بازدید 5132
۳
دیرکرد جرایم رانندگی بخشیده شد

عیدی پلیس به رانندگان متخلف

جانشین فرمانده ناجا گفت: با توجه به پیشنهاد ناجا دیرکرد ۲ برابری جرایم رانندگی تا پایان سال ۹۶ بخشوده شد و از ۵ فروردین رانندگان می توانند اصل خلافی، را بپردازند.
کد خبر: ۷۸۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 26 March 2018

جانشین فرمانده ناجا گفت: با توجه به پیشنهاد ناجا دیرکرد ۲ برابری جرایم رانندگی تا پایان سال ۹۶ بخشوده شد و از ۵ فروردین رانندگان می توانند اصل خلافی، را بپردازند.

به گزارش ایرنا، سردار مومنی - جانشین فرمانده ناجا در حاشیه بازدید از پلیس راه شرق استان تهران اظهار داشت: مردم امسال بسیار خوب با پلیس همراهی کرده و سفر خود را مدیریت کردند.

وی افزود: با توجه به پیشنهاد ناجا دیرکرد ۲ برابری جرایم رانندگی تا پایان سال ۹۶ بخشوده شد و از ۵ فروردین رانندگان می توانند اصل خلافی، را بپردازند.رانندگان تا پاییز برای استفاده از این تسهیلات فرصت دارند.

وی اضافه کرد: در خصوص سفرها بار ترافیکی را هم در مسیر رفت و هم برگشت داریم. ۴ و ۵ فروردین پرتصادف ترین روزهای سفرهای نوروزی بود. مازندان، گیلان، قم، فارس و خراسان رضوی پرترددترین استان ها در نوروز امسال بودند

سردار مومنی افزود: فارس، اصفهان، کرمان و خراسان رضوی پر تصادف ترین استان های نوروزی بودند. مسافران دور دوم بیش از پیش رعایت کنند. تجربه نشان داده سرعت غیرمجاز تنها ۱۰ دقیقه زمان رسیدن به مقصد را کاهش می دهد لذا رانندگان از عجله و شتاب در سفرهای نوروزی خودداری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
این ظلم در حق کسایی هستش که 2 برابر پرداخت کردند...
چرا باید دو برابر بشه که حالا منت گذاشتند اصل جریمه را دریافت کنند
جالبه که متخلفین جایزه میگیرند و انهایی که خلافی مرتکب نشده اند که هیچ! انهایی هم که به موقع پرداخت کرده اند نقره داغ!!!! .....انتظار مبارزه با فساد هم داریم؟!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار