بازدید 6829
گزارش تابناك

آناليزخطوط تيم ملي/ابهام دربازي خانزاده،غيبت سيدجلال ونيمكت نشيني قدوس

کد خبر: ۷۸۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶ 27 March 2018

سومين ديدار تداركاتي تيم ملي فوتبال ايران مقابل الجزاير برگزار شد تا پرونده اين دور از اردوي آماده سازي تيم ملي فوتبال با حواشي  عجيب و غريبش، از بازي با سيرالئون بدون ليگ و فدراسيون گرفته تا اتهامات بامداد ميرزايي در چينش بازي هاي دوستانه و نقش كي روش در شركت فرانسوي ايوول، بسته شود.

به گزارش تابناك ورزشي، شاگردان كارلوس كه هنوز لباس جام جهاني شان حاضر نشده و حالا با اتهام تباني با تيم آفريقايي گمنام هم مواجه شده اند، در فاز هجومي تيمي مقتدر اما در بعد دفاعي واقعا لرزان و رسوخ پذير مقابل حريفان نشان مي دهند كه اين موضوع به غيبت پورعلي گنجي و سيدجلال بر مي گردد. به كارگيري روزبه چشمي در كنار خانزاده، و همچنين ورود پژمان منتظري به تركيب ، همه و همه نشان مي دهد كه مغز متفكر ايران هنوز به نتيجه درستي در فاز تدافعي نرسيده است.

مشخص نيست بازيكني مثل خانزاده كه به وضوح در سطح نازل تري از ديگران قرار دارد، چگونه هر دو بازي مهم دوستانه را تقريبا كامل در زمين بوده اند؟ آيا اين هم لجبازي تازه كي روش است يا فقط در حد تست مي ماند؟ بازي نكردن سامان قدوس آماده هم ديگر ابهام تيم ملي است كه با بازگشت دژاگه به ترافيكي سنگين منجر خواهد شد.

اميد إبراهيمي و وحيد اميري نيز در اين دو ديدار افت محسوسي نشان داده اند اما انصافا حضور عزت الهي و حاج صفي قوت بخش كاريتزا مياني ايران است. نيمكت نشيني قدوس براي دقايق طولاني و بازي دادن به شجاعي با تجربه گوياي تغيير در تفكرات كي روش براي مردان ميانه ميدان است. هنوز مشخص نيست در بازي با مراكش چه مهره اي قرار است جاي عزت الهي را پر كند چرا كه علي كريمي هم ضعيف عمل كرد.

در خط حمله قوچان نژاد، انصاريفر، كاوه رضايي، عليپور و اميري قافيه را به طارمي و جهانيخش و آزمون بأخته اند مگر مصوميت مانع بازي فيكس اين نفرات شود. از بين وريا و رامين در راست فعلا همه چيز برابر است و در چپ هم سعيد آقايي خوب جواب داده هرچند محمدي انتخاب نخست كي روش نشان مي دهد. در درون دروازه هم بيرانوند همه ديدارها را تا جام جهاني بازي مي كند تا براي بازيهاي رسمي در بهترين فرم مسابقه باشد، او شماره يك است و در اين دو بازي هم به جز اشتباه خروج روي گل الجزاير، درخشان ظاهر شد. بقيه گزينه ها بايد منتظر شانس دوكارته شدن، اخراج و يا مصدوميت انتخاب اول كي روش باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار