بازدید 3141

ابراز تأسف ایران از وقوع آتش سوزی در سیبری

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با ابراز تاسف از وقوع آتش سوزی در فروشگاهی در سیبری روسیه، با دولت، مردم و خانوده‌های داغدار ابراز همدردی کرد.
کد خبر: ۷۸۵۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ 26 March 2018

فارس نوشت: سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با ابراز تاسف از وقوع آتش سوزی در فروشگاهی در سیبری روسیه، با دولت، مردم و خانوده‌های داغدار ابراز همدردی کرد.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با ابراز تاسف از وقوع آتش سوزی در فروشگاهی در سیبری روسیه که د‌ه‌ها کشته و مفقود برجا گذاشت، با دولت، مردم و خانوده‌های داغدار ابراز همدردی کرد.

به گزارش فارس، آتش‌سوزی روز یکشنبه (دیروز) در مرکز خرید «وینتر چری» در شهر «کمروف» روسیه به کشته شدن دستکم 53 نفر منجر شد که شمار زیادی از قربانیان کودک هستند.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک در این خصوص گزارش کرد، اولین گزارش‌ها از این آتش‌سوزی حاکی از آن است که این حادثه ظهر روز یکشنبه به وقت محلی آغاز شده است و پلیس، محل حادثه را مسدود و عملیات تخلیه ساختمان را آغاز کرد.

گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که چهار کودک به واسطه مسمومیت با گازهای ساطع‌شده جان خود را در این حادثه غم‌انگیز از دست دادند.

بنا بر جدیدترین آماری که مرکز ملی مدیریت بحران روسیه ارائه داده است، 53 نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند. پیش از این یک منبع از خدمات اضطراری گزارش کرد که 69 نفر از جمله 40 کودک هنوز ناپدید هستند و سرنوشت آنها در هاله‌ای از ابهام است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر