بازدید 3272

روزی ۷۰۰ هزار کاربر وارد تلگرام شدند

مدیر عامل پیام رسان تلگرام در توییتی اعلام کرده که ظرف یک هفته گذشته، روزانه بیش از ۷۰۰ هزار کاربر فعال در این اپلیکیشن ثبت نام و ورود پیدا کرده اند.
کد خبر: ۷۸۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ 29 March 2018

مدیر عامل پیام رسان تلگرام در توییتی اعلام کرده که ظرف یک هفته گذشته، روزانه بیش از ۷۰۰ هزار کاربر فعال در این اپلیکیشن ثبت نام و ورود پیدا کرده اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از تلگرام، اپلیکیشن پیام رسان تلگرام یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین پیام رسان های جهان به خصوص در ایران است، چراکه قابلیت های منحصر بفرد و بی همتایی همچون ایجاد و مدیریت کانال دارد و از طرفی دیگر، از قابلیت پیام های رمز نگاری و کدگذاری شده Encryption بهره مند است که آن را از سایر اپلیکیشن های رقیب متمایز کرده است. می توان گفت، یکی از بزرگترین رقبای تلگرام امروزه واتس اپ است با اینکه ویژگی های بسیار مشابهی دارد اما هنوز از داشتن و ایجاد کانال های تلگرامی محروم مانده است.

طبق آمار منتشر شده از سوی پاول دوروف - موسس و مدیر عامل تلگرام - این پیام رسان هم اکنون بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و ظرف یک هفته گذشته، روزانه بیش از ۷۰۰ هزار کاربر جدید در آن ثبت نام کرده و از تلگرام استفاده کرده اند.

این آمار نشان دهنده آن است که هر روزه تلگرام با استقبال بیشتری از جانب مردم و کاربران جهانی روبرو می شود و این خبر بسیار خوشایندی برای این پیام رسان آبی رنگ است.

به جرات می توان گفت، تلگرام جایگاه مناسب و مستحکمی را برای خود در میان پیام رسان های معروف و محبوب جهان همچون واتس اپ، وایبر، وی چت و غیره ایجاد کرده است و شاید یکی از رو به رشد ترین پیام رسان هایی باشد که در حال حاضر در عرصه تکنولوژی و فناوری اطلاعات در حال فعالیت است.

اکنون نیز  بنابر ادعای بلاگ رسمی تلگرام، فقط در هفته گذشته روزانه بالغ بر ۷۰۰ هزار کاربر جدید به ثبت نام و استفاده از تلگرام روی آورده اند که موجب شده است رشد سالانه تعداد کاربران تلگرامی از ۷۰ درصد نیز عبور کند.

تلگرام با شعار احقاق آزادی بیان کاربران،  در سال ۲۰۱۳ میلادی فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون نیز با هیچ نهاد و کشوری همکاری برای افشای اطلاعات شخصی کاربرانش همکاری نکرده است. تلگرام به این هدف خود افتخار می کند و همواره کاربرانش را از حفظات اطلاعات و امنیت سایبری بسیار بالای پلتفرم های تلگرام مطمئن می سازد.

بر اساس آخرین آمار موجود، تلگرام بیش از ۴۰ میلیون کاربر فعال در ایران دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی