس جمهور ببینم هم وحشتناک است.غیر قابل تحمل
شوهر خواهر من، بچه هایش را مجبور به نماز خواندن میکرد و مثلا صبح زود برای نماز خواندن بیدارشان میکرد.از 6 پسرش، 5چاقوکش و ع ر ق خور شدند.
با بدگویی از احمدی نژاد کا این دولت درست نمی شود.
قرار بود هم سانتر فیوژها بچرخد و هم اقتصاد مردم. الان هردو نمی چرخد.
با تقصیر این و آن انداختن هم درست نمی شود.
کو برنامه مدون؟!!!
علی الظاهر آقای احمدی نژاد هم به مغز کامبیوتر و هم کیبورد شما اصول گرایان رسیده است . احمدی نژاد هر چه که میگوید و آنچه می اندیشد دقیقا عین رفتار سیاسی و شعارهای اقتصادی و راه تحقق عدالت اجتماعی شماست . من که اصلاح طلب هستم هیچ تفاوتی بین لاریجانی 1400با رییسی و قالیباف . میرسلیم نمی بینم . چه فرقی وجود دارد کسی میداند ؟.
بفرض به اینکه آقای لاریجانی کاندید شوند چه تغییری خواهد کرد . مگر آقای روحانی برای تغییر در اوضاع چه کاری خواست انجام دهد که نتوانست که دیگران میتوانند انجام دهند .
پس اقای احمدی نژاد یه چیزایی میتونه بگم بگم کنه که کاریش ندارند بله؟
جناب اقای باهنر ما هم جوابی می دهیم که مثلا فقط فکر نکنی شماها صاحب نظریات اینگونه هستید.دوست عزیز حرف صحیح است اما چرا این بنده خدا خبرنگاران را پیچوندی،دوست عزیز بله احمدی نژاد کامپیوتر که نه رایانه ای از اسرار شماهاست که معلوم نیست در این کشور چه کرده اید،مشکل قوه قضاییه نیست مشکل این است اگر شما نابلدها دست به این صفحه کلید بزنید امکانش هست اسرارتان بیرون درز کند چون احمدی نژاد امکانش هست مثل یک ویروس استاکس نت پته همه تان را روی اب بریزد و ان موقع یک هو می بینید مردم بالای سرتان در حال خواندن الفاتحه هستند.پس دوست عزیز حواستان را خوب جمع کنید.
در هارد ابن کامپیتور اسنادی وجود دارد که از ترس آن میترسید دست به کیبوردش بزنید
به آن آقا را کامپیوتر نگویید و گنده اش نکنید، و البته بدین ترتیب سعنی نکنید ایرادات خود را مخفی کنید. زمانی بسیاری از همین منتقدان امروزی افتخار می کردند برای آن آقا یک چایی بریزند و یک عکس یادگاری با ایشان را افتخار دنیا و توشه آخرت خود می پنداشتند و امروزه برای سرپوش گذاشتن بر این خطایشان که به یکی از بزرگترین فجایع تاریخ ایران بدل شد، انواع و اقسام عبارات عجیب و غریب را سر هم می کنند. کیبورد جزء اصلی رایانه نیست و کیبورد خراب را می توان انداخت دور و کیبورد، یا همان صفحه کلید تازه ای به جایش گذاشت. آن آقا چرتکه ای بود که مهره هایش یک در میان از اصل وجود نداشتند، مشکل از آنهایی است که این چرتکه زهوار در رفته را با کامپیوتر اشتباه گرفتند و هست و نیست ملت را به مهره های بی خاصیت آن سپردند به گمان اینکه هر یک حافظه ای است حافظ امنیت و مال و جان و هست و نیست ملت !!! همه هم می دانند چرا حکومت نمی تواند با این شخص برخوردی داشته باشد، همه اش به خاطر توشه اندوزی هایش است وگرنه این آدم ناهنجار غیر متعادل حتی املای هوشمندی را هم بلد نیست. حیف از ایران ما که اینگونه بازیچه شد و هزاران آه و افسوس برای خون های ریخته شده و دل داغدیده مادران و اشک یتیمان. روزی باید جواب خداوند را هم بدهید آیا آن روز می توانید کلمات قلمبه سلمبه عربی سر هم کنید و خود را نجات دهید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
منظورشان این است که تا بخواهند سر از اسرار ایشان در بیاورند اسرار خودشان بر ملا شده است.
با خوندن واکنش شورای شهر به سفره هفت سین 14 ملیونی یاد بچگی های خودم افتادم -
چون وضع مالی خوبی نداشتیم مهمون که میومد خونه ما عیدی میداد بجای اینکه عیدی بگیره - والبته پدرم هم همون عیدی ها رو از ما میگرفت و به مهمونهای بعدی که دستشون تنگ تر از دست ما بود عیدی میداد.
جلالی: لاریجانی بهترین گزینه برای ۱۴۰۰ است
این حرف رو به اسم آقای جلالی و امثال ایشون تموم نکنید -
برای اولین بار همین نشریه تابناک در 28 مرداد ماه 96 - در قسمت تلخند اقدام به نشر این خبر در قالب طنز کرد - که البته امیدوارم که در همین قالب طنز باقی بمونه - ولی حتما یه چیزای میدونسته که نوشته - بد نیست دوستان و خوانندگان عزیز حالا که مساله داره یکمی جدی میشه برن و دوباره همون تلخند رو بخونن ولی با دیدگاه جدید - اون موقع معنی واقعی تلخند رو میفهمیم
کیبورد یا هارد
کاشکی حضرات برای توجیه حمایت های نابجاشون از احمدی نژاد، اینقدر به تشبیه های بی معنا متوسل نمی شدند!!!
اقای باهنر همه می دانند مشکل کجاست ادرس غلط نده
اقاي باهنر در تاريخ ايران اسم شما به عنوان حامي و باني خاص احمدي نژاد كه باعث شد از شهرداري به رياست جمهوري برسد ثبت خواهد شد! تا نابودي ايران هم از او حمايت كردي. حالا بيا بگو من نبودم استينم بود.
مصلحت اندیشی (منفعت اندیشی) تاکی !
دروود بر دکتر محمود احمدی نژاد
اقای باهنر شما چرا به کیبورد نمیتونید نز دیک شوید؟؟؟!!! با این‌ کیبورد و کامپیوتر ش قبلا خوب کار میکردید؟؟؟!!! قوانینی همچون حذف یک شبه و بی تحلیل صحیح سوبسیدها را با همین کیبورد وارد کامپیوتر اجراییکردید؟؟!!! با همین کیبورد خاک سیاه بر سر سیستم اجرایی این مملکت ریختید؟؟!!! با همین کیبورد بعضی از شماها ثروتهای افسانه ای کسب کردید؟!!! چی شده حالا به این کیبورد نمیتونید نزدیک شوید؟؟؟؟!!!!! دیگه عوام فریبی بس است.خداوند همه شما و ما را به راه راست و زیر پرچم ولایت رهنمود کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
اگه رمزش را اشتباه وارد کنند به طور خودکار اسرار هویدا می شود.
احمدی نژاد 20میلیون رای مردم رو هاپولی کرد اگه صداش دربیاد همه چی تمومه .
رییس جمهور آینده مستر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
بامزه
این تعریف است یا انتقاد از نوع سحنان این افزاد میشه فهمید دوست دارند از احمدی نژاد انتقاد کنند ولی یک خط قزمری که بین خودشون هست به انها اجازه نمی دهد که انتقاد صریح بکنند . ولی علاوه برانکه احمدی نژاد کامپیوتر نیست چونکه هیچ کدام از مشخصات یک کامپیوتر که برنامه ربزی دقت عمل ودرست عمل کردن است ندارد بر عکس احمدینژاد تراکتوری است که فقط با قدرت شخم می زند وهمه چیز بهم می ریزد
کاش بجای ترس از کیبورد، از عقوبت پروردگار میترسیدند
یکی میگه درب مسجد است آقای احمدی نژاد نه میشه کند و نه سوزاند یکی دیگر میگه کیبورد است و نمی شود دست زد احمدی نژاد هم می گه بگم بگم بنظر می رسد دست احمدی نژا پر است و آقایان می ترسند
پس قبول دارید در کارنامه های طیف اصولگرا و اصلاح طلب نقطه تاریک بسیاری وجود دارد و میترسید. وجرات نزدیک شدن به او را ندارید.
جناب با هنر احمدی نژاد دقیقا از جنس خودتان است و اون 800 میلیارد دلار همینطوری حیف و میل نشده آقا محمود بدون مدرک به کسی بذل و بخشش نکرده به همین دلیل کیبورد کامپیوترش داغه.
بالاخره احمدی نژاد در مسجده یا کیبورد کامپیوتر؟
اقا زن با مرد برابره، اینقدر کلیشه ای خبر نگذارین.
این پلها با بیلبوردهاشون هم، همونقدر که مرد راحت ازشون استفاده میکنه، زن هم ازشون براحتی برای رد شدن از خیابون استفاده میکنه. این چرت و پرتهارو میگین که تفاوت زن و مرد رو برجسته کنین؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
چه جالب خودتو می زنی به اون راه. ناشناس محترم تو ایران زنها از دست
مزاحمتهای خیابانی مردان امنیت ندارند امیدوارم توجیه شده باشین
برای ملت ایران این سئوال مطرح است که این آقایان باهنر و توکلی و مطهری چرادرباره تمام موضوعات کشور اظهارنظر آنهم به صورت تنش آمیر بکنند. بازنشستگی هم نمی شناسند
الان معتعدم یه موی محمود به چپ و راست می ارزد
الان معتعدم یه موی محمود به کل چپ و راست می ارزد
مسئول وضع موجود کیست؟
بنظرم بالاتر از خود مجلس و دولت آن جایگاه تایید صلاحیت کننده است و بعد آن جایگاه مجری عدالت
چون اگر درست عمل کنند دیگر دولت و مجلس ناکارامد تشکیل نمیشود
من هم یک رفیق شفیق دارم که خیلی زیاد به امور کشور وارده و اگه رییس جمهور بشه من و تمام فک و فامیل به نون و نوا می رسیم به همین دلیل ما همه از ریاست او حمایت میکنیم.
وقتی یه مطلبی رو تکذیب میکنن، حتما صحت داره!!! روال کار اینه
آقای باهنر میترسند به کیبورد آقای احمدی نزاد دست بزنند و کامپیوتر احمدی نژاد آنچه در هاردش هست نشون بدهد و فرموده اند که شاید صلاح نمی‌بینند با او مستقیم درگیر شوند آفای باهنر صلاح نمیدونند یا میترسند با او مستقیم دریر شوند؟ جناب آقای باهنر بی معنی ترین جمله رو از شما که سالها بر صندل تقنین نشسته اید شنیدم که صلاح نمیبینند!!! جناب آقای باهنر قانون، یهترین و بالاترین صلاح است . امیدوارم همه مون بر پایه قانون باشیم که همواره اونجور صلاح ها فسادزا هستند.
خانم لیلا راشد ممنون که دغدغه ای زنانه دارید. شهر برای ما زنان امن نیست. ایران برای ما زنان ایرانی امن نیست.با نهایت تأسف ترکیه و امارات برای زنان ایرانی امن تر است
چطوره که دوتا موشک به عربستان میخوره میندازن گردن ما اونوقت کل بمبهایی که روی سر یمن خالی میشه امزیکائیه کسی چیزی نمیگه.
آقاي احمدي نژاد ورژن نرم افزارشون رو عِوَض كردن احتمالا!
اونوقت بفرماييد كه از اول از كيبورد آقاي احمدي نژاد ناراضیین ( زمانيكه ايشون هشت سال رئيس دولت بودند) يا بعدا شروع به اعتراض كردين؟
يعني در هشت سال گذشته هيچ موقع نزديك كيبورد آقاي احمدي نژاد نبودين؟
حالا یه از همه جا بی خبر را بفرستید بره دست به کیبوردش بزنه ببینیم چی میشه طبق روال سابق همه چیزو بندازید گردن همون از همه جا بی خبر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
کافی رمز اشتباه وارد کند آنوقت تمام اسرارشان هویدا می شود.
الكر مقامي خدمتگزار مردم ايران باشد احتياج به محافظ ندارد وهمه مردم محافظ او هستند. بقول اقاي بهشتي چه كسي بالاتر از حضرت علي است ايا حضرت علي محافظ داشت
بعد از برجام از مخالفان سرسختش بودی حالا ازش حمایت میکنی
آقای باهنر چرا کامپیوتری که نرافزارش را نمی شناختید به مردم تحمیل کردید هشت سال هم بی حد و حساب از او حمایت کردید پنج سال هم هست با او مماشات میکنید آنچه کردید عین بی عدالتی بود
به نظر ميرسد كه اصولگرايان بدون آگاهى از ماهييت احمدى نژاد از او بتى ساختند و آنچنان بزرگش كردند كه حالا نميتوانند تخريبش بكنند. اگر چنين توجيهى را بپذيريم باز اين آقايان بايد جوابگو باشند كه چرا با بت ساختن اجمدى نژاد چنين صدمات سنگينى را به مملكت وارد كردنند و چه دليلى دارد كه نماينده آنها در آينده احمدى نژاد دومى در نيايد?
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
اتفاقا بت خوبی ساختند
جناب باهنر، یادتان هست که در سال 88 سیستم این کامپیوتر را خودتان تنظیم فرمودید.
آقای باهنر می دونید چرا آقای دکتر محمود احمدی نژاد کامپیوترش فرق داره؟!!! چون مثل خیلی ها نون به نرخ روز خور نیست چون مردمیه،حزبی نیست،طرفدار جناحی نیست از گوشت پوست خود مردمه ،طرفدار هیچ حزب سیاسی نیست برای همین براتون خیلی ناشناخته است برادر!!!!چون با تفکر شما سازگار نیست،درود بر شرف دکتر جان که از مردم جدا نمی شی،تا سال 90هم همه چیتون خوب بود تا تحریم شد بانک مرکزی افتادین به جون دولت وقت و ضربه شومردم خوردن،اگر مشکل از دولت احمدی نژاد بود الان دلار5100نبود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
ممه و لولو و هاله نور و مادر چاوز هم همینو میگن
جناب باهنر اگر احمدی نژاد را نمیشناختید پس چرا تمام آبرو و مال و جان و ناموس کشور و مردم را به دست او دادید ؟
الحمدوالله . آقای لاریجانی چندبار خودشان را امتحان کرده اند و نتیجه نگرفته اند. . ای کاش جناب رضایی تشریف بیاورند. ایشان بهترین برنامه ها را داشتند و سابقه ایشان هم نشان می دهد که ایشان به حرفشان عمل می کنند.
درود بر شرف دکتر محمود احمدی نژاد
"دلسوزی می‌کنند، وقت می‌گذارند و در امور کشور متخصص شده‌اند.
همین کامپیوتر در 8 سال همه اختیارات را دستش دادید و از هیچ پشتیبانی از او کم نگذاشتید و 800 میلیارد دلار سرمایه مملکت را با همین کامپیوتر بر باد دادید حالا به جای اینکه پاسخگو باشد نقش اپوزیسیون می گیرید؟
چه تشبیه مسخره‌ای!!!!
اصولگرایان همانند یک حافظه قابل برنامه ریزی یکبار مصرف ( ROM) می مانند که در طول این مدت افکار و عقایدشان ثابت مانده و تغییر نمی کند. لاریجانی، احمدی نژاد، باهنر و همه اینها
درود بر احمدی نژاد ضد فساد و رانت ... لعنت بر پرونده سازان و دروغگویان
مملکت بجز برادران لاریجانی هیچ سیاستمداری ندارد
شما و دوستانتان که سوادش رو ندارید ، بهتره برین با چرتکه کار کنین !!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر