بازدید 7319
۳

پیکر جوان ایرانی در سواحل بیروت پیدا شد

پیکر جوان ایرانی مفقود شده در حادثه دو روز پیش سقوط به دریا در بیروت صبح امروز (سه شنبه) پیدا شد.
کد خبر: ۷۸۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱ 27 March 2018

پیکر جوان ایرانی مفقود شده در حادثه دو روز پیش سقوط به دریا در بیروت صبح امروز (سه شنبه) پیدا شد.

جام جم نوشت: یکشنبه گذشته ۶ تن از هموطنان ایرانی که به ساحل صخره‌ای بیروت در دریای مدیترانه رفته بودند، بر اثر اصابت موج سنگین دریا به داخل آب افتادند که در پی آن دو تن از آن‌ها جان باختند، یک تن نیز مفقود و سه نفر دیگر مصدوم شدند. پس از دو روز نیرو‌های امدادی لبنان موفق شدند پیکر مفقود شده را در میان اعماق آب‌های دریا کشف کنند.

این افراد در قالب یک جمع خانوادگی ۱۵ نفره برای گردش در ایام نوروز به لبنان آمده بودند که در روز حادثه به منطقه ساحلی روشه رفتند، اما به دلیل شرایط متلاطم دریا ناگهان بر اثر اصابت موج‌های سنگین به داخل آب افتادند.

به محض وقوع این رخداد تلخ، صیادان محلی و نیرو‌های امدادی به کمک حادثه دیدگان شتافتند و توانستند سه نفر از آن‌ها را نجات دهند، اما دو تن از آن‌ها که دو دختر ۹ و ۱۵ ساله بودند بر اثر خفگی در آب جان باختند و یک پسر جوان نیز مفقود شد که پس از دو روز پیکرش کشف شد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت به محض وقوع این رویداد تلخ با تشکیل کمیته ویژه با هماهنگی نهاد‌های لبنانی پیگیر وضعیت جانباختگان و مصدومان بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
خدا رحمتشان کند، ولی اگر آدم یک ریالش دو تا شد، باید کشور به این بزرگی را رها کند و برای تفریح نوروزی به لبنان برود؟ کشوری که مردمش اگر بتوانند، از هر ده نفر، یازده نفر از آن فرار می کنند؟ خدا به بازماندگانشان صبر عطا فرماید.
پاسخ ها
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
احتمالا شما لبنان رو با ساحل عاج اشتباه گرفتی لبنان کشوری بسیار زیبا و دیدنیست بخصوص سواحل بیروت ی
من دورادور این جوان و خانواده شان را میشناختم. خانواده ای به غایت محترم، دست به خیر، متشخص و معتقد بودند. مصیبت جانگداز و بسیار بزرگی است که به خانواده محترم هروی تسلیت عرض می کنم.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان