بازدید 2102

تغییرات برگزاری آزمون‌ها در سال جدید

کد خبر: ۷۸۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 27 March 2018

معاون آموزشی وزیر علوم گفت: امیدواریم در سال جدید بتوانیم به تدریج بر اساس آن چیزی که در قانون تعریف شده سهم دانشگاه‌ها را در تشخیص و انتخاب داوطلبان مستعد بیشتر کنیم و سیاست تفویض اختیار به دانشگاه‌ها بیشتر شود.

به گزارش فارس، مجتبی شریعتی‌نیاسر معاون آموزشی وزیر علوم گفت: برای پذیرش سال 97 آزمون دکتری همچون سال قبل 50 درصد نمره پذیرش نهایی این افراد از طریق آزمون انجام شد و بقیه در اختیار دانشگاه‌هاست که از طریق ارزیابی عملکرد و مصاحبه صورت می‌گیرد ولی امیدواریم که به تدریج بر اساس آن چیزی که در قانون تعریف شده سهم دانشگاه‌ها را در تشخیص و انتخاب داوطلبان مستعد بیشتر شود و سیاست تفویض اختیار به دانشگاه‌ها کماکان دنبال شود.
شریعتی نیاسر افزود: سیاست تفویض اختیار به دانشگاه‌ها، میدان عمل را برای رؤسای مراکز دانشگاهی فراهم خواهد کرد که متناسب با شرایط اقلیمی، منطقه‌ای و دانشگاهی بتوانند برخی از تبصره‌ها و بندهایی را که به امور جاری و تحصیلی دانشجویان مربوط می‌شود خودشان تصمیم گیری کنند.

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: یکی از اثرات مهم این تفویض اختیار این است که سطح مسئولیت پذیری رؤسای دانشگاه‌ها بالا می‌رود.

وی گفت: امیدواریم با اجرای این طرح مسئولان دانشگاه‌ها بتوانند به خوبی پاسخگوی نیاز دانشجویان باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان