بازدید 4104
۱

فوت ۳۵ نفر در ۴۸ ساعت گذشته در جاده‌ها

کد خبر: ۷۸۵۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ 29 March 2018

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: براساس آمار موجود در ۴۸ ساعت گذشته ۳۵ نفر از هموطنانمان در تصادافت جاده‌ای فوت کردند.

به گزارش فارس، سردار تقی مهری در حاشیه بازدید از آزادراه تهران قم گفت: موج دوم سفرها آغاز شده و با برخی از هموطنان مواجهیم که در چند نوبت به سفر می‌روند.

وی ادامه داد: در آزادراه تهران قم شرایط پرتردد و پرحجمی است اما گره ترافیکی ندیدیم و باید این را بگوییم که نسبت به سال قبل الان حجم بالاتری را شاهدیم و مردم عزیز همچنان به سفر می‌روند.

سردار مهری تصریح کرد: در ۴۸ ساعت گذشته تعداد ۳۵ نفر از هموطنان در تصادفات فوت کرده و بیش از ۱۰۰۰ نفر مجروح شدند.

وی گفت: این عدد بزرگ است اما نسبت به سال گذشته شاهد کاهش ۵ درصدی جان باختگان هستیم اما باز هم این تعداد فوت شده زیاد است.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: علل وقوع تصادفات سرعت و سبقت غیرمجاز و عدم توجه به جلو بوده است که حدود ۸۰ درصد تصادفات را از ابتدای طرح تاکنون به خود اختصاص داده است.

سردار مهری گفت: در موج بازگشت هم باید حواس رانندگان باشد و استراحت به موقع داشته باشند و یادشان باشد که راننده فقط یک کار دارد آن هم توجه به رانندگی صحیح و حفظ جان مسافران.

وی افزود: ۷۸ درصد تصادفات شب گذشته بین ساعت ۲۰ تا ۲۴ بوده است و این نشان می‌دهد رانندگان در شب توجه کافی ندارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فقط به افرادی که بیشتر از دو سال از گرفتن گواهینامه رانندگی آنها گذشته ، اجازه رانندگی در جاده های خارج از شهر داده شود و محدودیت حرکت خودروها در ساعات شلوغ در جاده های هراز و چالوس و بزرگراههای پر تردد اعمال شود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان