بازدید 5258

نتانیاهو: مقابله با ایران مهمترین مسأله ماه‌های آینده

کد خبر: ۷۸۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳ 26 March 2018

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با وزیر خارجه فرانسه گفت مقابله با برنامه هسته‌ای و فعالیت‌های منطقه‌ای ایران «مهمترین مسئله جامعه بین‌الملل» در ماه‌ها و سال‌های آینده است.

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در دیدار با «ژان ایو لو دریان» وزیر خارجه فرانسه، بار دیگر اتهاماتش علیه ایران را تکرار کرد و گفت مقابله با ایران مهمترین مسئله «جامعه بین‌الملل» در ماه‌ها و سال‌های پیش روست.

نتانیاهو که در یک نشست خبری مشترک با لو دریان در بیت‌المقدس صحبت می‌کرد، گفت: «ما باید با تروریست‌ها، هرجایی که هستند، مبارزه کنیم. ما باید با رژیم‌های حامی ترور هم هرجایی که هستند، مبارزه کنیم.»

وی افزود: «اکنون رژیم پیشرو در حمایت از تروریسم در جهان، منطقه ما و فراتر از آن، ایران است. ما باید تجاوزگری این کشور را که گسترده هم هست، به عقب برانیم و اطمینان یابیم که این کشور به تسلیحات هسته‌ای دست نمی‌یابد.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: «فکر می‌کنم که در ماه‌های پیش رو و در سال‌های پیش رو، این مهمترین موضوعی است که جامعه بین‌الملل با آن روبرو خواهد بود.»

علاوه بر لو دریان، «هیکو ماس» وزیر خارجه آلمان هم امروز به قدس سفر کرده و با نتانیاهو دیدار داشته است. پیش از این سفر، رسانه‌ها گزارش داده بودند که صحبت درباره سرنوشت توافق هسته‌ای با ایران، دلیل اصلی سفر این دو دیپلمات اروپایی به فلسطین اشغالی است.

نتانیاهو که برنامه جامع اقدام مشترک را به دلیل دائمی نبودن محدودیت غنی‌سازی، توافقی بد توصیف کرده، به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا توصیه کرده این توافق را «اصلاح یا لغو» کند. ترامپ تا اواسط اردیبهشت به کشورهای اروپایی زمان داده تا مفاد توافق هسته‌ای را به نحوی تغییر دهند. او گفته در صورتی که تغییرات مد نظرش در برجام اعمال نشود، آمریکا این توافق را ترک می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر