بازدید 2749
۱

پیش بینی هواشناسی

کد خبر: ۷۸۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ 28 March 2018

کارشناس هواشناسی گفت: امروز و فردا شاهد جوی آرام و پایدار در بیشتر نقاط کشور هستیم و از بعدازظهر فردا سامانه بارشی به کشور وارد می شود.

به گزارش میزان، امیر سرکرده گفت: امروز و فردا آسمان تهران صاف تا کمی ابری پیش بینی شده است و دمای امروز تهران به 29 درجه و فردا به 31 درجه بالای صفر خواهد رسید.

وی افزود: به تدریج این سامانه بارشی در استان های آذربایجان های غربی و شرقی، کردستان و کرمانشاه پدیدار می شود که همراه با رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.

سرکرده تصریح کرد: این سامانه در دهم فروردین گسترش پیدا می کند و استان های حاشیه دریای خزر،​ جنوبی البرز و همچنین استان های واقع در زاگرس مرکزی نیز شامل این بارش قرار می گیرند.

وی ادامه داد:​ البته در روز پنجشنبه و قبل از ورود سامانه بارشی شاهد وزش باد جنوبی در استان های گیلان و اردبیل خواهیم بود که سبب افزایش دما در استان های شمال غرب خواهد شد.

سرکرده با بیان اینکه برای اینکه آتش سوزی جنگل ها دوباره تکرار نشود ، از آتش روشن کردن در جنگل ها خودداری کنیم افزود: درصورتی که مجبور به روشن کردن آتش هستیم ابتدا از خاموش شدن مطمئن شویم سپس محل را ترک کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای جنوب غرب کشور نیز وزش گرد و خاک در روز دهم فروردین پیش بینی شده است گفت:​ این پدیده بیشتر در استان های خوزستان،​ ایلام و کرمانشاه رخ خواهد داد.

کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: برای استان های واقع در مرکز کشور برای امروز و فردا وزش باد نسبتا شدید رخ می دهد و این پدیده در شمال استان اصفهان،​ قسمت های غربی استان یزد ،​ قم و تهران خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مثل هميشه پيش بيني هاتون کشکيه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار