بازدید 2901
نظر سنجی سی ان ان :

آمریکایی‌ها خواهان تحقیقات درباره انتخابات هستند

بر اساس نظر سنجی که شبکه خبری سی ان ان انجام داده، 58 درصد آمریکایی ها خواهان تحقیقات کامل در باره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال 2016 هستند.
کد خبر: ۷۸۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ 28 March 2018

بر اساس نظر سنجی که شبکه خبری سی ان ان انجام داده، 58 درصد آمریکایی ها خواهان تحقیقات کامل در باره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال 2016 هستند.

به گزارش ایرنا، این شبکه خبری افزود: تنها 36درصد معتقدند که این تحقیقات در راستای تضعیف ریاست جمهوری دونالد ترامپ صورت می گیرد.
'بیشتر مردم آمریکا گمان می کنند که تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات سال 2016 سخت و حزبی شده است.'
از هر 10نفر شش نفر می گویند که این تحقیقات به عنوان یک موضوع جدی باید به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد، یعنی 58 درصد، 36 درصد معتقدند که این تحقیقات در راستای تضعیف ریاست جمهوری دونالد ترامپ انجام می گیرد. این آمارها از ماه فوریه به بعد تغییر چشمگیری نداشته است.
براساس این نظر سنجی، دو - سوم آمریکایی ها می گویند که باید رابرت مولر در باره معاملات تجاری ترامپ در روسیه تحقیق کند.
بررسی های انجام شده درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 که در ماه فوریه انجام شد شامل مطالبی است که تیم مولر درباره معاملات تجاری ترامپ با روسیه جمع آوری کرده است . این موضوع در کمیته اطلاعاتی سنا مورد بررسی قرار گرفت و نشان داد که هیچ توافقی بین تیم انتخاباتی ترامپ و روسیه صورت نگرفته است.
61 درصد از هم حزبی های ترامپ (جمهوریخواهان) موافق انجام تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات هستند.
یکی از نقاط ضعف ترامپ این است که 55 درصد آمریکایی ها فکر می کنند که او به اندازه کافی برای به نتیجه رسیدن تحقیقات همکاری نمی کند تنها 40 درصد فکر می کنند که ترامپ در این خصوص همکاری مناسبی داشته است.
75 درصد مردم می گویند اگر از ترامپ خواسته شود که در این باره شهادت بدهد، باید او این شرایط را بپذیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر