بازدید 7817

توضیح شهرداری تهران درباره اخراج نیروها

کد خبر: ۷۸۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹ 26 March 2018

پیرو درج خبری تحت عنوان "اخراج نیروهای شهرداری در اولین روز سال1397"، پاسخ ذیل را به اطلاع رسانده و مقتضی است برابر قانون مطبوعات، دستور لازم جهت درج در سایت خبرگزاری صادر گردد.

1. مطابق قوانین و مقررات جاریه و عرف حاکم، واژه اخراج زمانی استفاده می شود که فردی واجد قرارداد استخدامی یا همکاری با سازمانی باشد و آن سازمان یکسویه اقدام به قطع همکاری نماید، این در حالی است که هیچ یک از تعداد معدود افراد اشاره شده که ادعای اخراج آنها مطرح شده، دارای قرارداد استخدامی و یا هرگونه قرارداد همکاری با شهرداری تهران از آغاز سال نبوده اند.

۰۲ بررسی شرایط همکاری توسط طرفین از جمله کارفرما و ارزیابی عملکرد افراد هنگام عقد قرارداد همکاری، از بدیهی ترین اقدامات در مدیریت سازمان ها می باشد و در کلیه قوانین و مقررات به رسمیت شناخته شده و بر مبنای دانش روز مدیریت بررسی و اجراء می گردد. لیکن پیرو ابلاغ شورای اسلامی شهر تهران در جهت اجرای بند ج ماده ۱۱۷ برنامه پنجساله دوم شهرداری که در دوره پیشین مدیریت شهری تصویب و به طور مستمر به جز سال منتهی به انتخابات مورد اجراء قرار گرفته است، ارزیابی شرایط عمومی، سلامت اداری و عملکرد کارکنان توسط واحدهای تابعه شهرداری تهران شامل مناطق، سازمان ها و شرکت ها اقدام و تعداد قلیلی از افرادی که حداقل شرایط لازم جهت همکاری در سازمان شهرداری تهران را دارا نبوده اند، جهت عدم تنظیم قرارداد مجدد در سال 97 معرفی شده اند.

۰۳ علیرغم حکم قانونی مضبوط و مثبوت و ابلاغ آن و اتخاذ تمام تدابیر لازم به منظور رعایت عدالت، لکن به جهت ایفای دقیق مسئولیت های اجتماعی و توجه به معیشت افراد، اقداماتی چون پرداخت بلافاصله بیمه بیکاری، ارائه خدمات درمانی رایگان تا مدت سه ماه به فرد و خانواده تحت تکفل، امکان استفاده از مجموعه های رفاهی شهرداری تهران تا مدت سه ماه، شارژ کارت خرید به منظور حفظ قدرت خرید افراد، معرفی به مراکز آموزش فنی و حرفه ای جهت توانمند سازی، معرفی به بنگاه های کاریابی و در موارد خاص بکارگیری در شرکت های طرف قرارداد از جمله اقداماتی که بصورت منحصر بفرد طراحی و به اجراء گذارده می شود.

با احترام
روابط عمومی معاونت توسعه منابع انسانی
شهرداری تهران

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان