بازدید 4914

ترکیب استقلال دراولین بازي سال جدید با چندغايب بزرگ

کد خبر: ۷۸۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 29 March 2018

وینفرد شفر در روزی که بسیاری از مهره های خود را ندارد برای رسیدن به رده دوم جدول خواهد جنگید.

به گزارش تابناك ورزشي، استقلال در روزی که با بحران جدی کمبود بازیکن رو به رو است اولین دیدار سال جدید خود را برابر نفت تهران برگزار می کند. شاگردان شفر در این دیدار به علت مصدومیت نمی توانند از تیام، مجید حسینی، بهنام برزای، محسن کریمی، پادوانی و مهدی قائدی استفاده کنند و از سوی دیگر امید نورافکن نیز به این دیدار نخواهد رسید.

مهدی رحمتی در این دیدار دروازه بان اول استقلال خواهد بود و به عنوان کاپیتان جلوتر از دیگر بازیکنان وارد زمین خواهد شد. با توجه به حضور وریا غفوری در ترکیب تیم ملی، خسرو حیدری دفاع راست استقلال خواهد بود و احتمالا آبی ها در مرکز خط دفاعی از زوج آرمین سهرابیان و روزبه چشمی استفاده می کنند تا چشمی تنها بازیکن ملی پوش استقلال باشد که در این دیدار فیکس خواهد بود. با توجه به شرایط پیش آمده برای نورافکن، میلاد زکی پور نیز در این بازی دفاع چپ است.

فرشید باقری در کنار بویان دو هافبک مرکزی آبی پوشان است تا به این ترتیب برای اولین مرتبه از این هافبک مقدونیه ای رو نمایی شود. سرور جپاروف راس جلوی مثلث میانی استقلال است و داریوش شجاعیان و جابر انصاری نیز در دو سمت خط حمله به میدان می روند تا قربانی تنها مهاجم آبی پوشان باشد.

ترکیب استقلال برابر نفت تهران عبارت است از:مهدی رحمتی، خسرو حیدری، میلاد زکی پور، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، بویان، فرشید باقری، جپاروف، داریوش شجاعیان، جابر انصاری و علی قربانی.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر