بازدید 2739

ویزای زائران ایرانی دستگیر شده در عراق جعلی بوده است

کد خبر: ۷۸۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ 27 March 2018

مدیرکل حج و زیارت استان خوزستان گفت: ویزای زائران ایرانی دستگیر شده در کشور عراق جعلی بوده و آنها دستگیر شده اند.

به گزارش مهر، ناصر حویزاوی در خصوص دستگیری زائران اعزامی از شوشتر به عتبات عالیات عراق اظهار کرد: بسیاری از زائران اعزامی به عتبات عالیات مشف شدند و به کشور برگشتند. تنها مشکل ایجاد شده این بود که تعدادی از زائران به صورت آزاد رفتند و در مبادی ورودی عراق چه شهر العماره یا بصره چون ویزای آنها به صورت آزاد اخذ شد، جعلی از آب درآمده و اکنون چه در مرز شلمچه یا چذابه گرفتار مقامات امنیتی ـ قضایی عراق هستند.

حویزاوی عنوان کرد: توصیه مؤکد می شود که مردم به این مراکز آزاد اعتماد نکنند چون همین گرفتاری که برای خانواده ها در شب عید ایجاد شده برای آنها هم ایجاد می شود.

وی تاکید کرد: استاندار خوزستان و معاون امنیتی وی در حال پیگیری هستند؛ این مشکلات اوقات مردم را تلخ کرد و کماکان تعدادی از هموطنان در حال بازجویی توسط مسئولان عراق هستند که این ویزا را از کجا آورده اند.

مدیرکل حج و زیارت استان خوزستان بیان کرد: در ایام عید فقط شلمچه و چذابه چنین مشکلاتی داشتیم ولی در بحث سفر کاروان ها جدول بندی برای آنها انجام و تعدادی سفر را انجام و مابقی نیز در حال انجام است.

حویزاوی با اشاره به اینکه پیش بینی می شد که استقبال خوبی از سفر عتبات عالیات شود، گفت: از کل کشور روزانه بیش از ۱۵۰ کاروان از مبادی رسمی سفر می کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر