بازدید 2320
۲

تغییر در تدریس دروس قرآنی دانشگاه آزاد از سال آینده

کد خبر: ۷۸۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ 27 March 2018

رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد از رویکردی جدید در آموزش‌های قرآنی به دانشجویان در سال تحصیلی آینده خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالمجید طالب‌تاش رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد درباره تغییرات در روند آموزش‌های قرآنی دانشگاه، عنوان کرد: در تمام دروس دوره کارشناسی دانشگاه، 2واحد درسی به منظور آشنایی با قرآن کریم در نظر گرفته شده است که با توجه به اهمیت ترویج و تعمیق آموزه‌های قرآنی تغییراتی در نوع آموزش‌ها خواهیم داشت.

وی ادامه داد: واحد درسی قرآنی با 2 رویکرد قواعد و روان‌خوانی تاکنون مورد توجه قرار گرفته است که از سال آینده برای دانشجویان این روال تغییر کرده و بخش قواعد از واحد درسی حذف می‌شود، چرا که این بخش را باید در آموزش و پرورش فرا گیرند.

رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد تصریح کرد: 2 رویکرد روان‌خوانی و تدبر در قرآن جایگزین روش‌های قبلی خواهند شد که البته این برنامه برای دانشجویان به جز رشته الهیات در نظر گرفته شده است.
ایجاد سیاست‌های تشویقی و حمایتی پژوهشکده قرآنی برای دانشجویان

طالب‌تاش از ایجاد سیاست‌های تشویقی و حمایتی پژوهشکده قرآنی برای دانشجویان خبر داد و گفت: از طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی حمایت‌های مادی و معنوی لازم را انجام می‌دهیم و هر کدام از دانشجویانی که طرح قابل قبولی از طرف پژوهشکده داشته باشند، بنابر کیفیت کار تسهیلاتی برای آن‌ها در نظر می‌گیریم.

وی در پایان به این تسهیلات اشاره کرد و یادآور شد: تبدیل کتاب به پایان‌نامه، راهنمایی در شیوه نگارش و حمایت‌های مالی از جمله این تسهیلات برای دانشجویان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فکر نکنم با اون رشد دلار سال اینده شما تشریف داشنه باشید
ما از الان داریم لاغر می کنیم برای برای درس رقص باله
نکنید این کار را .
من و دوستام تا زمانیکه در دانشگاه دو جزء قران را امتحان نداده بودیم به قران ایمان داشتیم ولی وقتی دو جزء۲۹ و ۳۰ را با معنی امتحان دادیم .فقط داریم فکر می کنیم مگه میشه اینا حرف خدا باشه ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل