بازدید 6906
سوژه

ميخ مثلث آزمون-طارمي-جهانبخش در ذهن كي روش كوبيده شد

کد خبر: ۷۸۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵ 27 March 2018

با عملكرد درخشان زوج خط آتش تيم ملي مقابل الجزاير، به نظر مي رسد طارمي و آزمون خود را به تركيب فيكس تيم ملي نزديك كرده باشند و حالا با توجه به آمادگي جهانبخش كار براي اميري، انصاري فر، كاوه رضايي و ديگران دشوار شده باشد.

به گزارش تابناك ورزشي، سردار آزمون در چهار بازی گذشته تیم ملی ایران جزو ترکیب ثابت نبوده و بعد از آنکه در اردوی قبلی مقابل پاناما و ونزوئلا به‌عنوان بازیکن به میدان رفت، برابر سیرالئون حضور نداشت و در دیدار اخیر برابر تونس هم به خاطر مصدومیت نتوانست بازی کند ولی امشب مجددا از ابتدا در زمین حاضر است. شماره 20 تیم ملی ایران که در دو مسابقه اخیر تیم باشگاهی‌اش روبین کازان نیز نتوانست به دلیل آسیب دیدگی جزو فهرست قرار بگیرد، امشب مجددا در ترکیب تیم ایران حضور داشت تا سی و یکمین بازی ملی خود را انجام دهد.

سردار آزمون تا دقیقه 10 بازی مقابل الجزایر، دو پاس در عمق عالی به مهدی طارمی داد اما نمایش درخشان خود را در دقیقه 11 تکمیل کرد و توانست ارسال تماشایی علیرضا جهانبخش از جناح راست زمین را پس از یک پرش بلند درجا، با ضربه سر تبدیل به گل کند و بیست و سومین گل ملی خود را به ثمر رساند. در كنار او طارمي كه بدموقعي مصدوم شد هم در تداوم درخشش در ليگ قهرمانان آسيا نشان داد براي روسيه ٢٠١٨ سراپا انگيزه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها