بازدید 2124

ترافیک سنگین در بخش‌هایی از جاده‌های چالوس و هراز

کد خبر: ۷۸۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ 26 March 2018

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در بخش‌هایی از محورهای چالوس و هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت خبر داد.

به گزارش تسنیم، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر ترافیک در جنوب به شمال محور کرج- چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر 13 و همچنین در محدوده‌های عسل کوچ, سد کرج, تونل 7, پل خواب,گچسر و محدوده‌های سه راهی دیزین, پل زنگوله, سیاه بیشه و هزارچم سنگین گزارش شده است و ترافیک در طول محور پر حجم و روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: همچنین در مسیر برگشت و در جهت شمال به جنوب کرج چالوس نیز ترافیک در محدوده‌ها دزدبن، هزارچم، سیاه بیشه، دهانه شمالی کندوان، سه‌راهی دیزین و گچسر سنگین است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی در جاده هراز نیز گفت: در محور هراز نیز در مسیر جنوب به شمال در محدوده‌های آهک دره تا امامزاده هاشم, لاسم, امامزاده علی, آب اسک, گزنک, شنگلده و بایجان ترافیک سنگین گزارش شده و تردد در طول این محور نیز به صورت پرحجم و در عین حال روان ادامه دارد.

رحمانی اضافه کرد: در مسیر برعکس در محور هراز و در جهت شمال به جنوب این محور نیز شاهد ترافیک سنگین در محدوده‌های پارک جنگلی آمل, نارنجستان تا تونل شماره یک و لاریجان هستیم و تردد در این مسیر نیز به صورت پرحجم ولی روان ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه تردد در محورهای کناره استان مازندران در هر دو مسیر پر حجم و روان است گفت: علاوه بر این موارد در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه محدوده ورودی شهر سوادکوه نیز ترافیک به صورت نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با اعلام ترافیک نیمه سنگین در باند شمالی آزادراه تهران-کرج از گرمدره تا پل کلاک گفت: در ادامه این مسیر و در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین از پل کلاک تا مهرویلا ترافیک به صورت نیمه سنگین بوده و در باند جنوبی آزادراه تهران-کرج از پل فردیس تا پل کلاک نیز همین شرایط ادامه دارد.

رحمانی گفت: علاوه بر این موارد در مسیر شمال به جنوب محور قزوین رشت در محدوده‌های امامزاده هاشم و پل رودبار سنگین گزارش شده و در طول محور نیز تردد به صورت پرحجم و روان در جریان است و در مسیر عکس نیز ترافیک در محدوده شهر رودبار سنگین و محدوده لوشان به منجیل نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام نیمه سنگین بودن ترافیک در آزادراه تهران قم در محدوده عوارضی، از شرایط مشابه ترافیکی در آزادراه مشهد به ملک آباد در استان خراسان رضوی در محدوده عوارضی ملک آباد خبر داد.

به گفته وی سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر