بازدید 5152

تركيب جالب پرسپوليس مقابل سايپا با دو سورپرايز

کد خبر: ۷۸۵۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵ 29 March 2018

در روزی که برانکو قادر خواهد بود اینبار در فاصله 4 هفته به پایان لیگ قهرمانی تیمش در لیگ فوتبال ایران را تثبیت کند، او چند بازیکن تیمش را به دلایل مختلف در اختیار ندارد تا ترکیبی متفاوت را راهی میدان کند.

به گزارش تابناك ورزشي، سه بازیکن شاخص پرسپولیس به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و خستگی ناشی از آن در لیست بازی برابر سایپا قرار نگرفتند. برانکو برای این بازی که می‌تواند یازدهمین قهرمانی سرخپوشان در فوتبال ایران و دومین قهرمانی خودش را تثبیت کند ترکیب تیمش را با حضور بوژیدار رادوشوویچ در درون دروازه و جایگزین شدن این گلر کروات به جای ملی‌پوش ایرانی در زمین قرار داده است.

در خط دفاعی سرخپوشان سیدجلال حسینی و محمدانصاری را به دلیل خستگی و مصدومیت در اختیار نخواهند داشت. حسین ماهینی، کاپیتان سرخپوشان در این بازی خواهد بود و رهبری خط دفاعی را نیز عهده‌دار است. شجاع خلیل زاده، محسن ربیع خواه و صادق محرمی نیز دیگر بازیکنان خط دفاعی سرخپوشان خواهند بود.

کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی نیز در خط میانی و در پست هافبک دفاعی در سیستم 2-4-4 خطی برانکو خواهند بود و به تناوب اجازه پیش‌روی و اضافه شدن به عناصر هجومی تیمش را نیز خواهند داشت. فرشاد احمدزاده نیز در سمت راست میانی به میدان خواهد رفت و این وظیفه در سمت مقابل و در غیاب وحید امیری به محسن مسلمان سپرده شده است تا رفقای قدیمی بار دیگر در کنار همدیگر در خط میانی قرار گیرند. سیامک نعمتی و علی علیپور نیز در فاز تهاجمی سرخپوشان قرار گرفته‌اند و امیدوار به فتح دروازه حریف و ثبت نام خود به عنوان اولین گلزن سال 97 پرسپولیس هستند.

ترکیب پرسپولیس: حسین ماهینی، بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، علی علیپور، محسن مسلمان، سیامک نعمتی و گادوین منشا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر