بازدید 1548

بازداشت ۱۶ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری

نظامیان رژیم صهیونیستی برای سومین روز متوالی به حملات گسترده خود به کرانه باختری ادامه داده و دست کم ۱۶ فلسطینی را از شهرهای مختلف این منطقه بازداشت کردند.
کد خبر: ۷۸۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰ 28 March 2018

نظامیان رژیم صهیونیستی برای سومین روز متوالی به حملات گسترده خود به کرانه باختری ادامه داده و دست کم ۱۶ فلسطینی را از شهرهای مختلف این منطقه بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نظامیان صهیونیست در استان نابلس به شهرک های قبلان، عورتا، ساویه، قریوت و مادما حمله کردند و ۶ فلسطینی را در این منطقه بازداشت کردند.

نظامیان ارتش صهیونیستی همچنین شب گذشته به بهانه نفوذ تعدادی از جوانان فلسطینی به شهرک «شلو» در اراضی روستاهای جنوب نابلس و شمال رام الله، دست به جستجوی گسترده در اطراف این روستاها زدند.

نظامیان صهیونیست در استان جنین نیز خانواده های اسرای شهرک قباطیه در جنوب این شهر را مورد ضرب و شتم قرار دادند و ضمن وارد کردن خسارت های زیاد به اسباب و اثاثیه منزل آنها، اعضای این خانواده ها را درباره دریافت مبالغی به عنوان حقوق خانواده های اسرا تحت بازجویی قرار داده و مبلغ ۲۵۰۰ شیکل (تقریبا ۴۰۰ دلار) به زور از آنها مصادره کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی در استان الخلیل در جنوب کرانه باختری هم به شهر «حلحول» حمله کرده و ضمن جستجوی برخی منازل، خسارت های زیادی به اسباب و اثاثیه آنها وارد کردند. آنها همچنین ۸ فلسطینی را در این منطقه بازداشت کردند.

گفتنی است که نظامیان صهیونیست در راستای حملات گسترده خود به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی در آستانه راهپیمایی بزرگ حق بازگشت در روز جمعه آینده، دیروز سه شنبه ۱۴ فلسطینی و روز دوشنبه نیز ۴۳ شهروند فلسطینی را بازداشت کرده بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل