بازدید 13180

تست اف-5 اورهال شده توسط فرمانده نیروی هوایی

فرمانده نیروی هوایی ارتش هواپیمای اف5 اورهال شده را در نمایشگاه راهیان نور پایگاه وحدتی دزفول تست نهایی کرد.
کد خبر: ۷۸۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ 26 March 2018

فرمانده نیروی هوایی ارتش هواپیمای اف5 اورهال شده را در نمایشگاه راهیان نور پایگاه وحدتی دزفول تست نهایی کرد.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش با اطمینان کامل از توان متخصصان داخلی، متبحرانه هواپیمای اف5 تازه بازآماد(اورهال) شده را در نمایشگاه راهیان نور پایگاه وحدتی دزفول تست نهایی کرد.

صبح روز گذشته امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه چهارم وحدتی دزفول در حضور زائرین پرشور راهیان نور، با یک فروند هواپیمای جنگنده اف 5 که به دست توانمند متخصصین فنی نیروی هوایی باز آماد شده بود، اقدام به پرواز بر فراز نمایشگاه کرد و با حرکات نمایشی بازیدکنندگان را به وجد آورد.

در این پرواز که هدایت هواپیمای بازآماد شده توسط فرمانده نیروی هوایی ارتش انجام شد،حرکات نمایشی از جمله پرواز در ارتفاع پایین، چرخش های نمایشی،لمس چندین مرحله باند فرودگاه و ادامه پرواز(touch and go) که یکی از فنی ترین حرکت های پروازی است به اجرا درآمد.

بنا براین گزارش، برابر دستورالعمل های مصوب، فرماندهان نیروها از پروازهای عملیاتی و آموزشی منع شده اند لیکن فرمانده نیروی هوایی با هماهنگی و کسب مجوز ازامیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش اقدام به اجرای این پرواز داوطلبانه کرد .

گفتنی است این هدیه ارتش جمهوری اسلامی ایران در آغاز سال جدید به ملت عزیز ایران با هدف تاکید بر توانمندی نیروهای داخلی و اتکا به بازوان و فکر متخصصان داخلی و همچنین یادآوری رشادت ها و جان فشانی های خلبانان غیور میهن اسلامی در چهار دهه عمر پربرکت انقلاب اسلامی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
اسقاطی هست وقت را تلف نکنید. هواپیمای نو بخرید
زنده باد فرمانده دلیر ارتش
زنده باشی دلاور مرد
شاخ اف ۱۵ ها و اف ۱۶ ها و اف ۳۵ ها و یوروفایترهای رقبای منطقه ای شکسته شد !!!

آخه در قرن بیست و یکم و در سال ۲۰۱۸ ، اف ۵ خودش چیه که اورهال شده ش باشه ...
نم یخواهم از ارزش این کار کم کنم، ولی چرا کار ما باید به جایی برسد که همواپیمای دو سه نسل پیش را بخواهیم تعمیر و سرهم بندی کنیم؟ این هواپیماها همگی باید پس از جنگ کنار گذاشته می شدند در حالی که چند ماه دیگر سی سال از پایان جنگ می گذرد!!! عمر خدمتی این هواپیماها در همان زمان جنگ به پایان رسیده بود و با چنین عتیقه هایی هرگونه درگیری هوایی هیچ آبرو و حیثیتی برای ما باقی نمی ماند. این اخبار پخش کردن و بالیدن ندارد، بلکه باید پنهان بماند و سیاستی دیگر اندیشیده شود.
بابا اف پنج دیگه تو موزه های خارج از کشورم نمیشه پیداش کرد. تکنولوژی 60 سال پیشه.
اف 5 !!!!!خدایی تو موزه خود لاکهید مارتین هم اف5 پیدا نمیشه
ماشاء الله . محفوظ باشید
فقط ارتش افتخار ما
خدا کند که هواپیماهای صاعقه و قاهر ۳۱۳ زودتر عملیاتی بشن که دیگه لازم نباشه هواپیماها رو اورهال کنن.
زنده باد دلیرمردان ارتش و سپاه.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر